Klagetråd :)

Ja, det er virkelig ikke for pyser. Tusen takk for gode ord og støtte, er godt å kunne ventilere litt når man kjenner det blir litt mye. :Heartred

Godt å bare få lettet litt på trykket:) Og er så godt å vite man ikke er alene om å ha det/føle det sånn:Heartred
 
Føler jeg dør litt på innsiden akkurat nå.

Vet jeg får kjeft for for få kontroller, og gruer meg til det

Har hatt sykdom i hus i 3 uker nå (dvs 3 uker på lørdag)

Da mellomste endelig kunne i bhg, fikk jeg 1(!) dag "alene" med syk ettåring før eldste ble syk. Eldste har vært hjemme siden.

Jeg har vært sliten, trøtt og grinete pga for lite tid til hvile og for lite alenetid (dette er noe jeg virkelig trenger på slutten av et svangerskap)

Jeg har baby i tverrleie/periodevis skråleie med rumpa ned

I dag, to dager før svangerskapskontroll som er viktig mtp leie, blir jeg tørr i halsen og kjenner at nesen min er ekkel. Vi vet alle hva det betyr. SELVFØLGELIG skal jeg gå rundt å bekymre meg for at jeg ikke får føde vaginalt i en uke eller to til, og være redd for at fødsel skal starte uten at leiet er avklart

Jeg gir opp. Det blir aldri ryddet, det blir aldri tid til å vaske og jeg skal være fornøyd bare jeg ikke adopterer bort alle ungene i løpet av den neste timen. :yuck: Jeg er så død, har ingenting å gi og tanken på enda en dag hjemme med sykt barn byr meg imot!
Du er ikke alene !!! Har også uavklart leie, midt i flyttekaos, sykdom og skifte av barnehage.. trenger til å hvile NÅ! Redd for at babyen plutselig kommer og jeg er helt utslitt
 
Tror kanskje jeg fikk feber av vaksinedose2. Det føles i alle fall slik ut :( Nå går jeg og legger meg, til og med i en FORNUFTIG leggetid...!!
 
Tror kanskje jeg fikk feber av vaksinedose2. Det føles i alle fall slik ut :( Nå går jeg og legger meg, til og med i en FORNUFTIG leggetid...!!

Åneeei, hadde håpet du slapp unna bivirkninger:Heartred Sov godt:Heartred
 
Kvalme, oppkast og vondt i alle ledd etter vaksinen. Kvalme og oppkast kan like greit være normalen jeg har blitt så vant med.

Så uendelig sliten i dag. Så i dag blir det senga, bøtte og serier!:lurking:
 
Kvalme, oppkast og vondt i alle ledd etter vaksinen. Kvalme og oppkast kan like greit være normalen jeg har blitt så vant med.

Så uendelig sliten i dag. Så i dag blir det senga, bøtte og serier!:lurking:
Det hørtes ikke godt ut. God bedring ❤️
 
Kvalme, oppkast og vondt i alle ledd etter vaksinen. Kvalme og oppkast kan like greit være normalen jeg har blitt så vant med.

Så uendelig sliten i dag. Så i dag blir det senga, bøtte og serier!:lurking:

Usj, stakkars:( Hold senga idag også håper jeg mannen tar godt vare på deg:Heartred God bedring. Snart min tur. Skal ta vaksinen imorgen:oops:
 
Det hørtes ikke godt ut. God bedring ❤️
Takk.
Var ikke optimalt :sorry: Men det går over.

Usj, stakkars:( Hold senga idag også håper jeg mannen tar godt vare på deg:Heartred God bedring. Snart min tur. Skal ta vaksinen imorgen:oops:

Takk. Krysser fingrene for at du ikke får kjempe bivirkninger, mine var på det verste bare ett par timer i natt.
Så det går sakte framover, men framover. Kvalmen får jeg leve med i dag, den var liksom ikke ny uansett :hilarious:

Senga er god å ha i dag.
 
Takk.
Var ikke optimalt :sorry: Men det går over.



Takk. Krysser fingrene for at du ikke får kjempe bivirkninger, mine var på det verste bare ett par timer i natt.
Så det går sakte framover, men framover. Kvalmen får jeg leve med i dag, den var liksom ikke ny uansett :hilarious:

Senga er god å ha i dag.

