Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, måtte faktisk ringe legen og snakke med leder i dag... så sykemeldt 40% sånn at jeg kan ha rolige starter på dagen i det minsteDet høres ikke så veldig lett ut. Har du vurdert å snakke med legen din? Jeg er veldig kvalm, men uten oppkast heldigvis. Jeg har hjemmekontor nå, og jeg skal virkelig prøve å holde ut. Det føles litt dårlig å sykemelde seg så tidlig, samtidig går jo kvalmen normalt over slik at man kan komme tilbake på jobb igjen etter noen uker.
Humørsvingninger altså. Syns alt og alle er SÅ irriterende![]()

Åh, så kjiptSkulle endelig få progesteron. Super happy gikk jeg til apoteket... INGEN apotek i nærheten har denne medisinen. Må vente til fredag noe som høres utrolig lenge ut

Var middagen ferdig når du våkna?Samme herI dag går virkelig alle meg på nervene.
Sendt mannen på butikken. Ville ha lasagne. Nå skal jeg ta en powernap og jeg håper virkelig middagen er ferdig når jeg våkner![]()

Var middagen ferdig når du våkna?![]()

Hadde til å med kjøpt med seg en sjokolademuffins til dessert til meg

hvordan skal denne ventetida gå om jeg har så lite overskudd og er så lite påkobla 
Klager fordi jeg har ulcerøs kolitt og nå skal på sykehuset å ha sprøyten min.
Vi har hatt planleggingsmøte med gastrolegen min i sommer ang graviditet og medisiner da dette bekymret meg. Han sa da at offisielt er det i følge felleskatalogen ikke trygt. Men han hadde kontaktet de som lager det samt to andre leger som sa det ikke var rapportert økt risiko for sa eller fosterskader. Å skal da være trygt.
Men sitter nå å ha bestemt meg for at jeg ikke klarer ta den i dag.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for at jeg blir dårlig er vist nok mer farlig for fosteret enn medisinen sier de.![]()

Jeg tar også en medisin som ikke er anbefalt unntatt i tilfeller hvor konsekvensen av sykdommen er farligere enn bruken. Det er respiratorisk sykdom. Jeg tok den i forrige svangerskap også, og det gikk helt fint.
Kanskje du kan ta en ny samtale med sykehuset eller legen din om dine bekymringer? Hvilken negativ påvirkning på fosteret kan medisinen ha må vel vurderes helt konkret opp mot hvilke følger sykdommen din ubehandlet kan ha. Kanskje det finnes et annet legemiddel som er tryggere? Du må velge det som er best for deg![]()

I går kveld var det verdens undergang her da jeg var SKIKKELIG lei av å være gravid. Jeg var 4+2 da, og hadde visst om graviditeten i hele to dager
Føles litt bedre i dag da, etter 12 timer søvn i natt![]()

Hva med koffeinfri? Har kjøpt Nespresso kapsler uten koffein og tenker å lage det som latteJeg savner kaffe!!! Dette er i grunn det eneste jeg savner av det jeg ikke kan spise/drikke. Koser meg så fælt med de få koppene jeg drikker i løpet av uken, men savner å drikke så mye jeg vil. En god kopp kaffe er virkelig noe av det jeg setter mest pris på i hverdagen![]()