Klagetråd

Jobbet nå siden kl 13, og har vært et helvete idag.. Måtte ringe sjefen nå og si at jeg desverre måtte ta ut en egenmelding for imorgen, for sånn jeg er nå, klarer jeg ikke jobbe :( får dårlig samvittighet, og ble ikke møtt med mye forståelse så det kjenner jeg også på.. vet ikke om dette er graviditet relatert eller om jeg faktisk brygger på noe..
Ikke lett dette. Kjenner på det selv. Men er så mye på jobb som skjer nå jeg har mye ansvar som gjør at ingen uten videre kan overta..

Ikke lett dette. Kjenner på det selv. Men er så mye på jobb som skjer nå jeg har mye ansvar som gjør at ingen uten videre kan overta..
Nei det er ikke lett.. Sjefen er som regel forståelsesfull, men noen gangen er han i litt "bitch-mood" og det var han nå da jeg ringte. Jobber i kaffebar så shiftet mitt må jo dekkes så blir jo stress for sjefen, men har jo rett til å være syk

I dag er en skikkelig dritt-dag! Dro til legen pga lavt blodtrykk siste dagene, vil svime av hele tiden når jeg går og står. Hadde en grusom tung vakt tirsdag og ringte meg syk onsdag. Viser seg at jernlagrene er så godt som tom, blodtrykket lavt og usymptomatisk urinveisinfeksjon på toppen! Kanskje ikke så rart jeg bare har sovet siste 2 døgn.... så nå er det hvile, selexid og jern morgen og kveld...så da er d bare å vente på forstoppelsen tenker jeg!!! sykemelding til første svangerskapskontroll mandag...

Ganske kvalm, trøtt hele tiden, hormonell, må spise konstant for å holde kvalmen i sjakk. Blæh.. nå er det tungt. Er vel den værste perioden akkurat nå. Gleder meg til det gir seg.

Trøtt som bare det, skulle strekke ryggen etter middag igår. Våknet kl 23.30, og skjønte ikke hvor barna var.. Haha.. Men mannen hadde lagt de begge to, begge barna hadde visst lagt seg oppå meg og sagt natta..:Heartred Unket i panna og på brystet mitt.. Men jeg merket ikke noe. Det sier mye om ei som ellers nesten er søvnløs :joyful:

Kvalm.....men Det går vel over etter hvertmen guttungen på snart fire ble henta i bhg i dag med vond hals,og i kveld kom feberen...krysser alt jeg kan for at dette bare er vanlig forkjølelse,siden jeg går på kortison og er litt ekstra utsatt

Synes ukene vanligvis flyr avgårde, men synes det går sååå sakte om dagen :shifty:

Dagens klaging; etter en uke sykemeldt pga tomt jernlager og lavt bt, våknet jeg i dag og kjente at formen var bra! Kom meg i dusjen og hadde store planer om å få ryddet og vasket kjøkkenet og ordnet til advent! Så bare BOM!!!!! Kvalm som bare JULING!!!! Så da var d bare å komme seg under pledd på sofa og her ligger jeg å synes SÅÅÅ synd på meg selv!!! Jeg haaater å være kvalm! Tror jeg skal dø når jeg kaster opp, og av den grunn gjør jeg d nesten aldri! Var ikke kvalm en eneste dag under mine to tidligere svangerskap...har en jente og en gutt fra før. Men jeg har ny barnefar denna gangen! :nailbiting::smiley-ashamed008:hug003 tenker kanskje d kan være årsaken...
Ihvertfall, jeg takler ikke en dag til på sofa så nå har jeg diskutert fram og tilbake med meg selv og kommet fram til at d blir en afipran og krysser fingrene for at d funker! :)

Jeg ringte helsestasjonen i dag, og møtte på en som virkelig hatet jobben sin. Sliter med bekkenet og har store problemer med å gå. Fikk beskjed om at de kunne ikke hjelpe meg.. Hun var rett og slett skikkelig ufyselig. Fastlegen ba meg ringe til helsestasjonen. den private fysioterapeuten jeg har vært hos, kunne ikke hjelpe meg. Han hadde ikke kompetanse. Jeg skjønner at de ikke har noe quick fix, men jeg er jo ikke den første med dette problemet i en by på 30 000 personer. Etter mye om og men, så satte hun meg meget motvillig over til jordmor, som kunne hjelpe meg. ( hun var forøvrig veldig hyggelig.). Dagens oppgulp og galle fra meg.

Jeg ringte helsestasjonen i dag, og møtte på en som virkelig hatet jobben sin. Sliter med bekkenet og har store problemer med å gå. Fikk beskjed om at de kunne ikke hjelpe meg.. Hun var rett og slett skikkelig ufyselig. Fastlegen ba meg ringe til helsestasjonen. den private fysioterapeuten jeg har vært hos, kunne ikke hjelpe meg. Han hadde ikke kompetanse. Jeg skjønner at de ikke har noe quick fix, men jeg er jo ikke den første med dette problemet i en by på 30 000 personer. Etter mye om og men, så satte hun meg meget motvillig over til jordmor, som kunne hjelpe meg. ( hun var forøvrig veldig hyggelig.). Dagens oppgulp og galle fra meg.

Har du googla om det finnes noen manuellterapeut der du bor?

Har vært sykt trøtti de siste dagene :wtf:
Kan ikke legge meg ned for 10 minutter uten å sove flere timer uansett på døynet :p

Back
Topp