Klagetråd

E det mulig. Gikk på tur i dag og nå kjenner jeg det i symfysen. Er jo bare 5+3. Var da f tidlig denne gangen. Hersens bekken
 
Såvidt fådd duppa litt inatt.. ingen sammmenhenganes søvn:-( e så tungt å ikke få sov:-( slit så me søvn, å arbeidsdagan e så tung da:-(
 
Klager fordi all god og næringsrik mat plutselig har blitt ekkel.. :wideyed:

Jeg elsker egentlig mat med mye smak, krydder og grønnsaker. Nå smaker og lukter mat med løk og hvitløk helt grusomt og er det ekleste jeg kan tenke meg. Tomater har alt for sterk smak, samme med paprika. Til og med agurk har i overkant mye smak nå.. Smaker parfyme :depressed: Rotgrønnsakene er helt grusomme, smaker alt for søtt. Alt av krydder gjør maten uspiselig, spesielt spisskummen som er i tacokrydder er helt pyton.

Det eneste jeg takler er hvite og gule matvarer med lite smak og lukt. Så her går det i loff med smør, pasta med fløtesaus, ris og egg. Ikke akkurat den sunne starten på livet jeg hadde tenkt å gi spiren... :sorry:
 
Klager fordi all god og næringsrik mat plutselig har blitt ekkel.. :wideyed:

Jeg elsker egentlig mat med mye smak, krydder og grønnsaker. Nå smaker og lukter mat med løk og hvitløk helt grusomt og er det ekleste jeg kan tenke meg. Tomater har alt for sterk smak, samme med paprika. Til og med agurk har i overkant mye smak nå.. Smaker parfyme :depressed: Rotgrønnsakene er helt grusomme, smaker alt for søtt. Alt av krydder gjør maten uspiselig, spesielt spisskummen som er i tacokrydder er helt pyton.

Det eneste jeg takler er hvite og gule matvarer med lite smak og lukt. Så her går det i loff med smør, pasta med fløtesaus, ris og egg. Ikke akkurat den sunne starten på livet jeg hadde tenkt å gi spiren... :sorry:
Åå, jeg kjenner meg så igjen! Helt likt hos meg (men agurk klarer jeg:p). Veldig frustrerende ja, og spisskummen er....:arghh::arghh::arghh::arghh: nå!
 
Klager på at jeg sliter så sykt med ekstrem hodepine og migrene :( Får dårlig ssmvittighet overfor 2 åringen fordi jeg er så dårlig og dårlig samvittighet for den i magen for mengdem paracet :hungover: Har bestilt time til kiropraktor, aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre om dette vedvarer :sorry:


Hei, jeg har hatt kronisk migrene i flere år og går regelmessig til nevrolog. Han sa at man kan ta botox i første trimester om man sliter mye med hodepine og migrene. Jeg har blitt dårligere nå i svangerskapet med migrene og hodepine 24/7 så jeg skal sette botox ila denne uka kanskje du kan høre med lege eller nevrolog om det er et alternativ for deg.
 
Klager over at jeg i dag måtte kansellere TUL timen min pga forkjølelsesymtomer og trege koronatestsvar! Jeg som hadde gledet meg sååå mye :Heartred Klager også på at jeg nå har vært syk i 7 dager! Jeg er aldri syk i 7 dager vanligvis?!?
 
Hei, jeg har hatt kronisk migrene i flere år og går regelmessig til nevrolog. Han sa at man kan ta botox i første trimester om man sliter mye med hodepine og migrene. Jeg har blitt dårligere nå i svangerskapet med migrene og hodepine 24/7 så jeg skal sette botox ila denne uka kanskje du kan høre med lege eller nevrolog om det er et alternativ for deg.

Tusen takk for godt tips!
 
Klager over at jeg ikke er kvalm, 6+0 og er livredd for at noe er galt:(
Ikke alle er kvalme. Jeg er litt uggen innimellom men ikke direkte kvalm. Er 6+3. Var helt likt med kommende storebror! Håper alt står fint til med din spire :Heartred
 
Gruer meg til å stå opp i morgen for å kaste opp noen runder før jobb... blæææææ det er så ekkelt!! :spitoutdummy:
 
Klager over at jeg er så intenst kvalm. På 3.dagen og innser at dette kan være i minst 6 uker til:depressed: er 6+1 I dag. Men er glad for å ha kommet én dag lenger enn SAen i august :)
Hvordan føles det nå ifh til kvalmen?
 
Jeg er lei av å våkne kl 5 hver eneste dag siden uke 4+1 for å tisse, uten å få sove igjen....
 
Klager over (sorry tmi) brun utflod hver dag i en uke nå... liker det ikke :(
 
Klager over (sorry tmi) brun utflod hver dag i en uke nå... liker det ikke :(
Det hadde jeg også i helga.. Brunt blod/utflod. Ganske mye faktisk spesielt på søndag.. Ringte legen i full fortvilelse igår morges, fikk komme rett ned for å ta ultralyd. Og jammen slo hjertet ennå ❤️ Den lille krabaten hadde også begynt å bevege seg inni der, spesielt når han trykte på med den utvendige ultralyden.. Han visste ikke hva blødningen kom av da, men det var en lettelse å se at det hadde gått bra! Så ikke mist håpet (som jeg selv også nesten gjorde..) ❤️
 
Hvordan føles det nå ifh til kvalmen?

Det roet seg litt etter 8 dager, er ikke like intenst hele dagen, men jeg sliter:depressed: våkner opp og er kvalm om natta. Kaster opp hver morgen. Drar på jobb og greier å holde kvalmen i sjakk til ca kl 13 så blir jeg dårlig igjen og sånn går det helt til jeg legger meg på kvelden.

Begynner å bli litt desperat og sliten av dette, så snuser litt på en sykemelding.. Er i uke 8 nå.. :yuck:
 
Klager over at jeg ikke takler lukten stekeovnen får når den er på:confused::confused::confused: Bare brekker meg! Og det er ingen ulukt i normale tilstander, tvert i mot, men nå takler jeg den ikke:meh:
 
Det roet seg litt etter 8 dager, er ikke like intenst hele dagen, men jeg sliter:depressed: våkner opp og er kvalm om natta. Kaster opp hver morgen. Drar på jobb og greier å holde kvalmen i sjakk til ca kl 13 så blir jeg dårlig igjen og sånn går det helt til jeg legger meg på kvelden.

Begynner å bli litt desperat og sliten av dette, så snuser litt på en sykemelding.. Er i uke 8 nå.. :yuck:
Ååh:// så slitsomt!! Håper kvalmen slipper snart ://
 
Må nok gi opp en stilling i firmaet mitt som jeg virkelig hadde ønsket da jeg ikke tror denne graviditeten kommer til å være lett,
Det stakk dypt i hjerte.

har også bekkenløsning smerter allerede (6uker på vei) å måtte sykemelde meg igjen
 
Det roet seg litt etter 8 dager, er ikke like intenst hele dagen, men jeg sliter:depressed: våkner opp og er kvalm om natta. Kaster opp hver morgen. Drar på jobb og greier å holde kvalmen i sjakk til ca kl 13 så blir jeg dårlig igjen og sånn går det helt til jeg legger meg på kvelden.

Begynner å bli litt desperat og sliten av dette, så snuser litt på en sykemelding.. Er i uke 8 nå.. :yuck:
Det skjønner jeg er slitsomt :( når begynte kvalmen?
 
Back
Topp