Håper jeg slipper unna, men ikke utenkelig jeg får mer bivirkninger av moderna sin:p Du får bare hvile og sove alt du bare kan nå, også satser vi på bedring fra imorgen av:Heartred:smiley-angelic003
 
Skulle hatt siste dag på jobb idag, men hjemme med 2 åringen som er syk :sorry: Jeg er så trøtt og sliten, spesielt fordi hun våkna og gråt så mange ganger i natt! Men var forventet at hun ble syk nå, da hele avdelingen hennes har vært syke denne uka :rolleyes: Vi har nettopp hatt 3 uker med sykdom her i hus, bare vært friske i typ 2 uker eller noe nå.. Ser for meg at det er slik denne høsten kommer til å være :wideyed:
 
Åneeei, hadde håpet du slapp unna bivirkninger:Heartred Sov godt:Heartred
Åh så kjedelig! Håper du føler deg bedre i morgen :Heartpink

Takk ❤️
Har følt meg helt forferdelig i hele natt. Armen ble VELDIG vond (jeg greier ikke løfte den, så er vondt bare å skifte stilling i sengen). Alle leddene ble vonde, og jeg frøs som bare det i natt. Selv med morgenkåpe og to dyner.
Nå er temperaturen noen lunde ok, men enda vondt i kroppen - spesielt korsryggen.. og armen er bare håpløs. Også har jeg i tillegg en del kynnere, på toppen av det hele, som murrer. ><
Ikke følt meg så elendig på veldig lenge - men ser jo at det blir en rask bedring. Hvis jeg blir så dårlig av vaksinen, tør jeg ikke tenke på hvor dårlig Covid ville gjort meg o.o
 
Takk ❤️
Har følt meg helt forferdelig i hele natt. Armen ble VELDIG vond (jeg greier ikke løfte den, så er vondt bare å skifte stilling i sengen). Alle leddene ble vonde, og jeg frøs som bare det i natt. Selv med morgenkåpe og to dyner.
Nå er temperaturen noen lunde ok, men enda vondt i kroppen - spesielt korsryggen.. og armen er bare håpløs. Også har jeg i tillegg en del kynnere, på toppen av det hele, som murrer. ><
Ikke følt meg så elendig på veldig lenge - men ser jo at det blir en rask bedring. Hvis jeg blir så dårlig av vaksinen, tør jeg ikke tenke på hvor dårlig Covid ville gjort meg o.o
Det snakket jeg med søsteren min om også, heller «kontrollert» dårlig av vaksinen. Å eventuelt mindre dårlig ved eventuelt sykdom.
 
Takk ❤️
Har følt meg helt forferdelig i hele natt. Armen ble VELDIG vond (jeg greier ikke løfte den, så er vondt bare å skifte stilling i sengen). Alle leddene ble vonde, og jeg frøs som bare det i natt. Selv med morgenkåpe og to dyner.
Nå er temperaturen noen lunde ok, men enda vondt i kroppen - spesielt korsryggen.. og armen er bare håpløs. Også har jeg i tillegg en del kynnere, på toppen av det hele, som murrer. ><
Ikke følt meg så elendig på veldig lenge - men ser jo at det blir en rask bedring. Hvis jeg blir så dårlig av vaksinen, tør jeg ikke tenke på hvor dårlig Covid ville gjort meg o.o

Satser på du er over den verste kneika nå:Heartred Ja, er helt enig- skummelt å tenke på hvor dårlig man kunne blitt av covid-19:oops::nailbiting: Ønsker deg en riktig god bedring:Heartred
 
Det snakket jeg med søsteren min om også, heller «kontrollert» dårlig av vaksinen. Å eventuelt mindre dårlig ved eventuelt sykdom.

Tenker man kunne blitt VELDIG dårlig, for ved faktisk virus går det jo f.eks gjerne ikke over etter en dag. ><

Satser på du er over den verste kneika nå:Heartred Ja, er helt enig- skummelt å tenke på hvor dårlig man kunne blitt av covid-19:oops::nailbiting: Ønsker deg en riktig god bedring:Heartred

Regner med det blir bedre nå. :) Synes litt synd på datteren min dog. Jeg har greid å ordne henne frokost og hjulpet henne med å rette klærne.. men det er liksom det. Prøvd å spørre min mor om hun kunne hente henne, men ikke noe svar enda. ><
Jeg er dårlig av bivirkningene.. gubben ble akutt hostete og dårlig... Og eksen, som skal ha ungene senere i dag, våknet av oppkast i morges/natt. Hjelpes.....
 
