Nysgjerrig skeptiker
Forelsket i forumet
Klager på tannverk. Ikke relatert til graviditet, men allikevel.... AU. For en god stund siden falt en fylling ut og jeg drar (selvsagt) ikke til tannlegen for sånt. Jeg har odontofobi, altså dokumentasjon på tannlegeskrekk. I dag var jeg på tannlegevakten og fikk resept på apocillin - jeg vet antibiotika ikke er no’ særlig når man bærer barn men jeg MÅ ta de.
Det har vært en lang natt, med mye Paracet og lite søvn. Jeg sliter veldig med å ta tabletter, så Paracet har blitt delt i to, og tvunget ned. Nytter i alle fall ikke å knuse de. Jeg sa på spøk til forloveden at jeg heller ville ha stikkpiller. Så, i dag tidlig hadde han kjøpt stikkpiller til meg! Ingen tvil om jeg har verdens beste forlovede, for han hjalp (pent sagt) med å få inn stikkpillen.
Grugleder meg til å legge meg i kveld, men satser på det blir bedre enn natten som var.
Det har vært en lang natt, med mye Paracet og lite søvn. Jeg sliter veldig med å ta tabletter, så Paracet har blitt delt i to, og tvunget ned. Nytter i alle fall ikke å knuse de. Jeg sa på spøk til forloveden at jeg heller ville ha stikkpiller. Så, i dag tidlig hadde han kjøpt stikkpiller til meg! Ingen tvil om jeg har verdens beste forlovede, for han hjalp (pent sagt) med å få inn stikkpillen.
Grugleder meg til å legge meg i kveld, men satser på det blir bedre enn natten som var.

Skal sende deg masse gode tanker ihvertfall

også er jeg i samme båt, vil ikke at noen på jobb skal se det