Klagetråd :)

Jepp :p
"Æææh, der skvetta jeg nesten, må bare løpe på do", også kommer det ut nesten ingenting x)
Var hos legen i dag, urinprøven blir sendt videre til dyrking….. Hjelper vel ikke på den evige «jeg må tisse!!!!» følelsen :sorry:
 
Var hos legen i dag, urinprøven blir sendt videre til dyrking….. Hjelper vel ikke på den evige «jeg må tisse!!!!» følelsen :sorry:

Uvi hjelper nok ikke :/
Her har jeg faktisk vært heldig denne gang. Ingen uvi så langt.
 
100% sykemeldt. Holder på og klikke. De tingene jeg liker og holde på med kan ikke nytes for det å sitte gjør vondt, ligge gjør vondt, gå gjør vondt OSVOSV. livet mitt handler om å få i meg viselin (fiber), drikke MINST 3 liter vann og løpe på do for å tisse.
Bare 68 dager igjen. :smiley-angry019:laughing002
 
Så alt for umotivert til å få gjort ting hjemme i dag. Er sliten og føler jeg tisser i motvind i forhold til husarbeidet. Uansett hva jeg gjør blir det liksom bare enda mer å gjøre........
 
Så alt for umotivert til å få gjort ting hjemme i dag. Er sliten og føler jeg tisser i motvind i forhold til husarbeidet. Uansett hva jeg gjør blir det liksom bare enda mer å gjøre........
Kjenner litt på den følelsen jeg også.
Enten så formerer tingene seg eller så er jeg for ukritisk når det kommer til å kaste.
I tillegg er det det med ork og hva man faktisk orker. Kroppen min har liksom ikke vært på lag med ønskene på en stund.
 
Kjenner litt på den følelsen jeg også.
Enten så formerer tingene seg eller så er jeg for ukritisk når det kommer til å kaste.
I tillegg er det det med ork og hva man faktisk orker. Kroppen min har liksom ikke vært på lag med ønskene på en stund.
Ja, det er sant. Føler det er en stor kamp mellom hva jeg ønsker å få gjort og hva som er realistisk at jeg kan få gjort...
 
I dag fikk jeg påvist mild karpal tunellsyndrom, og hevelsene som følger av alt for mye væske i kroppen trigger symptomene veldig nå. Våknet i natt og hadde så syyykt vondt. Så nå er det skinner på begge hendene :wideyed:
 
Faen ta migrene.. hatt det siden igår kveld og fikk ikke dratt på svangerskapskontroll idag.
 
Nå er ryggen ekkel fordi jeg har ligget veldig lenge, men så har jeg ikke lyst til å stå opp heller.. skulle nok ha fått ræva ut av senga og laget meg noe mat i alle fall. ><
 
Noen som har gode erfaringsbaserte råd mot forstoppelse? Hva fungerte for deg? Spiser masse fiber, drikker masse vann, regelmessige måltider, beveger meg det jeg orker, drikker laktulose, bruker scheriproct på hemoroidene og har miniklyx liggende klarttil neste gang det trykker på. Føler tarmen likevel er totalt oppfylt av steinhard avføring.
 
Noen som har gode erfaringsbaserte råd mot forstoppelse? Hva fungerte for deg? Spiser masse fiber, drikker masse vann, regelmessige måltider, beveger meg det jeg orker, drikker laktulose, bruker scheriproct på hemoroidene og har miniklyx liggende klarttil neste gang det trykker på. Føler tarmen likevel er totalt oppfylt av steinhard avføring.
Jeg har veldig god erfaring med dulcosoft dette svangerskapet! Fungerte mye bedre enn laktulose. Den trekker vann fra kroppen og inn i tarmen, slik at at avføringen blir myk. Når det har gått 4-5 dager uten dobesøk har jeg tatt 30 ml, og så har jeg tatt 20 ml til alt har fungert igjen.
 
Noen som har gode erfaringsbaserte råd mot forstoppelse? Hva fungerte for deg? Spiser masse fiber, drikker masse vann, regelmessige måltider, beveger meg det jeg orker, drikker laktulose, bruker scheriproct på hemoroidene og har miniklyx liggende klarttil neste gang det trykker på. Føler tarmen likevel er totalt oppfylt av steinhard avføring.

Magnesium kan gi løsere avføring.. og druer. Jeg spiste mye druer en periode, det.. eh.. jeg ble ikke forstoppet..

Mener ikke det erstatter midler mot forstoppelse, men bare.. kan hende du finner noe mat som smaker godt OG som kan løsne litt :)
 
Noen som har gode erfaringsbaserte råd mot forstoppelse? Hva fungerte for deg? Spiser masse fiber, drikker masse vann, regelmessige måltider, beveger meg det jeg orker, drikker laktulose, bruker scheriproct på hemoroidene og har miniklyx liggende klarttil neste gang det trykker på. Føler tarmen likevel er totalt oppfylt av steinhard avføring.
For meg er det laktulose og masse vann som vanligvis hjelper. Pluss å bevege seg. Mens duphalac for eksempel, som apoteket sier er det samme som laktulose, virker ikke. Ellers hjalp det å spise en stor porsjon med salat hver dag. Men noen ganger føler jeg også at ingenting hjelper...
 
Noen som har gode erfaringsbaserte råd mot forstoppelse? Hva fungerte for deg? Spiser masse fiber, drikker masse vann, regelmessige måltider, beveger meg det jeg orker, drikker laktulose, bruker scheriproct på hemoroidene og har miniklyx liggende klarttil neste gang det trykker på. Føler tarmen likevel er totalt oppfylt av steinhard avføring.

Har du prøvd 2 kiwi om dagen? Jeg føler det hjelper :)
 
Back
Topp