Klagetråd

Har gått ned 1.5 kg på 2 dager... ILLE:yuck:
Ja, huff!!! Jeg husker jeg gikk ned sist også, men de kom fort på igjen da jeg ikke var kvalm igjen, for å si det sånn :laughing002 men dæsiken altså, er så ille å være kvalm! Søren meg det verste som finnes faktisk!!!

Ja, huff!!! Jeg husker jeg gikk ned sist også, men de kom fort på igjen da jeg ikke var kvalm igjen, for å si det sånn :laughing002 men dæsiken altså, er så ille å være kvalm! Søren meg det verste som finnes faktisk!!!
ikke vært gravid før, håper det går over:bored:. Kvikner litt til på kvelden, men er megakvalm resten av dagen:yuck:

Har hatt vondt i magen i dag, og har det fortsatt. Tror det er stress.... fullt kjør på jobb i hele dag (jobber i bhg) og mye sykdom gjør at man må stå på ekstra. Kjenner det er skikkelig hardt om dagen. Er så redd for at noe skal gå galt, selv om jeg vet det skal litt til...

Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom første trimester i noenlunde våken tilstand. Er så vanvittig trøtt, kan sovne hvor som helst og når som helst!

Hadde egentlig glemt hvor mye bekymring/spenning som fører med en graviditet på godt og vondt.. Vanskelig å tenke på annet enn at man er gravid, om man merker symptomer osv også når man blir kvalm, smerter i bekkenet osv såblir man sliten av det igjen.... Vil ha så mye symptomer og smerter som bare det, bare dette går bra.. Så håper:)
:singing:

Hadde glemt at starten på en graviditet er som en emosjonell berg og dalbane. Har små «blødninger» enkelte dager, er så lite at det bare kommer på papiret, og er ikke mer enn rosa utflod eller en liten blodflekk. Allikevel skremmer dette vettet av meg, klarer ikke å glede meg over graviditeten lenger, og venter bare på at det skal gå galt. Hadde den type blødninger med førstemann også, så vet jo at det allikevel kan gå bra. Bah, ble mye negativitet her. :oops:

Hadde glemt at starten på en graviditet er som en emosjonell berg og dalbane. Har små «blødninger» enkelte dager, er så lite at det bare kommer på papiret, og er ikke mer enn rosa utflod eller en liten blodflekk. Allikevel skremmer dette vettet av meg, klarer ikke å glede meg over graviditeten lenger, og venter bare på at det skal gå galt. Hadde den type blødninger med førstemann også, så vet jo at det allikevel kan gå bra. Bah, ble mye negativitet her. :oops:
Første trimester er noe dritt syns jeg :( Føler alt er så usikkert og skummelt når jeg egentlig bare har lyst til å glede meg og begynne å planlegge fremover. Hadde bare blod på papiret en gang med mini, det var i slutten av uke 11. Nå har jeg hatt to små sånne blødninger (4+4 og 4+5), men ingenting etterpå. Vet jo at det er normalt jeg også, men det føles så skummelt.

Første trimester er noe dritt syns jeg :( Føler alt er så usikkert og skummelt når jeg egentlig bare har lyst til å glede meg og begynne å planlegge fremover. Hadde bare blod på papiret en gang med mini, det var i slutten av uke 11. Nå har jeg hatt to små sånne blødninger (4+4 og 4+5), men ingenting etterpå. Vet jo at det er normalt jeg også, men det føles så skummelt.
:Heartred

Idag begynte dagen med å være uggen og litt kvalm. Hjalp litt etter litt mat og drikke. Gikk over til å begynne å grine over ingenting, deretter har resten av dagen gått i svimmelhet så har egentlig ikke orket å gjøre noe som helst, så føler meg totalt ubrukelig idag

Idag begynte dagen med å være uggen og litt kvalm. Hjalp litt etter litt mat og drikke. Gikk over til å begynne å grine over ingenting, deretter har resten av dagen gått i svimmelhet så har egentlig ikke orket å gjøre noe som helst, så føler meg totalt ubrukelig idag

Hvor langt er du på vei?

Ca 8, men første dag jeg føler meg slik. Har vært litt små uggen tidligere, mest på kveldene. Men svimmelheten er nytt

Har mye å glede meg til av symptomer skjønner jeg. Jeg er fryktelig emosjonell om dagen. Er alltid emosjonell, men nå er det sånn ekstra. Når de på Farmen fikk brev hjemmefra eller Vinnie sang en låt av Anne Grete som er død på Hver gang vi møtes var det som å skru på et fossefall. Samboerne spurte hva som skjedde med meg :hilarious:

Også er det nesten alltid selvforskyldt... Æsjameg.. :hilarious:

Har mye å glede meg til av symptomer skjønner jeg. Jeg er fryktelig emosjonell om dagen. Er alltid emosjonell, men nå er det sånn ekstra. Når de på Farmen fikk brev hjemmefra eller Vinnie sang en låt av Anne Grete som er død på Hver gang vi møtes var det som å skru på et fossefall. Samboerne spurte hva som skjedde med meg :hilarious:
Akuratt sånn jeg føler det og følelsesmessig!
Så og den episoden av hver gang vi møtes

Jeg er så usigelig trøtt om kvelden. I går la jeg meg til på sofaen i 9-10 tiden, bråvåkna rundt 11 fordi jeg hørte samboeren komme ned trappa, og han skulle ikke vite at jeg hadde sovet :o
Våkna kl 2 i natt av ungen som ikke fant vannet sitt, trodde da kl var 6.. fikk hu til å sove igjen, men måtte opp med hu i dag tidlig :o snakk om å være trøtt :o

Er jeg den eneste som sliter med å sove godt om natta? Kan bruke lang tid på å sovne, og våkne masse (ikke kun fordi jeg må tisse). Men om jeg da sovner på morgenen igjen klarer jeg jo nærmest ikke å stå opp.

Er jeg den eneste som sliter med å sove godt om natta? Kan bruke lang tid på å sovne, og våkne masse (ikke kun fordi jeg må tisse). Men om jeg da sovner på morgenen igjen klarer jeg jo nærmest ikke å stå opp.
Har det samme, men av og på, begynt nå i det siste å være veldig trøtt på kvelden,
Men har å hatt en periode hvor jeg ikke orker å legge meg engang, fordi jeg ikke fikk sove, og når jeg sovna våkna jeg hele tiden..

Back
Topp