Klagetråd

Uff så jævlig! Har du sjekket mulighet for hjelpestønad?
Får omsorgspenger fra kommunen. Noen tusen i mnd. Og lille har egen hjelpestønad, rett inn på egen konto. Må bare reise på nav å høre hva jeg har krav på :/
 
Klager på at jeg sliter så sykt med ekstrem hodepine og migrene :( Får dårlig ssmvittighet overfor 2 åringen fordi jeg er så dårlig og dårlig samvittighet for den i magen for mengdem paracet :hungover: Har bestilt time til kiropraktor, aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre om dette vedvarer :sorry:
 
Mini på 1,5 år spydde i natt - gjett hvem som måtte vaske opp :shifty: det hjalp ihvertfall ikke på egen kvalme :arghh: samboer hjemme i dag og jeg i morgen for å sikre oss at det var et engangstilfelle
 
Jeg må klage litt over lysten på snus :hungover: Man får vel strengt tatt ikke lov til å klage over dette, men jeg har SÅ SYKT lyst på snus. Var ikke forberedt på at jeg kunne være gravid, og derfor heller ingen planer om å slutte.. Så nå kribler det i hver eneste celle i kroppen som uler etter snus:( Ganske hardcore å bare våkne en dag og vite at man ikke kan ta en enste liten snus, siden det ikke lengre bare går ut over meg selv :(:( (Har forresten snust i 15 år på supersterk styrke, så er temmelig intenst å slutte) :sour::spitoutdummy:
 
Jeg må klage litt over lysten på snus :hungover: Man får vel strengt tatt ikke lov til å klage over dette, men jeg har SÅ SYKT lyst på snus. Var ikke forberedt på at jeg kunne være gravid, og derfor heller ingen planer om å slutte.. Så nå kribler det i hver eneste celle i kroppen som uler etter snus:( Ganske hardcore å bare våkne en dag og vite at man ikke kan ta en enste liten snus, siden det ikke lengre bare går ut over meg selv :(:( (Har forresten snust i 15 år på supersterk styrke, så er temmelig intenst å slutte) :sour::spitoutdummy:
Prøve Onico som en overgang? Den inneholder jo bare plantefiber, vann og salt :)
 
Prøve Onico som en overgang? Den inneholder jo bare plantefiber, vann og salt :)

Ja, bruker onico for alt det er verdt :p Men det gir meg fryktelig lite, så jeg må nok bare slåss meg igjennom de første par ukene med syke cravings. Hører de sier det blir enklere etterhvert, men jeg har mine tvil ;)
 
Ja, bruker onico for alt det er verdt :p Men det gir meg fryktelig lite, så jeg må nok bare slåss meg igjennom de første par ukene med syke cravings. Hører de sier det blir enklere etterhvert, men jeg har mine tvil ;)
Det blir det :happy: bråsluttet selv med førstemann.
 
sliter noe sykt mye med å finne ting jeg har lyst å spise til middag!!! (uten å bli kvalm)
 
Klager over at det eneste som frister i denne kvalmepsykosen er salt sild (godteriet) og salami :hungover::bored::laughing021:laughing021
 
Last edited:
Klager over at jeg har ligget i sengen store deler av uken og klarer ikke jobbe med masteren. Begynner å bli stresset når jeg ser mine medstudenter jobbe hele tiden:sorry::shifty::hilarious:
 
Klager over at jeg har ligget i sengen store deler av uken og klarer ikke jobbe med masteren. Begynner å bli stresset når jeg ser mine medstudenter jobbe hele tiden:sorry::shifty::hilarious:
Som tidligere doktorgrads-student føler jeg veldig med deg på den følelsen! Det er tungt å få med hodet når både kroppen og hodet et så fokusert på noe annet!
 
Trøtt, sliten! Kvalm og svimmel! Godt det er helg!
 
Klager over magesmerter etter jeg glemte meg og spiste en boks med IFA :(
 
Klager på at jeg blir enda mer kvalm av å være sulten, men er så kvalm at jeg ikke klarer å spise noe, og ender opp sulten :banghead:
 
Back
Topp