Takk ❤️
Har følt meg helt forferdelig i hele natt. Armen ble VELDIG vond (jeg greier ikke løfte den, så er vondt bare å skifte stilling i sengen). Alle leddene ble vonde, og jeg frøs som bare det i natt. Selv med morgenkåpe og to dyner.
Nå er temperaturen noen lunde ok, men enda vondt i kroppen - spesielt korsryggen.. og armen er bare håpløs. Også har jeg i tillegg en del kynnere, på toppen av det hele, som murrer. ><
Ikke følt meg så elendig på veldig lenge - men ser jo at det blir en rask bedring. Hvis jeg blir så dårlig av vaksinen, tør jeg ikke tenke på hvor dårlig Covid ville gjort meg o.o

Så trasig!
Håper formen bedrer seg fort utover dagen :Heartred
 
Tenker man kunne blitt VELDIG dårlig, for ved faktisk virus går det jo f.eks gjerne ikke over etter en dag. ><



Regner med det blir bedre nå. :) Synes litt synd på datteren min dog. Jeg har greid å ordne henne frokost og hjulpet henne med å rette klærne.. men det er liksom det. Prøvd å spørre min mor om hun kunne hente henne, men ikke noe svar enda. ><
Jeg er dårlig av bivirkningene.. gubben ble akutt hostete og dårlig... Og eksen, som skal ha ungene senere i dag, våknet av oppkast i morges/natt. Hjelpes.....


Ja, er skummelt å tenke på hvor dårlig en kunne blitt av covid-19:oops: Uff a meg, er alle dårlige av vaksinen? Eller forkjølelse/omgangssyken som går?o_O

Skjønner det, ikke så lett å yte omsorg når man er syk og dårlig, selvom man er mamma:Heartred Barnet forstår jo det, men man får dårlig samvittighet uansett:( Håper bestemor svaret snart og kan passe lillemor:angel5Ønsker deg en riktig god bedring:Heartpink
 
Skulle hatt siste dag på jobb idag, men hjemme med 2 åringen som er syk :sorry: Jeg er så trøtt og sliten, spesielt fordi hun våkna og gråt så mange ganger i natt! Men var forventet at hun ble syk nå, da hele avdelingen hennes har vært syke denne uka :rolleyes: Vi har nettopp hatt 3 uker med sykdom her i hus, bare vært friske i typ 2 uker eller noe nå.. Ser for meg at det er slik denne høsten kommer til å være :wideyed:

Uff, slitsomt med sånne netter- Både for stor og liten:sorry:
Hatt sykdom gående i over 3 uker hos oss også, som bare går på rundgang:shifty: Mye forkjølelse og omgangssyke som går nå, og fortsetter nok sånn utover høsten:bag:
 
Uff, slitsomt med sånne netter- Både for stor og liten:sorry:
Hatt sykdom gående i over 3 uker hos oss også, som bare går på rundgang:shifty: Mye forkjølelse og omgangssyke som går nå, og fortsetter nok sånn utover høsten:bag:
Uff det er så slitsomt :sorry: Har jo ikke tid til sykdom nå, jeg har jo utsatt alt av klargjøring til baby og tenkt at jeg skulle ta det nå når permisjonen starter :hilarious: Håper jenta mi blir fort frisk og at vi andre holder oss friske! Men denne høsten blir nok full av sykdom ja :shifty:
 
Ja, er skummelt å tenke på hvor dårlig en kunne blitt av covid-19:oops: Uff a meg, er alle dårlige av vaksinen? Eller forkjølelse/omgangssyken som går?o_O

Skjønner det, ikke så lett å yte omsorg når man er syk og dårlig, selvom man er mamma:Heartred Barnet forstår jo det, men man får dårlig samvittighet uansett:( Håper bestemor svaret snart og kan passe lillemor:angel5Ønsker deg en riktig god bedring:Heartpink

Neida, gubben blir sympati-dårlig (påstår han ble smittet av meg - men haha...). Immunforsvaret hans kræsjer når jeg blir syk. :p sånn er det bare.
Og eksen begynte bare å spy, sikkert noe virus.. de begge er nemlig fullvaksinerte for lenge siden, så er nok ikke noe bivirkninger som henger der! :)

Og, mamma hentet henne, så ble bra :) jeg har nå sovet noen timer, føler meg bedre, men ikke turt å reise meg enda :p
 
Back
Topp