Klagetråd

Klager over KVALME som har blitt skikkelig ille. Må ta en telefon til lege i morgen for å snakke om sykmelding og kvalmestillende. Føler meg som tidenes dårligste mor, samboer og arbeidstaker for øyeblikket:(

Kom på at jeg ikke er superfan av første trimester. Bekymringer, kvalme, uggenhet og tretthet.

men samtidig voldsom glede og spenning

men ja, gleder meg til andre trimester

Kom på at jeg ikke er superfan av første trimester. Bekymringer, kvalme, uggenhet og tretthet.

men samtidig voldsom glede og spenning

men ja, gleder meg til andre trimester
Gleder meg til andre trimester jeg også :) Sist var det det eneste trimesteret jeg trivdes i. Da følte jeg meg stort sett i relativt god form og syns det var fantastisk å få kjenne bevegelse. I siste trimester svikta kroppen og alt var ubehagelig :p

Gleder meg til andre trimester jeg også :) Sist var det det eneste trimesteret jeg trivdes i. Da følte jeg meg stort sett i relativt god form og syns det var fantastisk å få kjenne bevegelse. I siste trimester svikta kroppen og alt var ubehagelig :p
Andre trimester er gull :happy:
Jeg elsker å kjenne lov, stadig bekreftelse på at det er ok med lille :Heartred

Fortalte foreldrene mine nyheten i dag. Fikk bare "åja" til svar. Ingen gratulerer eller at de gleda seg. Eller noe lignende.. :(:( fikk beskjed om at det var ikke sikkert det gikk bra.. var jo egentlig forberedt på det. Er forøvrig vårt første barn.
Jeg sender deg en kjempeklem! ❤ Så vondt å dele noe som er så stort og gledelig for dere, for så å få den responsen! :(

Andre trimester er gull :happy:
Jeg elsker å kjenne lov, stadig bekreftelse på at det er ok med lille :Heartred
Jeg også! :) Dum som jeg er tok jeg frem doppleren idag (8+0). Vet det er for tidlig, men blir stressa likevel. Lyst å kaste hele doppleren i søpla for den laget bare kaps i hodet mitt.

Fortalte foreldrene mine nyheten i dag. Fikk bare "åja" til svar. Ingen gratulerer eller at de gleda seg. Eller noe lignende.. :(:( fikk beskjed om at det var ikke sikkert det gikk bra.. var jo egentlig forberedt på det. Er forøvrig vårt første barn.

Det går jo ikke an! Fy på dem! GRATULERER så mye med graviditeten. Tenk så gøy og spennende med det første barnet! Nyt tiden

Jeg er så bekymret!! Forrige gang (første gang jeg var gravid) mistet vi den lille.. å nå når jeg er gravid igjen så er jeg så redd.. :( jeg skulle ønske jeg bare kunne gå å glede meg, men det greier jeg ikke :(

Jeg er så bekymret!! Forrige gang (første gang jeg var gravid) mistet vi den lille.. å nå når jeg er gravid igjen så er jeg så redd.. :( jeg skulle ønske jeg bare kunne gå å glede meg, men det greier jeg ikke :(

Føler med deg.. Hvis det er noe trøst, så er jeg like redd, og jeg har ikke mistet før. Tror dessverre vi alle må kjenne på de følelsene frem til 2 trimester. Prøv heller å tenke at nå har du mistet en gang, da skjer det ikke deg neste gang. Lykke til ☺️

Føler med deg.. Hvis det er noe trøst, så er jeg like redd, og jeg har ikke mistet før. Tror dessverre vi alle må kjenne på de følelsene frem til 2 trimester. Prøv heller å tenke at nå har du mistet en gang, da skjer det ikke deg neste gang. Lykke til ☺️
Jaa, du har rett! Må bare prøve å tenke at denne gangen må det gå bra, er bare redd :shy:

Kjenner jeg gruer meg til å fortelle jobb om graviditete.. rett og slett fordi jeg i tillegg begynte p studere i høst, må variere arbeidsuker ut i fra skole og eksamner..
er heldigvis ikke i uke 12 før 23.12, og ingen får vite det før da, men veldig usikker på hvordan jeg skal fortelle sjefen.. sist gikk hu rundt å sa at det var flere gravide på jobben, og da begynner jo folk å snakke, hinte og si at du er det.. orker ikke dette en gang til.. kollegaer fikk vite det i uke 16 sist, mens sjefen fikk vite det tidlig, før uke 12 tror jeg :o

Gratulerer med deres første barn! Så kjedelig med så lite respons på den store nyheten deres. Forstår godt at det var vanskelig.
Håper den positive reaksjonen deres kommer etter hvert :Heartred

6+3 og nå startet oppkasten. Verste var at 2 åringen og han på snart 9 år var på badet samtidig.
Samboeren prøvde å avlede, men det var vanskelig

Travelt på jobb, 3-åring med trass som er veldig mammadalt og snart eksamen. Veldig sliten. Jeg håper kvalmen holder seg borte en måned til, men den glimtet til i går. Jeg har bare ikke tid til å være dårlig :hungover:

Sitter i kvelds møte og kjenner både kvalme og bryst stikking sniker seg inn. Utrolig dårlig timing og slitsomt 1,5time igjen.. Lang dag!

sovner tidlig på kvelden og våkner da tidlig dagen etter for å gå på do å tisse, også sovner jeg og våkner en del annen hver gang før jeg står opp. Begynner å bli litt slitsomt å våkne tidlig for å måtte på do for å tisse :confused::confused:

Er også oppblåst, litt merkelig følelse å skulle sånn i flere dager i strekk

Jeg er så fryktelig trøtt hele tiden. Jeg må bruke lunsjtiden på jobb å sove litt, da legger jeg meg tidlig om kvelden. Det er den eneste tid jeg er ikke kvalm.

Jobbet nå siden kl 13, og har vært et helvete idag.. Måtte ringe sjefen nå og si at jeg desverre måtte ta ut en egenmelding for imorgen, for sånn jeg er nå, klarer jeg ikke jobbe :( får dårlig samvittighet, og ble ikke møtt med mye forståelse så det kjenner jeg også på.. vet ikke om dette er graviditet relatert eller om jeg faktisk brygger på noe..

Back
Topp