Har gått ned 1.5 kg på 2 dager... ILLESamme her!! Er sååå illeeeee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gått ned 1.5 kg på 2 dager... ILLESamme her!! Er sååå illeeeee
Ja, huff!!! Jeg husker jeg gikk ned sist også, men de kom fort på igjen da jeg ikke var kvalm igjen, for å si det sånn men dæsiken altså, er så ille å være kvalm! Søren meg det verste som finnes faktisk!!!Har gått ned 1.5 kg på 2 dager... ILLE
ikke vært gravid før, håper det går over. Kvikner litt til på kvelden, men er megakvalm resten av dagenJa, huff!!! Jeg husker jeg gikk ned sist også, men de kom fort på igjen da jeg ikke var kvalm igjen, for å si det sånn men dæsiken altså, er så ille å være kvalm! Søren meg det verste som finnes faktisk!!!
Samme her!Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom første trimester i noenlunde våken tilstand. Er så vanvittig trøtt, kan sovne hvor som helst og når som helst!
Første trimester er noe dritt syns jeg Føler alt er så usikkert og skummelt når jeg egentlig bare har lyst til å glede meg og begynne å planlegge fremover. Hadde bare blod på papiret en gang med mini, det var i slutten av uke 11. Nå har jeg hatt to små sånne blødninger (4+4 og 4+5), men ingenting etterpå. Vet jo at det er normalt jeg også, men det føles så skummelt.Hadde glemt at starten på en graviditet er som en emosjonell berg og dalbane. Har små «blødninger» enkelte dager, er så lite at det bare kommer på papiret, og er ikke mer enn rosa utflod eller en liten blodflekk. Allikevel skremmer dette vettet av meg, klarer ikke å glede meg over graviditeten lenger, og venter bare på at det skal gå galt. Hadde den type blødninger med førstemann også, så vet jo at det allikevel kan gå bra. Bah, ble mye negativitet her.
Første trimester er noe dritt syns jeg Føler alt er så usikkert og skummelt når jeg egentlig bare har lyst til å glede meg og begynne å planlegge fremover. Hadde bare blod på papiret en gang med mini, det var i slutten av uke 11. Nå har jeg hatt to små sånne blødninger (4+4 og 4+5), men ingenting etterpå. Vet jo at det er normalt jeg også, men det føles så skummelt.
Idag begynte dagen med å være uggen og litt kvalm. Hjalp litt etter litt mat og drikke. Gikk over til å begynne å grine over ingenting, deretter har resten av dagen gått i svimmelhet så har egentlig ikke orket å gjøre noe som helst, så føler meg totalt ubrukelig idag
Ca 8, men første dag jeg føler meg slik. Har vært litt små uggen tidligere, mest på kveldene. Men svimmelheten er nyttHvor langt er du på vei?
Ca 8, men første dag jeg føler meg slik. Har vært litt små uggen tidligere, mest på kveldene. Men svimmelheten er nytt
Ja, huff!!! Jeg husker jeg gikk ned sist også, men de kom fort på igjen da jeg ikke var kvalm igjen, for å si det sånn men dæsiken altså, er så ille å være kvalm! Søren meg det verste som finnes faktisk!!!
Akuratt sånn jeg føler det og følelsesmessig!Har mye å glede meg til av symptomer skjønner jeg. Jeg er fryktelig emosjonell om dagen. Er alltid emosjonell, men nå er det sånn ekstra. Når de på Farmen fikk brev hjemmefra eller Vinnie sang en låt av Anne Grete som er død på Hver gang vi møtes var det som å skru på et fossefall. Samboerne spurte hva som skjedde med meg
Har det samme, men av og på, begynt nå i det siste å være veldig trøtt på kvelden,Er jeg den eneste som sliter med å sove godt om natta? Kan bruke lang tid på å sovne, og våkne masse (ikke kun fordi jeg må tisse). Men om jeg da sovner på morgenen igjen klarer jeg jo nærmest ikke å stå opp.