Klagetråd

Har det faktisk veldig bra når det kommer til symptomer nå:angelic: Men fyyyy jeg gruer meg til UL på fredag..
 
Møkkadag i dag. I dag var siste dagen til en svært god kollega som har jobbet hos oss i 22 år. Hun gikk i all hovedsak pga arbeidsforholdene vi jobber under nå. Jeg er så lei meg, frustrert og forbanna over tingenes tilstand at jeg har mest lyst til å hyle det ut.
 
Føler meg så "tom" i magen i dag. Fortsatt litt kvalm, men får noia likevel. Sikkert bare nerver før legetime i morgen :nailbiting:
 
JEG MÅ KLAGE!! de to forrige svangerskap har jeg nesten kokt av varme.. denne gangen fryser jeg konstant! er det flere som har blitt frysepinne? Jeg håndterer det svært dårlig å være kald..
 
JEG MÅ KLAGE!! de to forrige svangerskap har jeg nesten kokt av varme.. denne gangen fryser jeg konstant! er det flere som har blitt frysepinne? Jeg håndterer det svært dårlig å være kald..
Jeg var iiiskald forrige svangerskap. Ikke like ille denne gangen, men jeg er generelt en frysepinne:arghh:
 
JEG MÅ KLAGE!! de to forrige svangerskap har jeg nesten kokt av varme.. denne gangen fryser jeg konstant! er det flere som har blitt frysepinne? Jeg håndterer det svært dårlig å være kald..

Jeg fryser noe helt ekstremt. Er frysepinne til vanlig, men nå er det ekstremt. Spesielt på ettermiddag/kveld når jeg er trøtt og sliten. Stakkars sambo går rundt og svetter i shorts :hilarious:
 
Føler meg så stappa hver kveld for tida, har middagen i halsen, men føler meg likevel sulten :hungover:
 
Veldig takknemlig, men må være lov å klage litt på at når vi feirer min 30-års dag på fin restaurant må jeg drikke juicepakke i steden for vinpakke.
 
Veldig takknemlig, men må være lov å klage litt på at når vi feirer min 30-års dag på fin restaurant må jeg drikke juicepakke i steden for vinpakke.
Åh, den er lei! Jeg hadde definitivt også klagd litt da! Jeg savner vin :angelic:
 
JEG MÅ KLAGE!! de to forrige svangerskap har jeg nesten kokt av varme.. denne gangen fryser jeg konstant! er det flere som har blitt frysepinne? Jeg håndterer det svært dårlig å være kald..
Jeg har alltid frosset mye, men etter at jeg startet på stoffskiftemedisiner i januar har det blitt mye bedre. Men nå er frysingen tilbake for fullt! Har lurt på om jeg har feber mange ganger fordi jeg ikke får varmen i meg!
 
JEG MÅ KLAGE!! de to forrige svangerskap har jeg nesten kokt av varme.. denne gangen fryser jeg konstant! er det flere som har blitt frysepinne? Jeg håndterer det svært dårlig å være kald..
Jeg! Fryser og får sånne frysebyger hele tiden.
 
Jeg fryser også enormt om dagen! Jeg er riktignok en fryspinn i utgangspunktet, men i flere uker nå har det vært ganske voldsomt. Forrige svangerskap var første gang jeg faktisk har følt meg varm på føttene en vinter, så jeg håper det snur og jeg blir varm igjen. Er det ikke noe med at vi får mere blod i kroppen, mon tro?
 
Klager over at jeg blør neseblod ut av det blå når jeg er i aktivitet! Det er så dust. Dryppet på treningstrøya i dag, og har tidligere dryppet på ei lys bukse da jeg sykla til jobb.. har tidligere vært litt plaget, men kun på kalde vintersdager, og ekstremt små mengder. Nå blir det søl overalt!
 
Må bare klage over at jeg siste uka har begynt å våkne på natta for at jeg MÅ tisse… er 3.gangs gravid, men kan ikke huske at dobesøkene på natta startet så tidlig i svangerskapet…:confused: (er 10+0 i dag).
 
Må bare klage over at jeg siste uka har begynt å våkne på natta for at jeg MÅ tisse… er 3.gangs gravid, men kan ikke huske at dobesøkene på natta startet så tidlig i svangerskapet…:confused: (er 10+0 i dag).

Du er ikke alene der, har hatt det sånn i flere uker nå, og er 9+0 i dag:confused:
 
Må klage litt over at jeg plutselig etter 3 uker er i forferdelig form igjen :yuck::yuck: Trodde ikke kvalmen ville ta seg opp i uke 13 med det har den jaggu meg gjort..
 
Må bare klage over at jeg siste uka har begynt å våkne på natta for at jeg MÅ tisse… er 3.gangs gravid, men kan ikke huske at dobesøkene på natta startet så tidlig i svangerskapet…:confused: (er 10+0 i dag).
Her er det også opp om natta for å tisse. Men tror faktisk det er mer slitsomt for samboer enn meg. Han våkner veldig lett og har problemer med å sove godt igjen etterpå. Jeg er omtrent i koma både før og etter :hilarious:
 
Er så lei av å være kvalm og uvel! Forrige svangerskap kasta jeg opp mye, men nå har jeg ikke kastet så mye opp. Men kvalmen er faktisk verre enn det å kaste opp!
 
Har litt behov for å klage litt. Jeg begynner i ny jobb om 6 uker, og jeg er 11 uker på vei i dag. Ny arbeidsgiver vet ikke at jeg er gravid. Har så mange beskymringer for hvordan han skal ta det. Hvordan jeg skal fortelle det, når jeg skal fortelle det. Redd for å gi dårlig første inntrykk for arbeidsgiver men også kollegaer. Jeg googler og googler flere som har vært i samme situasjon men blir ikke klok. Bare får å gruer meg hver eneste dag og grubler så innmari..
 
Back
Topp