Klagetråd

Er jeg den eneste som sliter med å sove godt om natta? Kan bruke lang tid på å sovne, og våkne masse (ikke kun fordi jeg må tisse). Men om jeg da sovner på morgenen igjen klarer jeg jo nærmest ikke å stå opp.

kjenner meg VELDIG igjen - sover så utrolig dårlig om nettene. Våkner gjerne flere ganger av at jeg må tisse, men sliter sånn med å sovne igjen. Ligger gjerne våken 1-2 timer hver natt. Og nå har kvalmen kommet for fullt i tillegg - absolutt alle dagens måltider har kommet i retur (og jeg som satt å ønsket meg flere symptomer for noen dager siden - hva tenkte jeg på??):(

Hormonene regjerer om dagen og er uvanlig irritabel. Tåler mye mindre fra barna, må virkelig ta meg sammen (klarer det ganske bra).

Fortalte foreldrene mine nyheten i dag. Fikk bare "åja" til svar. Ingen gratulerer eller at de gleda seg. Eller noe lignende.. :(:( fikk beskjed om at det var ikke sikkert det gikk bra.. var jo egentlig forberedt på det. Er forøvrig vårt første barn.

Fortalte foreldrene mine nyheten i dag. Fikk bare "åja" til svar. Ingen gratulerer eller at de gleda seg. Eller noe lignende.. :(:( fikk beskjed om at det var ikke sikkert det gikk bra.. var jo egentlig forberedt på det. Er forøvrig vårt første barn.

Hva i all verden?? Har du noen mistanke om hvorfor de reagerer på denne måten? Høres veldig spesielt ut, og fryktelig trist. Håper du klarer å legge det til side så godt det lar seg gjøre:Heartred

I alle dager :(det hørtes ikke mye hyggelig ut... Det er jo kjempe stas! :Heartpink Ble de litt «tatt på senga» eller har de reagert sånn med andre gode nyheter du har fortalt før? Stor klem til deg! :Heartpink

Hva i all verden?? Har du noen mistanke om hvorfor de reagerer på denne måten? Høres veldig spesielt ut, og fryktelig trist. Håper du klarer å legge det til side så godt det lar seg gjøre:Heartred

De er bare veldig spesielle. Jeg forventer ingen ting av dem.

Uff, så trist!! Også sånn en gledelig nyhet. Håper inderlig du har andre rundt deg som kan glede seg meg deg - og hvis ikke så er vi mange her som gjør det! :Heartred

Klager over at suuure gravidpromper kombinert med fødselsskader som gjør at jeg (bl.a.) ikke kan holde inne luft gjør det rimelig kleint å jobbe i kassa om dagen :bag:

I natt klager jeg over vondt i magen og konstant tissetrang!!!!! jo forresten, klager også over hvor lite jeg får til å sove for tiden! Våken til langt på natt, oppe å tisser x ant ganger på natta og våkner alt for tidlig!!!

Så trist! For en gledelig nyhet! Klem til deg.

Så trist at det ble sånn :( Verdens fineste nyhet å dele, håper du har andre rundt deg som vil glede seg med deg ❤️

Så trist! For en gledelig nyhet! Klem til deg.
Så trist at det ble sånn :( Verdens fineste nyhet å dele, håper du har andre rundt deg som vil glede seg med deg ❤️
I samboerens familie er barnet veldig ønsket. De har ventet i flere år. Bor også ikke så langt unna dem. Barnet får heldigvis besteforeldre der. De har enda ikke fått vite det, men det har noe med at det ikke vil bli holdt tett om det. Ønsker ikke at alle skal få vite det helt enda.:happy:

I samboerens familie er barnet veldig ønsket. De har ventet i flere år. Bor også ikke så langt unna dem. Barnet får heldigvis besteforeldre der. De har enda ikke fått vite det, men det har noe med at det ikke vil bli holdt tett om det. Ønsker ikke at alle skal få vite det helt enda.:happy:
Så godt at dere har de i nærheten ❤️ Blir nok stas for dem å bli besteforeldre! Er det deres første barnebarn?

Sånn er det litt med min familie også, vi kan ikke si det for tidlig til enkelte for da vet hele hjembygda mi det i løpet av minutter :P Men det er jo fordi det er stas da.

Klager over at suuure gravidpromper kombinert med fødselsskader som gjør at jeg (bl.a.) ikke kan holde inne luft gjør det rimelig kleint å jobbe i kassa om dagen :bag:
Uff jeg føler med deg. Jeg jobber som lærer og må plutselig ut av klasserommet fort for å hente noe. :hilarious: Det må være fælt å ikke kunne stikke av! :grumpy:

Så godt at dere har de i nærheten ❤️ Blir nok stas for dem å bli besteforeldre! Er det deres første barnebarn?

Sånn er det litt med min familie også, vi kan ikke si det for tidlig til enkelte for da vet hele hjembygda mi det i løpet av minutter :p Men det er jo fordi det er stas da.

Jeg tenkte at jobbene våres skulle få slippe å vite det gjennom Facebook eller lignende. :p

De har mange barnebarn, men alle er velkommende der. Vi er nok de som produserer de siste barnebarna. :dummy1::dummy:

Jeg tenkte at jobbene våres skulle få slippe å vite det gjennom Facebook eller lignende. :p

De har mange barnebarn, men alle er velkommende der. Vi er nok de som produserer de siste barnebarna. :dummy1::dummy:
Det skjønner jeg godt :P

Sånn det skal være ❤️❤️

Lei av å være så sykt sliten og utmattet! Null energi så samboeren tar seg av det meste og det gjør meg frustrert da jeg gjerne ønsker og vil hjelpe til:depressed:

Klager over lite tiltakslyst.. skulle gjerne dratt med meg alle ungane på skautur, men tanken på å vasse i regn og sørpe med tre små unger, hvor de minste to kommer til å måtte bli bært en del, er bare ikke mulig akkurat nå. Sliten.. men ikke kvalm idag! Murringer i magen.. blæ...:(

Back
Topp