Klagetråd :)

Der var nye strekkmerker et faktum... De gjemmer seg så pass langt ned på magen at jeg ikke greier å se dem hvis jeg ikke ser i speilet for øyeblikket. Ikke at jeg har vært flink til å smøre meg eller gjøre noe for å unngå dem heller, da. Men det er alltid litt kjipt med nye...

Får nok noen nye ila de neste ukene jeg også, det hører dessverre medo_O
 
Klør så på tigerstripene på magen de siste dagene:arghh: blir helt gal, prøver helst å ikkje klø…men vanskelig
 
Klager på litt for mye spenning i hverdagen. Barnehageungen har vært syk siden lørdag, lillesøster siden søndag/mandag og i går ble det påvist covid hos to barn i barnehagen. Bare håper at det ikke er det ungene her har, og at vi har berget siden vi ikke har hatt bhg denne uken.
 
Klager på litt for mye spenning i hverdagen. Barnehageungen har vært syk siden lørdag, lillesøster siden søndag/mandag og i går ble det påvist covid hos to barn i barnehagen. Bare håper at det ikke er det ungene her har, og at vi har berget siden vi ikke har hatt bhg denne uken.

Krysser fingrene :Heartpink
 
Jeg er litt irritert på min mor i dag. (Kan være at hormonene er litt vel irrittable for tiden uansett altså). Jeg er i dag 37+0, og ja, jeg vet det potensielt er over fem uker til med svangerskap før fødsel eventuelt kommer i gang - men i prinsippet kan jo lille komme når som helst nå. Og hun tar imot besøk fra Trondheim, som er mørkerødt i forhold til koronasmitte. Hun skal være barnepass for kommende storebror (3 år) når det blir fødsel - han er ikke vaksinert. Jeg har bare fått en dose. Og babyen i magen er selvsagt ikke vaksinert. Hun selv er fullvaksinert, og har jo derfor liten risiko for å bli alvorlig syk - men hun kan jo likevel smitte oss.... Blir så oppgitt. Ikke at jeg mener hun skal slutte å leve de neste ukene, altså - men bare tenke to ganger på hvilke konsekvenser det eventuelt kan ha... Akkurat nå føler jeg heller for å føde alene om fødsel skulle ha startet, så får mannen være hjemme med sønnen. :(
 
Aahhhhhhhhhhh:mad::mad:
Bestilte en slik ErgoBaby swaddler som skal kunne brukes fra nyfødt, så klarer de å sende meg feil (sovepose 6-18 mnd istedet), også har de blitt utsolgt for den jeg skulle ha og jeg finner den ikke på lager NOEN steder og det er kun den jeg har funnet som jeg liker:arghh: og lillegutt er her jo om få uker....
 
Bekkenet er konstant vondt, sover dårlig og griner for ingenting. Jeg er klar for å møte baby nå. 3 uker igjen til termin... vet ikke om jeg orker å ha det som dette i potensielt mange uker til. 37+1 idag.
 
Er også egentlig veldig klar for å være ferdig med graviditeten selvom jeg gjerne skulle hatt 3 uker å slappe HELT av på.. men vi er midt i flytting og ikke på plass i det hele tatt.. kommer til å være utslitt den dagen frøkna faktisk kommer
 
Heftig kvalme og oppkast i dag! :(
Er så lei!

Uffameg, er du begynt å kaste opp igjen?:( Får så vondt av deg:Heartred Helt forferdelig med den drittkvalmen og oppkast:sorry: Sender deg en stor klem:Heartred
 
Noen ganger kjennes det plutselig ut som babyen står på tissen min fra innsiden, selv om jeg vet hodet ligger ned. Kommer ofte når jeg reiser meg opp og jeg må bare bøye knærne og stå helt stille til det gir seg. Noen som har opplevd lignende? Kan jo tenke meg at dette kunne vært det man kaller nedpress, bare at det kommer lenger foran, liksom…
 
Det har vært jevnt med kvalme, men har hatt litt av og på oppkast igjen siden uke 28. Det er overkommelig, men jeg er sliten og lei av det.

Det er skikkelig kjipt, for kvalme setter en sånn ut av spill, og legger en stor demper på formen og humøret:( Forstår godt du er sliten og meget lei av det, blir godt å bli ferdig med graviditeten:Heartred
 
Det er skikkelig kjipt, for kvalme setter en sånn ut av spill, og legger en stor demper på formen og humøret:( Forstår godt du er sliten og meget lei av det, blir godt å bli ferdig med graviditeten:Heartred
Alle får liksom så sjokk når jeg sier «fra 1 oktober er greit!», det er liksom ikke greit det…… Men jeg er så lei av å være dårlig. Føles bare som om jeg siste tiden har rykka tilbake til start med lukt som mega trigger igjen.
 
