Klagetråd :)

Auuua, det gjør skikkelig vondt når de sparker på akkurat det ene ømme punktet:oops: Har det akkurat likt men nedentil nå- kjennes ut som han er på vei ut, rett og slett:(:arghh:
Ja det er sykt ubehagelig når de sparker nedover! Gjør liksom vondt på en annen måte og de trenger ikke sparke hardt for at det gjør vondt en gang :yuck:
 
Helt innafor, litt glede må vi ha i disse tider :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg ser jo for meg at jeg har en sjøstjerne i magen som danser til «jeg er en liten spillemann fra Helgoland» som jeg trodde var sprellemann som barn. Så jeg har bare konkludert med at jeg er mentalt litt ute på en fascinerende sti :hilarious:
 
Klager på at klokken er over ti på kvelden og han som begynner i tredjeklasse har fortsatt ikke sovnet. Må bare si det rett ut, ikke få barn med idiotmenn som ikke gidder å ta ansvar for at ungene kommer i seng til riktig tid under samvær (eller andre ting som sunt kosthold, frisk luft og generell hygiene). Jeg er så sykt lei av dette styret. Pågått i snart 8 år, og blir ikke noe bedre.
 
Klager på at klokken er over ti på kvelden og han som begynner i tredjeklasse har fortsatt ikke sovnet. Må bare si det rett ut, ikke få barn med idiotmenn som ikke gidder å ta ansvar for at ungene kommer i seng til riktig tid under samvær (eller andre ting som sunt kosthold, frisk luft og generell hygiene). Jeg er så sykt lei av dette styret. Pågått i snart 8 år, og blir ikke noe bedre.

Huff, det skal ikke være lett til tider, det er sikkert å visst:( Kjipt at pappaen ikke å sørge for sin del av oppdragelsen og ansvaret for det som hører med til å ha barno_O Sender deg en stor klem:Heartred
 
Tror jeg begynner å bli syk, og har time til vaksine i morgen. Er redd det blir koronatest i stedet for koronavaksine... :(
 
Huff, det skal ikke være lett til tider, det er sikkert å visst:( Kjipt at pappaen ikke å sørge for sin del av oppdragelsen og ansvaret for det som hører med til å ha barno_O Sender deg en stor klem:Heartred
Takk :Heartred Ja, det er litt dritt faktisk. Han er snill som dagen er lang da, men er nok litt mye "bestefar"/kompis med ungen. Dessverre ikke alltid en bra ting med for mye av det gode heller. Også føler jeg og mannen på at vi må kompensere for alt av mangler, og det kjennes ikke noe godt det heller. Men gjør godt i mammahjertet når pappaen forteller at ungen maser om å hjem da, til tross for at vi er en del strengere :love7
 
Flere som har begynt å få vondt i navlen? :hungover:
Ei som er veldig ivrig på å spark fra/presse på navlen, og det begynner å bli passe ømt:hilarious:
 
Har barnepass i helga og hadde store planer om alt jeg skulle få gjort (vasket og ryddet overalt inkludert rydde bod osv), men jeg blir skikkelig svimmel hver gang jeg står litt lenge...
 
Har barnepass i helga og hadde store planer om alt jeg skulle få gjort (vasket og ryddet overalt inkludert rydde bod osv), men jeg blir skikkelig svimmel hver gang jeg står litt lenge...
Sånn har jeg det også mange ganger i uka. Vanvittig frustrerende når det tårner seg opp rundt seg på alle kanter!
 
Irriterer over evige do løping når jeg vil sove. «Du må tisse!!!» «tullaaaaaaaa»…..

vil jo bare sove litt
 
Kjenner jeg begynner å bli lei av å gå hjemme hele dagen og bare føle meg begravd i denne «gravidbobla» :confused: Føler alt jeg tenker på og snakker om nå for dagen er ting relatert til baby og graviditeten, som er normalt naturligvis. Har hatt en veldig fin graviditet med lite plager bortsett fra endel ryggsmerter relatert til arbeid, ble derfor 100% sykemeldt for 9 uker siden. Men tror hovedgrunnen til at jeg føler det sånn er at jeg ikke er vandt å gå hjemme hele dagen, og sliter med å underholde meg selv og «lage» en hverdag pga kronisk dårlig nattesøvn for tiden o_O
 
