Klagetråd :)

Klager over kvalme og oppkast gjennom hele dagen, elendig søvn hver natt & at sambo ikke kom seg hjem fra sjøen i går pga tåke - og det er utsatt såpass lenge at han ikke er hjemme før natt til fredag:dead::dead:

Jeg er så lei av alle disse MERKELIGE mataversjonene...!!! Det er så irriterende.. rett og slett.

Klager på at jeg spyr opp absolutt alt jeg spiser. Også spyr jeg på tom mage også. Måtte de neste ukene gå fort!

Klager på denne migrenen, er på dag 8 med konstant migrene, føler meg som verdens verste mamma til 4 åringen når jeg bare er helt sengeliggende. Var gravid i januar som endte i SA og da tok jeg migrene medisin og tenkte at det sikkert gikk fint så jeg tørr ikke ta noe medisin nå.

blir et langt første trimester kjenner jeg :arghh:

sånn! Måtte bare få det ut så får mannen å høre på klaging en mindre gang :confused:

Klager på at jeg spyr opp absolutt alt jeg spiser. Også spyr jeg på tom mage også. Måtte de neste ukene gå fort!
Spydde opp kald melk og leverpostei brødskive i dag tidlig.
Snakk om å ikke fordøye maten :eek:
Heldigvis ikke begynt med spying på tom mage ( ennå:wacky:)

Klager på denne migrenen, er på dag 8 med konstant migrene, føler meg som verdens verste mamma til 4 åringen når jeg bare er helt sengeliggende. Var gravid i januar som endte i SA og da tok jeg migrene medisin og tenkte at det sikkert gikk fint så jeg tørr ikke ta noe medisin nå.

blir et langt første trimester kjenner jeg :arghh:

sånn! Måtte bare få det ut så får mannen å høre på klaging en mindre gang :confused:

Sliter med kraftige migrene anfall selv - føler med deg ❤️

Kvalm og ingen matlyst. Er så lei av å ikke ha energi til noe. Orker ikke annet enn å ligge på sofan for tiden.

Er så drittlei kvalme, oppkast å ikke orke å gjøre noe som helst annet enn å ligge på sofaen eller i senga

Synes det var lite klaging her inne... :hilarious:
jeg klager over at det er sykt urettferdig at jeg får spysjuka etter x antall uke med svangerskapskvalme, og endelig har hatt et par dager med grei form, så blir jeg helt utslått av spysjuka... jeg som omtrent ikke har vært ute av huset engang!!! Urettferdig!!!! :depressed::meh:

Er så sinnsykt lei av kvalmen som aldri slipper taket...

Jeg er så drittlei hyperemesis og av å spy.... vil ha liver mitt tilbake igjen:arghh:

Back
Topp