Alle får liksom så sjokk når jeg sier «fra 1 oktober er greit!», det er liksom ikke greit det…… Men jeg er så lei av å være dårlig. Føles bare som om jeg siste tiden har rykka tilbake til start med lukt som mega trigger igjen.

Hvorfor skulle ikke det være greit?o_O Om noen hadde vært i din situasjon, så hade ede jaggu meg ønsket det også. Er helt jævlig å ha det sånn, og når luktriggeren er tilbake, er det enda verre:oops: Det er så fælt, det:dead:
 
Føler jeg dør litt på innsiden akkurat nå.

Vet jeg får kjeft for for få kontroller, og gruer meg til det

Har hatt sykdom i hus i 3 uker nå (dvs 3 uker på lørdag)

Da mellomste endelig kunne i bhg, fikk jeg 1(!) dag "alene" med syk ettåring før eldste ble syk. Eldste har vært hjemme siden.

Jeg har vært sliten, trøtt og grinete pga for lite tid til hvile og for lite alenetid (dette er noe jeg virkelig trenger på slutten av et svangerskap)

Jeg har baby i tverrleie/periodevis skråleie med rumpa ned

I dag, to dager før svangerskapskontroll som er viktig mtp leie, blir jeg tørr i halsen og kjenner at nesen min er ekkel. Vi vet alle hva det betyr. SELVFØLGELIG skal jeg gå rundt å bekymre meg for at jeg ikke får føde vaginalt i en uke eller to til, og være redd for at fødsel skal starte uten at leiet er avklart

Jeg gir opp. Det blir aldri ryddet, det blir aldri tid til å vaske og jeg skal være fornøyd bare jeg ikke adopterer bort alle ungene i løpet av den neste timen. :yuck: Jeg er så død, har ingenting å gi og tanken på enda en dag hjemme med sykt barn byr meg imot!
 
Føler jeg dør litt på innsiden akkurat nå.

Vet jeg får kjeft for for få kontroller, og gruer meg til det

Har hatt sykdom i hus i 3 uker nå (dvs 3 uker på lørdag)

Da mellomste endelig kunne i bhg, fikk jeg 1(!) dag "alene" med syk ettåring før eldste ble syk. Eldste har vært hjemme siden.

Jeg har vært sliten, trøtt og grinete pga for lite tid til hvile og for lite alenetid (dette er noe jeg virkelig trenger på slutten av et svangerskap)

Jeg har baby i tverrleie/periodevis skråleie med rumpa ned

I dag, to dager før svangerskapskontroll som er viktig mtp leie, blir jeg tørr i halsen og kjenner at nesen min er ekkel. Vi vet alle hva det betyr. SELVFØLGELIG skal jeg gå rundt å bekymre meg for at jeg ikke får føde vaginalt i en uke eller to til, og være redd for at fødsel skal starte uten at leiet er avklart

Jeg gir opp. Det blir aldri ryddet, det blir aldri tid til å vaske og jeg skal være fornøyd bare jeg ikke adopterer bort alle ungene i løpet av den neste timen. :yuck: Jeg er så død, har ingenting å gi og tanken på enda en dag hjemme med sykt barn byr meg imot!

Har lyst å gi deg en skikkelig bamseklem gjennom skjermen:smiley-angelic003:Heartred Er tøft med sykdom i hus og små hjemme:( Har hatt fler av mine hjemme nå i 3 uker sammenhengende, og holder på å gå litt på veggen selv. Helt dau når kvelden først kommer:sorry: Var syk da første var syk selv også, men heldigvis frisk nå. Sender deg masse energi, overskudd og god bedring klemmer:Heartred Bare vit at du er ikke alene.
 
Har lyst å gi deg en skikkelig bamseklem gjennom skjermen:smiley-angelic003:Heartred Er tøft med sykdom i hus og små hjemme:( Har hatt fler av mine hjemme nå i 3 uker sammenhengende, og holder på å gå litt på veggen selv. Helt dau når kvelden først kommer:sorry: Var syk da første var syk selv også, men heldigvis frisk nå. Sender deg masse energi, overskudd og god bedring klemmer:Heartred Bare vit at du er ikke alene.
Ja, det er virkelig ikke for pyser. Tusen takk for gode ord og støtte, er godt å kunne ventilere litt når man kjenner det blir litt mye. :Heartred
 
Back
Topp