Klagetråd :)

Redd den oppblåstheten ikke forsvinner! 9+6 her og jeg går kun i gravidklær nå. Var dog litt overvektig før graviditet, men magen har skutt ut, og den er umulig å holde inne:D trøster meg med at livmor er som en grapefrukt nå, og de kan jo være gaaaanske store ;)
 
Redd den oppblåstheten ikke forsvinner! 9+6 her og jeg går kun i gravidklær nå. Var dog litt overvektig før graviditet, men magen har skutt ut, og den er umulig å holde inne:D trøster meg med at livmor er som en grapefrukt nå, og de kan jo være gaaaanske store ;)
Ånei, håpte at denne oppblåstheten ikke skulle vare så lenge :p hadde vært en fordel om man kunne skjule hemmeligheten en stund til før noen lurer :p
 
Klager over kvalme, oppkast og blødninger (hver eneste helg)... I dag er sønnen på 3 hjemme med forkjølelse, og jeg ligger og spyr og sliter skikkelig... Vil så gjerne begynne å fungere mer normalt igjen, er så lei!
 
Jeg kom over et råttent egg, og brakk meg så fælt som jeg aldri har gjort før. Fikk vondt i magen og egentlig hele kroppen, og kastet opp slim :( Råtne egg er faktisk det jævligste som finnes.. :(
 
Jeg kom over et råttent egg, og brakk meg så fælt som jeg aldri har gjort før. Fikk vondt i magen og egentlig hele kroppen, og kastet opp slim :( Råtne egg er faktisk det jævligste som finnes.. :(

Æsj, det stinker bigtime:dead:
 
Klager på kvalme og dårlig form for 1000 gang:(:puke
 
Kan hende ho hadde følt sæ litt dom ves du hadde svart me kor langt (kort) du e på vei:laughing021
Fikk du fiksa tanna? Blitt smertefri?

Langt ifra smertefri. Fikk antibiotika på tannlegevakta, som skal taes 4x pr dag i 7 dager. Han sa at det var den beste starten siden jeg er så veldig redd.

Så ringte jeg tannlegen i dag, fikk time til onsdag. Forklarte at en fylling har falt ut, men fikk nok ikke frem at det faktisk gjør ganske vondt :dead: Så det blir noen lange dager...
 
Langt ifra smertefri. Fikk antibiotika på tannlegevakta, som skal taes 4x pr dag i 7 dager. Han sa at det var den beste starten siden jeg er så veldig redd.

Så ringte jeg tannlegen i dag, fikk time til onsdag. Forklarte at en fylling har falt ut, men fikk nok ikke frem at det faktisk gjør ganske vondt :dead: Så det blir noen lange dager...

Oki, ja det beste e å få ned betennelsen før man jør nå mer.. da fungerer både bedøvelsen bedre, å du har generelt mindre vont under behandlingen:)
Er grusomt når man har den skrekken, men man må bare prøve å jøre detbeste ut av det.. man vet jo at det ikke er farlig, men den skrekken er ikke nødvendigvis så logisk.. er litt urinstingtet som kødder til med oss , at man trur man e i krise...:-(
 
Råtne egg er noe av det jævligste som finnes! Forfølger en i ukesvis :/

Du kjenner det GODT i kroppen etterpå, for å si det sånn..! Brakk meg skikkelig, aldri vært borti noe så ille (av brekninger, altså. Jeg har vært borti råtne egg før).
 
Unnskyld meg for at jeg igjen klager på OPPBLÅST mage, men seriøst, jeg ser jo ut som om jeg er klar til å føde allerede :eek:
 
Jeg kom over et råttent egg, og brakk meg så fælt som jeg aldri har gjort før. Fikk vondt i magen og egentlig hele kroppen, og kastet opp slim :( Råtne egg er faktisk det jævligste som finnes.. :(

Føler med deg på denne. Selv tok jeg en stor slurk av sur melk forrige lørdag og svelget før jeg rakk å merke det. Var laktosefri variant og mistenker nå at det ikke blir like klumpete som ellers? Var hvertfall ingen mistenksomme klumper når jeg helte i glasset. Kjente det smakte rart i det jeg svelget og luktet fort på melken som var igjen i kartongen og usj usj usj som det luktet. Kan melde at det også var ganske grusomt og førte til brekninger og full panikk :hungover:
 
Føler med deg på denne. Selv tok jeg en stor slurk av sur melk forrige lørdag og svelget før jeg rakk å merke det. Var laktosefri variant og mistenker nå at det ikke blir like klumpete som ellers? Var hvertfall ingen mistenksomme klumper når jeg helte i glasset. Kjente det smakte rart i det jeg svelget og luktet fort på melken som var igjen i kartongen og usj usj usj som det luktet. Kan melde at det også var ganske grusomt og førte til brekninger og full panikk :hungover:

Melka blir ofte sur før den klumper :p
Men jeg har vært borti motsatt og. Lukter ikke surt eller noe, men klumper.
Synes laktosefri skiller seg først, om jeg husker rett.. men de har jo evig dato nesten :S
 
Melka blir ofte sur før den klumper :p
Men jeg har vært borti motsatt og. Lukter ikke surt eller noe, men klumper.
Synes laktosefri skiller seg først, om jeg husker rett.. men de har jo evig dato nesten :S

Ja, det kan godt hende de skiller seg først. Hadde en skvett melk fra en annen kartong i glasset fra før så alt så normalt ut. De har merkelig lang holdbarhet ja, men tydeligvis bare 7 dager etter de først er åpnet leste jeg etterpå. Så blir å følge med fra nå :wtf:
 
Ja, det kan godt hende de skiller seg først. Hadde en skvett melk fra en annen kartong i glasset fra før så alt så normalt ut. De har merkelig lang holdbarhet ja, men tydeligvis bare 7 dager etter de først er åpnet leste jeg etterpå. Så blir å følge med fra nå :wtf:

Tror ikke det står det på vår melk.... De holder basically evig. Med de nye korkene, så blir det relativt tett, og det hjelper.
Har også et kaldt kjøleskap; så har hatt vanlig melk hyre 14 dager over datoen inni der :p
 
Idag klage æ over at æ ikke bi satt i karantene:laughing021 har jobbet svært tett med ei såm har bodd på et hotell som har fått smitte.. å sia ho har spist i resturangen der mens de smitta har vært der såmåho i karantene, men sia ho ikke e bekrefta smitta (eller har symptoma), så skal ikke æ i karantene... hadde virkeli trengt et par karantene daga nu:sleep002 så trøtt....
 
Må bare klage litt! Er så forferdelig redd 24/7 med tanke på dette med SA/MA:( Er helt ødelagt av bekymring! Jeg ønsker alle symptomer på graviditet velkommen og er livredd for det motsatte!

Samme her! Har bestilt ny ultralyd til i morgen for å klare å roe meg ned. Sannsynligheten for at det går bra er heldigvis veldig, veldig stor nå. Har du sett på det skjemaet som heter «miscarriage probability chart»? Den har hjulpet til med å roe meg litt ned, den og :)
 
I dag klager jeg på at jeg ikke orker like mye mat som før, må spise hver 2.time og før kunne jeg spise 3 større måltider til dagen og føle meg mett på en annen måte :p nå er det mye frokostbrød/rundstykker det går i :p
 
Back
Topp