Klager over kvalme og oppkast gjennom hele dagen, elendig søvn hver natt & at sambo ikke kom seg hjem fra sjøen i går pga tåke - og det er utsatt såpass lenge at han ikke er hjemme før natt til fredag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Da er vi to Chawa! Jeg sikler om dagenKlager på at jeg blir kvalm av smaken av mitt eget spytt, og selvfølgelig har en helt enorm spyttproduksjon for tiden

Haha, beklager at jeg lerDa er vi to Chawa! Jeg sikler om dagen![]()
Skjønner jeg kunne hatt det verre!Haha, beklager at jeg lerSkjønner jeg kunne hatt det verre!

Hahaha ja ikke lett dette herHaha, beklager at jeg lerSkjønner jeg kunne hatt det verre!

Spydde opp kald melk og leverpostei brødskive i dag tidlig.Klager på at jeg spyr opp absolutt alt jeg spiser. Også spyr jeg på tom mage også. Måtte de neste ukene gå fort!
)Klager på denne migrenen, er på dag 8 med konstant migrene, føler meg som verdens verste mamma til 4 åringen når jeg bare er helt sengeliggende. Var gravid i januar som endte i SA og da tok jeg migrene medisin og tenkte at det sikkert gikk fint så jeg tørr ikke ta noe medisin nå.
blir et langt første trimester kjenner jeg
sånn! Måtte bare få det ut så får mannen å høre på klaging en mindre gang![]()

Føler veldig med deg, når har det gått over med forrige? Eller har du hatt det hele svangerskapet? Håper inderlig det går over for deg snart!!Jeg er så drittlei hyperemesis og av å spy.... vil ha liver mitt tilbake igjen![]()