Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Klager på at jeg har blødd bittelitt idag også! Begynner å miste motet når jeg spotter og blør så mye :/ Selv om to ultralyder har vist liv i magen til tross for blødningene.. klarer ikke helt å tro at dette skal gå veien! Isåfall er det et mirakel.. krysser fingrene for et mirakel![]()
Jeg spottet og småblødde nesten hele mitt svangerskap med førstemann, første blødning var såpass stor at jeg blødde en stooor rund flekk i senga, var sikker på at jeg mistet, dette var i uke 16, ringte legevakten di ville ikke ta meg inn og sa jeg mest sannsynlig spontanaborteter, mannen tok tlf fra meg og sa strengt, vi er der om 30 minutter skal du vite!! Ble sendt videre på ul og så en liten krabat som sprellt så fint, var en rift i morkaken og ble sykemeldt ut svangerskapet.... Så det går ann å blø uten at det er noe farlig som skjerKlager på at jeg har blødd bittelitt idag også! Begynner å miste motet når jeg spotter og blør så mye :/ Selv om to ultralyder har vist liv i magen til tross for blødningene.. klarer ikke helt å tro at dette skal gå veien! Isåfall er det et mirakel.. krysser fingrene for et mirakel![]()
Samme her.. jenta mi på 11 mnd er i hundre, og jeg klarer nesten bare å ligge på sofaenDårlig samvittighet overfor frøkna som alltid har MAX ENERGI og er propell hele døgnet, mens jeg knapt klarer å stå på bena![]()
Men det blir forhåpentligvis bedre når vi kommer inn i 2.trimester 
Har så dårlig samvittighet for 2åring ogDårlig samvittighet overfor frøkna som alltid har MAX ENERGI og er propell hele døgnet, mens jeg knapt klarer å stå på bena![]()

Skal på ny ultralyd til uken. Hvis alt er fint etter den kommer vi til å si det til han. Stakkars liten, han kan ikke gå rundt å tro jeg er døden nær 

Håper virkelig det! Er så fortvilende når man ikke har samboer som kan hjelpe til heller.Samme her.. jenta mi på 11 mnd er i hundre, og jeg klarer nesten bare å ligge på sofaenMen det blir forhåpentligvis bedre når vi kommer inn i 2.trimester
![]()
I feeeel you .....Er så sinnsykt trøtt og uggen nå. Hjelper ikke at man jobber overtid hver dag og opp x antall ganger om natten for å gå på do.
Jeg orker ingenting! Vil helst bare ligge på sofaen og sove eller se en serie. Har ikke dusjet på flere dager, har rett og slett ikke energi!