Klagetråd :)

Korona på avdelingen til minste i bhg.. Kjenner panikken kommer snikende, siden han nå er blitt syk. Foreløpig negativ test på han da, vel å merke :wtf::woot:
 
Korona på avdelingen til minste i bhg.. Kjenner panikken kommer snikende, siden han nå er blitt syk. Foreløpig negativ test på han da, vel å merke :wtf::woot:

Hvis han har symptomer og negativ test, så er det sannsynlig at han bare har forkjølelse eller noe ❤️❤️
Håper på det :)
 
Korona på avdelingen til minste i bhg.. Kjenner panikken kommer snikende, siden han nå er blitt syk. Foreløpig negativ test på han da, vel å merke :wtf::woot:
Forstår panikken når det kommer så nærme ❤️ Håper han slipper unna. ❤️
 
Korona på avdelingen til minste i bhg.. Kjenner panikken kommer snikende, siden han nå er blitt syk. Foreløpig negativ test på han da, vel å merke :wtf::woot:

Åneeei:eek: Krysser fingrene for at dere ikke blir/er smitta:Heartred
 
Lei av å ikke få sove om natten :(
Føler det er kjempevarmt selv om det bare er 10 grader ute og vinduet står åpent. Og masse (egentlig positive) bevegelser fra lillejenta i magen gjør at jeg ikke får sove...blir bare verre for hver natt....6 uker igjen!

Glad jeg er sykmeldt så jeg kan ta igjen søvnen om dagen!
 
Katten min kom inn og satte seg i fanget mitt......
....
Han var SØKKvåt. Typisk at de er ekstra kosete når de er klissvåt.
 
Katten min kom inn og satte seg i fanget mitt......
....
Han var SØKKvåt. Typisk at de er ekstra kosete når de er klissvåt.

Typisk det skal skje når han er dyvåt:p
 
Lei av vonde masrier:shifty:
 
Der var nye strekkmerker et faktum... De gjemmer seg så pass langt ned på magen at jeg ikke greier å se dem hvis jeg ikke ser i speilet for øyeblikket. Ikke at jeg har vært flink til å smøre meg eller gjøre noe for å unngå dem heller, da. Men det er alltid litt kjipt med nye...
 
Der var nye strekkmerker et faktum... De gjemmer seg så pass langt ned på magen at jeg ikke greier å se dem hvis jeg ikke ser i speilet for øyeblikket. Ikke at jeg har vært flink til å smøre meg eller gjøre noe for å unngå dem heller, da. Men det er alltid litt kjipt med nye...

Jeg har bare fått en liten.. sprekk, på toppen av et par av de gamle.
Men fikk en del nye i forrige. Ikke veldig gøy, selv om man vet de blekner.
 
Jeg har bare fått en liten.. sprekk, på toppen av et par av de gamle.
Men fikk en del nye i forrige. Ikke veldig gøy, selv om man vet de blekner.
Nei, ikke så veldig gøy. Men samtidig så er det ikke krise heller, liksom. Jeg bare begynte å tro jeg skulle slippe unna :hilarious:
 
Back
Topp