Irriterer over evige do løping når jeg vil sove. «Du må tisse!!!» «tullaaaaaaaa»…..

vil jo bare sove litt

"Tulla"? Er du så heldig til og med? Jeg må faktisk tisse. Av og til går jeg ned 4-5 ganger ETTER jeg har lagt meg for å tisse. Og i tillegg, så snur jeg noen ganger i døra på vei ut av badet, for å tisse på nytt.
Og ja, jeg tisser hver gang. :p
 
"Tulla"? Er du så heldig til og med? Jeg må faktisk tisse. Av og til går jeg ned 4-5 ganger ETTER jeg har lagt meg for å tisse. Og i tillegg, så snur jeg noen ganger i døra på vei ut av badet, for å tisse på nytt.
Og ja, jeg tisser hver gang. :p
Det varierer litt, noen ganger kan jeg vel bare bli sittende egentlig.
 
Det varierer litt, noen ganger kan jeg vel bare bli sittende egentlig.

Uff, ja....
Det er utrolig plagsomt egentlig. Kan man ikke bare tisse en halvliter med en gang og bli FERDIG for noen timer x)
 
Uff, ja....
Det er utrolig plagsomt egentlig. Kan man ikke bare tisse en halvliter med en gang og bli FERDIG for noen timer x)
Og slippe den «der reiste jeg meg og skal ha ut 3cl til!!».
Verste er den når hun ligger med så mye trykk at jeg nesten tisser på meg når jeg går og det egentlig ikke er noe i blæra.
 
Og slippe den «der reiste jeg meg og skal ha ut 3cl til!!».
Verste er den når hun ligger med så mye trykk at jeg nesten tisser på meg når jeg går og det egentlig ikke er noe i blæra.

Jepp :p
"Æææh, der skvetta jeg nesten, må bare løpe på do", også kommer det ut nesten ingenting x)
 
Jeg er SÅ svimmel:schocked028 og sliiiten...
 
Når det er vondt å sitte, vondt å ligge og tilslutt vondt å stå! Hvordan i svarte f#%$*n ….. skal man kunne leve sånn i 7uker til !

Tenkte jeg kunne legge meg ned å lade batteriene i helgen, men det kan jeg bare glemme :arghh:
 
6 uker til termin i dag og alt som er klart er stellebordet med innhold. Mannen stresser ikke i det hele tatt noe som bare gjør alt verre. Har brukt noen helger på å gjøre ting klart, men skal jeg klare å bli ferdig må jeg vel bruke ettermiddagene også siden det bare er jeg som gjør noe. Må nærmest tvinge han til å skru opp møblene.

Merker også på kroppen at det nærmer seg fødsel. Burde brukt ukene nå til å slappe av og stresse ned, men har ikke tid til det. Livredd for at frøkna kommer før tiden og ting ikke er på plass.
 
6 uker til termin i dag og alt som er klart er stellebordet med innhold. Mannen stresser ikke i det hele tatt noe som bare gjør alt verre. Har brukt noen helger på å gjøre ting klart, men skal jeg klare å bli ferdig må jeg vel bruke ettermiddagene også siden det bare er jeg som gjør noe. Må nærmest tvinge han til å skru opp møblene.

Merker også på kroppen at det nærmer seg fødsel. Burde brukt ukene nå til å slappe av og stresse ned, men har ikke tid til det. Livredd for at frøkna kommer før tiden og ting ikke er på plass.
Jeg har også vært alene om å gjøre mye av det som må gjøres. Har fortsatt en del ting jeg har lyst til at skal bli gjort, men jeg kjenner at det begrenser seg veldig hva jeg får til framover nå. 5 uker til termin. Men jeg har i det minste fått gjort det som MÅ gjøres nå. Resten får jeg bare... Tåle at kanskje ikke blir gjort.

Så, har ingen råd til deg - bare stor medfølelse. Sender deg en klem ❤️
 
Back
Topp