Klagetråd

Hyperemesis slått inn for fullt.. nesten ingenting holdes nede og jeg har vært sengeliggende hele dagen :( synes såååå synd i meg selv! I morgen skal jeg kontakte lege.. om dette fortsetter blir det vel sykehus, denne gangen også :meh:
 
:)
Er så nervøs for at det ikke går veien!:( Føler alle her inne har mistet i SA/MA. Så går nesten bare å venter, ettersom jeg aldri har mistet. (Utenom kjemisk). Dette er første graviditeten da.. Noen her inne som faktisk ikke har mistet?

Jeg har aldri mistet! Har en herlig jente på 2, og er 6+3 med andremann nå. Har trua! :)
 
Er så nervøs for at det ikke går veien!:( Føler alle her inne har mistet i SA/MA. Så går nesten bare å venter, ettersom jeg aldri har mistet. (Utenom kjemisk). Dette er første graviditeten da.. Noen her inne som faktisk ikke har mistet?
Det er ikke såå vanlig å miste, og med sterke fine tester er det mest sannsynlig at svangerskapet utvikler seg som normalt. Det er som du sier mer vanlig å oppsøke forum hvis man enten har problemer med å bli gravid eller har mistet ❤ Med min første (gravid på første forsøk) var jeg ikke i nærheten av noe forum, for å si det sånn ❤
 
:arghh:Jeg er så trøtt, men får pokker meg ikke sove :dead:
2.natten som jeg tuller til, og det hjelper ikke at jeg har vært syk sist uke og har fortsatt endel hostekuler:hungover:
 
:arghh:Jeg er så trøtt, men får pokker meg ikke sove :dead:
2.natten som jeg tuller til, og det hjelper ikke at jeg har vært syk sist uke og har fortsatt endel hostekuler:hungover:

Jah, sitter å spiser "frokost" og gulper, å lurer på hvordan jeg skal klare å sove igjen. :wacky::goodnight
 
Herregud, 120 i puls av å gjøre meg og toåringen klar for dagen :hilarious:
 
Fått meg legetime idag for å snakke om kvalmen og eventuell kvalmestillende jeg kan ta.. må vel også bite i det sure eple og spørre om en sykemelding :(:meh:
 
Har vært SÅ treg i magen og litt forstoppet de siste ukene, men nå har det gått absolutt heeelt i motsatt ende.
Det er jo enda mer slitsomt. Litt frustert!
 
Fått meg legetime idag for å snakke om kvalmen og eventuell kvalmestillende jeg kan ta.. må vel også bite i det sure eple og spørre om en sykemelding :(:meh:

Fikk sykemelding i dag jeg også. Huff, ny jobb som jeg skulle starte i dag. Så pinlig. Men så kvalm, så sliten og små spotting, jeg tør ikke annet.
 
Er så nervøs for at det ikke går veien!:( Føler alle her inne har mistet i SA/MA. Så går nesten bare å venter, ettersom jeg aldri har mistet. (Utenom kjemisk). Dette er første graviditeten da.. Noen her inne som faktisk ikke har mistet?
Sniker fra slutten av mars :)
Ser du har fått flere svar her, tenkte jeg skulle øke litt på statistikken din :D Jeg har heller ikke mistet tidligere, har ett barn nå, og er 8+4 i graviditet nummer to! :happy:
 
Sniker fra slutten av mars :)
Ser du har fått flere svar her, tenkte jeg skulle øke litt på statistikken din :D Jeg har heller ikke mistet tidligere, har ett barn nå, og er 8+4 i graviditet nummer to! :happy:

Åh så bra:love7 gratulerer:wav Har du vært på TUL?
 
Åh så bra:love7 gratulerer:wav Har du vært på TUL?
Tusen takk! :Heartred Ja, var på TUL 7+1 og fikk se en liten bønne som målte det den skulle, med bankende hjerte! :love7Går og engster meg litt selv om jeg ikke har mistet før (er jo som du var inne på, man blir fort litt påvirket av å lese om alle historiene her inne...), og jeg hadde opprinnelig bestilt en time til 9+1 før jeg bestilte den tidligere fordi jeg ikke klarte å vente, men beholder nok den neste timen bare for å få sett at alt er i orden en gang til... :hilarious:

Har du vært på TUL enda? :happy:
 
Tusen takk! :Heartred Ja, var på TUL 7+1 og fikk se en liten bønne som målte det den skulle, med bankende hjerte! :love7Går og engster meg litt selv om jeg ikke har mistet før (er jo som du var inne på, man blir fort litt påvirket av å lese om alle historiene her inne...), og jeg hadde opprinnelig bestilt en time til 9+1 før jeg bestilte den tidligere fordi jeg ikke klarte å vente, men beholder nok den neste timen bare for å få sett at alt er i orden en gang til... :hilarious:

Har du vært på TUL enda? :happy:

Det må føles fantastisk!:notworthy Her er ikke TUL før om 20 dager, er da 7+4:smiley-angelic001 Kun 4+5 nå. Lurer på om jeg kan være litt lenger da testene har vært veldig sterke.
 
Så mye smerter i magen i dag, blir veldig stressa. Tror det er en blanding av ligamentene, oppblåst med mye luft grunnet progresteronen og i tillegg er jeg sååå treg og hard i magen. Så redd for at knøttet ikke skal holde seg der inne :nailbiting:
 
Så mye smerter i magen i dag, blir veldig stressa. Tror det er en blanding av ligamentene, oppblåst med mye luft grunnet progresteronen og i tillegg er jeg sååå treg og hard i magen. Så redd for at knøttet ikke skal holde seg der inne :nailbiting:

Lactulose hjelper mot treg og hard mage. Anbefaler å blande det ut i glass med sterk saft. Det funket for meg
 
Blir stressa over at jeg har blitt skikkelig forkjøla, og at det har satt seg i bihulene.
 
Det må føles fantastisk!:notworthy Her er ikke TUL før om 20 dager, er da 7+4:smiley-angelic001 Kun 4+5 nå. Lurer på om jeg kan være litt lenger da testene har vært veldig sterke.
Ååh, det er lenge å vente! Spesielt de første ukene går jo bare så utrolig treigt. Er gøy hvis du blir satt frem litt da!
Masse lykke til, krysser fingrene for deg i mellomtiden! :happy:❤️
 
Urk, 6+6 nå og morgenene begynner å bli veldig tunge. Skal få avgårde toåringen til barnehagen og meg selv til jobben, men kroppen skriker etter å sitte i ro for å ikke forverre kvalmen.
 
Klarer ikke drikke kaffe pga kvalmen, og får tidenes hodepine fordi jeg ikke drikker kaffe :shifty:
 
Back
Topp