Klagetråd

Klager litt over at kvalmen dukket mer opp i dag. Selv om det er et godt tegn sånn egentlig
 
Lure på om eg kan klaga øve at eg har så lite å gjer på at eg sitte å lese gjennom ein klagetråd på babyverden :scratch:laughing002 (ligge låst til senga med veldig kvalme, til mitt forsvar)

Men forøvrig så har eg ei reel klaga, og det e på dei forferdelig STYGGE emojiene på detta forumet. Blir rett og slett litt mållaus øve dei og skjønne virkelig ikkje poenget med alle desse negative og frekke emojiane. Til komplett uinteressant info så e det 5 emojier som vise rumpa si, what liksom? :facepalm:
 
Last edited:
Jeg må klage litt over lysten på snus :hungover: Man får vel strengt tatt ikke lov til å klage over dette, men jeg har SÅ SYKT lyst på snus. Var ikke forberedt på at jeg kunne være gravid, og derfor heller ingen planer om å slutte.. Så nå kribler det i hver eneste celle i kroppen som uler etter snus:( Ganske hardcore å bare våkne en dag og vite at man ikke kan ta en enste liten snus, siden det ikke lengre bare går ut over meg selv :(:( (Har forresten snust i 15 år på supersterk styrke, så er temmelig intenst å slutte) :sour::spitoutdummy:
Blir lettere, det lover jeg, etter en uke var vanen borte, onico er bare tull føler jeg. Men ol det er enklere kan du jo tenke at du bare tar en pause :), Syns du er flink. Og last ned appen slutta.no :)
 
Lure på om eg kan klaga øve at eg har så lite å gjer på at eg sitte å lese gjennom ein klagetråd på babyverden :scratch:laughing002 (ligge låst til senga med veldig kvalme, til mitt forsvar)

Men forøvrig så har eg ei reel klaga, og det e på dei forferdelig STYGGE emojiene på detta forumet. Blir rett og slett litt mållaus øve dei og skjønne virkelig ikkje poenget med alle desse negative og frekke emojiane. Til komplett uinteressant info så e det 5 emojier som vise rumpa si, what liksom? :facepalm:
Nå ble jeg så nyskjerrig på de rumpeemojiene... Bare jeg som måtte inn å kikke nå? :hilarious::hilarious::taunt005
 
Trøtthet begynner å minne om forrige gang, men med en på 3 kan man ikke være trøtt:arghh: sist var jeg trøtt til uke 14.men vet ikke når det startet da jeg var utslitt av livet i den perioden jeg ble gravid. :facepalm: 4+4 nå, så om det øking i trøtthet frem til uke 14 dør jeg med en på 3,jobb,skole og hus og prøve å holde forholdet gående:facepalm:
 
Trøtthet begynner å minne om forrige gang, men med en på 3 kan man ikke være trøtt:arghh: sist var jeg trøtt til uke 14.men vet ikke når det startet da jeg var utslitt av livet i den perioden jeg ble gravid. :facepalm: 4+4 nå, så om det øking i trøtthet frem til uke 14 dør jeg med en på 3,jobb,skole og hus og prøve å holde forholdet gående:facepalm:

Tar du ekstra vitamintilskudd? Og tok du det før graviditet? For meg utgjorde de all forskjell på trøtthet i svangerskap:smiley-angelic003
 
Nå ble jeg så nyskjerrig på de rumpeemojiene... Bare jeg som måtte inn å kikke nå? :hilarious::hilarious::taunt005

Haha! Ja altså, rumpeemoji e ikkje de værsta, sjøl om eg ikkje heilt ser i ka situasjon ein ska flasha rompo:laughing021 men desse mobbe/håne-emojiane e fæle... å ka e liksom detta :ky? Og ka tid ska ein bruka ein slik :fart003? Eller denna :stinkyfeet:? o_O:joyful: og til info finnes de altså 3 ulike emojier som vise fing, i tilfelle nåken føle for å f'a nåken off :trolls
 
Klager over kvalme i dag. Og er så forbanna trøtt at jeg gleder meg til kvelden hver eneste morgen. Får så dårlig samvittighet overfor dattera mi :( orker nesten ikke stå på bena.
 
Klager over en liten blødning som kom når jeg tørket meg etter å ha vært på do nettopp:sorry:.. krysser fingrene for at det er uskyldig (blødde flere ganger i første trimester med lillemor, og det gikk bra). Kryss fingrene for spiren min :Heartred
 
Herregud, i dag tidlig ble jeg så kvalm! Begynte å brekke meg mens jeg satt å jobbet (heldigvis hjemmekontor). Mannen ble nesten forskrekket... Synes det er litt tidlig å begynne med sånt tull, er vel bare 4+6 enda!
 
Må klage over forstoppelse. Hjeeelpemeg så vondt det gjør.. :(
 
Må nok en gang klage over verdens mest udugelige barnefar som bare lager faenskap og ikke gidder ha barnet sitt i helgen. Spurte hvorfor han ikke skulle ha fast samvær men det hadde jeg visstnok ikke noe med :mad:
 
Klager på at jeg har klart å bli forkjøla.... Ikke akkurat det jeg ønsket meg nå, så tett opptil TUL...
 
Må klage over forstoppelse. Hjeeelpemeg så vondt det gjør.. :(

i year you !!

Heldigvis begynt å bedre seg for meg nå, men vet det kommer tilbake
 
i year you !!

Heldigvis begynt å bedre seg for meg nå, men vet det kommer tilbake
Det er så fææælt! Jeg knasker svisker til den store gullmedaljen for å få litt fart på magen. :shifty:
 
Det er så fææælt! Jeg knasker svisker til den store gullmedaljen for å få litt fart på magen. :shifty:


Ble sviske yoghurt og fiber tabletter på meg :dead:. Jeg har veldig lett for å få forstoppelse uheldigvis
 
Jeg må klage litt over lite energi og slitene føtter etter en lang dag på jobb:dead: tar på og stå mye av dagen.
 
Back
Topp