Klagetråd

Vil tro du får det ganske raskt (innenfor noen dager), men smittesituasjonen kan jo føre til at det tar lengre tid nå. Kan trøste deg med at jeg hadde to store blødninger med frisk blod i tidlig i mitt første svangerskap. Gyn kunne se rester av blod på ultralyd, men ingen tegn til begynnende spontanabort. Det endte med en frisk baby. Hadde få symptom da, men det kom raskt tilbake.
Takk det høres bra ut! Venter enda på time, snart en uke siden legebesøk...spent:nailbiting:

Dritt lei av å være forstoppa allerede får ikke gått på do og går konstant og fiser

jeg har masse luft i magen, og får vondt hver gang jeg spiser... tarmene jobber veldig tregt og jeg plages masse med dette...
jeg drikker masse og spiser fiber, holder meg unna alt søtt, men likevel hjelper det ikke...
var veldig plaget sist også..
Kjøp laktulose, se om det kan hjelpe. Hjalp en del for meg ☺️

Klager på at jeg ikke får tilgang til å starte nytt innlegg selv!!

klager over at jeg ønsker å lete etter hjertelyd hver dag pga lang ventetid på tul(men tør ikke pga hva jeg har lest om å bruke doppler....)!

klager over at jeg har så dårlig trua på at jeg er gravid!!! Kan ikke teste mer heller for da tror gubben jeg har klikka(har sikkert testa 30 gang)...

Gruer meg til den store omega 3 kapselen i kveld. Brakk meg i går og den kom nesten opp igjen... Finnes det noe alle vitaminbjørner bare i omega 3?

Jeg er så lei av disse puppene! De er så vonde!!! Våkner til og med om natta om jeg vrir meg og kommer nær disse teite greiene.... Verste jeg har vært med på
Dog så og si den eneste plagen jeg har men...

Jeg er så trøtt!!!

Sover og sover og sover. Når jeg ikke er på jobb orker jeg stort sett bare å ligge i senga. Også av og på bekymra over at jeg blør hele tiden. Har holdt på sånn i en måned og testa hcg, så jeg tror ikke lenger at det er SA hver gang jeg ser litt blod, men liker det fortsatt ikke.
Drømmer at jeg får SA et par ganger i uka før jeg plutselig drømmer at det er tvillinger..
Sliten!

Klager over null sengekos på 12 dager :shy: Skjønner han til dels.. Hadde sex sist jeg var gravid, og det var litt vondt. Mistet et par dager etter..

Spydde hele dagen i går. :gen113 Det var et nytt kapittel av den kvalmen. Må være jeg har spist noe , som ikke bra :laughing001

Kvalmen blir bare verre og verre for hver dag som går, slitsomt å være konstant fyllesyk :wtf:

Back
Topp