Klagetråd :)

En tråd i 'Oktober 2021' startet av Starflower, 7 Feb 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Godt å bare få lettet litt på trykket:) Og er så godt å vite man ikke er alene om å ha det/føle det sånn:Heartred

2. Lillelottoventer Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Du er ikke alene !!! Har også uavklart leie, midt i flyttekaos, sykdom og skifte av barnehage.. trenger til å hvile NÅ! Redd for at babyen plutselig kommer og jeg er helt utslitt

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Tror kanskje jeg fikk feber av vaksinedose2. Det føles i alle fall slik ut :( Nå går jeg og legger meg, til og med i en FORNUFTIG leggetid...!!

• Hjertelig Hjertelig x 3
  4. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Åneeei, hadde håpet du slapp unna bivirkninger:Heartred Sov godt:Heartred

5. MilaS Gift med forumet Oktoberbarna 2021♡ Aprillykke 2017

Åh så kjedelig! Håper du føler deg bedre i morgen :Heartpink

6. Mereo87 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Kvalme, oppkast og vondt i alle ledd etter vaksinen. Kvalme og oppkast kan like greit være normalen jeg har blitt så vant med.

Så uendelig sliten i dag. Så i dag blir det senga, bøtte og serier!:lurking:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  7. habibti Forumet er livet Septemberlykke 2021 Oktoberbarna 2021♡

Det hørtes ikke godt ut. God bedring ❤️

8. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Usj, stakkars:( Hold senga idag også håper jeg mannen tar godt vare på deg:Heartred God bedring. Snart min tur. Skal ta vaksinen imorgen:oops:

9. Mereo87 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Takk.
    Var ikke optimalt :sorry: Men det går over.

Takk. Krysser fingrene for at du ikke får kjempe bivirkninger, mine var på det verste bare ett par timer i natt.
    Så det går sakte framover, men framover. Kvalmen får jeg leve med i dag, den var liksom ikke ny uansett :hilarious:

Senga er god å ha i dag.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Håper jeg slipper unna, men ikke utenkelig jeg får mer bivirkninger av moderna sin:p Du får bare hvile og sove alt du bare kan nå, også satser vi på bedring fra imorgen av:Heartred:smiley-angelic003

11. Marianne.89 Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Skulle hatt siste dag på jobb idag, men hjemme med 2 åringen som er syk :sorry: Jeg er så trøtt og sliten, spesielt fordi hun våkna og gråt så mange ganger i natt! Men var forventet at hun ble syk nå, da hele avdelingen hennes har vært syke denne uka :rolleyes: Vi har nettopp hatt 3 uker med sykdom her i hus, bare vært friske i typ 2 uker eller noe nå.. Ser for meg at det er slik denne høsten kommer til å være :wideyed:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  12. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Takk ❤️
    Har følt meg helt forferdelig i hele natt. Armen ble VELDIG vond (jeg greier ikke løfte den, så er vondt bare å skifte stilling i sengen). Alle leddene ble vonde, og jeg frøs som bare det i natt. Selv med morgenkåpe og to dyner.
    Nå er temperaturen noen lunde ok, men enda vondt i kroppen - spesielt korsryggen.. og armen er bare håpløs. Også har jeg i tillegg en del kynnere, på toppen av det hele, som murrer. ><
    Ikke følt meg så elendig på veldig lenge - men ser jo at det blir en rask bedring. Hvis jeg blir så dårlig av vaksinen, tør jeg ikke tenke på hvor dårlig Covid ville gjort meg o.o

13. Mereo87 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Det snakket jeg med søsteren min om også, heller «kontrollert» dårlig av vaksinen. Å eventuelt mindre dårlig ved eventuelt sykdom.

• Enig Enig x 2
  14. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Satser på du er over den verste kneika nå:Heartred Ja, er helt enig- skummelt å tenke på hvor dårlig man kunne blitt av covid-19:oops::nailbiting: Ønsker deg en riktig god bedring:Heartred

15. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Tenker man kunne blitt VELDIG dårlig, for ved faktisk virus går det jo f.eks gjerne ikke over etter en dag. ><

Regner med det blir bedre nå. :) Synes litt synd på datteren min dog. Jeg har greid å ordne henne frokost og hjulpet henne med å rette klærne.. men det er liksom det. Prøvd å spørre min mor om hun kunne hente henne, men ikke noe svar enda. ><
    Jeg er dårlig av bivirkningene.. gubben ble akutt hostete og dårlig... Og eksen, som skal ha ungene senere i dag, våknet av oppkast i morges/natt. Hjelpes.....

• Enig Enig x 1
  16. MilaS Gift med forumet Oktoberbarna 2021♡ Aprillykke 2017

Så trasig!
    Håper formen bedrer seg fort utover dagen :Heartred

17. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Ja, er skummelt å tenke på hvor dårlig en kunne blitt av covid-19:oops: Uff a meg, er alle dårlige av vaksinen? Eller forkjølelse/omgangssyken som går?o_O

Skjønner det, ikke så lett å yte omsorg når man er syk og dårlig, selvom man er mamma:Heartred Barnet forstår jo det, men man får dårlig samvittighet uansett:( Håper bestemor svaret snart og kan passe lillemor:angel5Ønsker deg en riktig god bedring:Heartpink

18. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Uff, slitsomt med sånne netter- Både for stor og liten:sorry:
    Hatt sykdom gående i over 3 uker hos oss også, som bare går på rundgang:shifty: Mye forkjølelse og omgangssyke som går nå, og fortsetter nok sånn utover høsten:bag:

19. Marianne.89 Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Uff det er så slitsomt :sorry: Har jo ikke tid til sykdom nå, jeg har jo utsatt alt av klargjøring til baby og tenkt at jeg skulle ta det nå når permisjonen starter :hilarious: Håper jenta mi blir fort frisk og at vi andre holder oss friske! Men denne høsten blir nok full av sykdom ja :shifty:

20. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Neida, gubben blir sympati-dårlig (påstår han ble smittet av meg - men haha...). Immunforsvaret hans kræsjer når jeg blir syk. :p sånn er det bare.
    Og eksen begynte bare å spy, sikkert noe virus.. de begge er nemlig fullvaksinerte for lenge siden, så er nok ikke noe bivirkninger som henger der! :)

Og, mamma hentet henne, så ble bra :) jeg har nå sovet noen timer, føler meg bedre, men ikke turt å reise meg enda :p

Del denne siden