Klagetråd :)

Mnjah det var det da :D

Ligger på tvers eller sitter i seteleie, og kjennes ut som han skal poppe vannet, for han sparker så hardt nedover i tissen:nailbiting::wideyed::wacky: Så får sette igang å få pakket fødebagen og babybagen imorgen:rolleyes:
 
Føler med deg, akkurat samme her :playful:
Han sitter i seteleie med føttene ned (på huk/squat liksom) og det er altså så vondt når han setter igang med å sparke/dytte fra :wacky:
Så har han hodet oppi ribbeina mine på høyre side :rolleyes:
Får sånn assosiasjoner til hvordan små barn kan sitte på huk og studere maur! Også får han for seg å reise seg brått opp :hilarious:
 
Føler med deg, akkurat samme her :playful:
Han sitter i seteleie med føttene ned (på huk/squat liksom) og det er altså så vondt når han setter igang med å sparke/dytte fra :wacky:
Så har han hodet oppi ribbeina mine på høyre side :rolleyes:

Går greit så lenge han ligger på tvers, men når han setter seg i seteleie igjen, da er det altså så smertefullt når han setter igang med sparkingen og dyttingen:oops: Og siden jeg har mye fostervann, så går vannet lettere også:eek: Huff, føler virkelig med deg også, for gjør skikkel vondt o_O
 
Får sånn assosiasjoner til hvordan små barn kan sitte på huk og studere maur! Også får han for seg å reise seg brått opp :hilarious:

Hahah, ja:laughing002 Fy, søren, gjør så himla vondt nedi der:smiley-ashamed005
 
Har nok med heftig belastning på blæra og sparking oppover (typ alle organer som ikke lengre er der de var).

Høres ikke mye godt ut det heller:oops: Blir trangt nå på slutten, det gjør det:bag:
 
Opplevde å måtte legge meg her om dagen for romstreringen på innsiden gjorde meg kval :sorry:

Det er ikke mye plass til overs inni magen nå, og hjelper ikke akkurat på at babyen begynner å bli stor og sterk i bevegelsene sine:bag:
 
Det er ikke mye plass til overs inni magen nå, og hjelper ikke akkurat på at babyen begynner å bli stor og sterk i bevegelsene sine:bag:
Den kjenner jeg veldig på akkurat nå! Han ligger med hodet ned, men jeg kjenner flest bevegelser i sidene. I går skreik jeg så sykt høyt au at samboeren nesten hoppa opp fra sofaen. Jeg vet ikke om han sparka eller knea meg rett i siden på magen (ved siden av navelen). Den delen av magen er så hard også så gjorde sykt vondt :eek:
 
Den kjenner jeg veldig på akkurat nå! Han ligger med hodet ned, men jeg kjenner flest bevegelser i sidene. I går skreik jeg så sykt høyt au at samboeren nesten hoppa opp fra sofaen. Jeg vet ikke om han sparka eller knea meg rett i siden på magen (ved siden av navelen). Den delen av magen er så hard også så gjorde sykt vondt :eek:
Setter en knapp på albue, at du fikk ei skikkelig vinge! :hilarious: En real grov takling i siden!
Herregud detta er ikke bra for meg og min dårlig humor :hilarious:
 
Den kjenner jeg veldig på akkurat nå! Han ligger med hodet ned, men jeg kjenner flest bevegelser i sidene. I går skreik jeg så sykt høyt au at samboeren nesten hoppa opp fra sofaen. Jeg vet ikke om han sparka eller knea meg rett i siden på magen (ved siden av navelen). Den delen av magen er så hard også så gjorde sykt vondt :eek:

Auuua, det gjør skikkelig vondt når de sparker på akkurat det ene ømme punktet:oops: Har det akkurat likt men nedentil nå- kjennes ut som han er på vei ut, rett og slett:(:arghh:
 
Setter en knapp på albue, at du fikk ei skikkelig vinge! :hilarious: En real grov takling i siden!
Herregud detta er ikke bra for meg og min dårlig humor :hilarious:

:laughing025
 
Har hatt milde mensmurrings-smerter idag, rett og slett bare litt vondt i magen:( er ikke noe jeg bekymrer meg for, men er litt plagsomt…
 
Er det innafor å klage over sjukt dårlig humor som har gått fra dårlig til sjukt dårlig ila svangerskapet?

Alt er lov når man er preggy:p:D
 
Back
Topp