Klagetråd

Tiden går så uendelig sakte!! Kan vi ikke bare sove frem til juni
 
Har fått bihulebetennelse, og jeg eeeer så dårlig :arghh: Var allerede i ordentlig dårlig form pga. graviditeten, men med bihulebetennelse på toppen er det krise :dead:
 
Trøtthet begynner å minne om forrige gang, men med en på 3 kan man ikke være trøtt:arghh: sist var jeg trøtt til uke 14.men vet ikke når det startet da jeg var utslitt av livet i den perioden jeg ble gravid. :facepalm: 4+4 nå, så om det øking i trøtthet frem til uke 14 dør jeg med en på 3,jobb,skole og hus og prøve å holde forholdet gående:facepalm:

forrige runde sov jeg middag hver ettermiddag til Barne-TV... ikke supert dupper bra men fungerte jo...
 
Må få klage over hvor vanskelig det er å være dårlig i hverdagen uten å kunne si hvorfor. Må sjule at jeg er kvalm når jeg egentlig bare vil hjem og sove eller spy. Gleder meg til jeg kan si offentlig at jeg vil bare slappe av og hvile litt FORDI JEG ER GRAVID, ikke fordi jeg verken har korona eller er lat :hilarious:
 
Er...så...kriminelt trøtt...... måtte leggetid komme fort :bored::rolleyes:
 
I dag er jeg skikkelig sliten og må klage litt.
Er så lei av å være kvalm og utmattet 24/7. Gruer meg til å sove, da jeg våkner opp om nettene pga kvalme og vet at dagen derpå blir like gale :hungover:
Gått ned 3-3.5kg. Lever på knekkebrød med kremost..
 
Trøttheten er så overveldende, og det hjelper ikke på at vesla fikk 11 mnds vaksine på torsdag og ikke har sovet godt de siste nettene. 0 sammenhengende søvn på meg. Prøvde å snakke med mannen om at han nok må stålsette seg på å stå opp med vesla i helgene til den værste kvalmen og trøttheten min går over. Iallefall hvis vesla vår sover urolig. Vi endte med en liten diskusjon fordi han også er sliten om dagene siden han jobber og i tillegg pusser opp huset. Forskjellen er bare det at han sover sammenhengende hver natt, mens jeg er oppe minst 5-10 ganger minst i løpet av natten. Så i mitt hode er det da rett og rimelig at han står opp så jeg kan få sove omså 2-3 timer sammenhengende før jeg starter dagen. Det hadde hjulpet veldig på i denne tiden. Jeg blir så sint at det koker inni meg over at det i det hele tatt skal være et tema at jeg må be om ekstra hjelp akkurat nå :shifty: Også skjønner han ikke hvorfor jeg blir sur på han... mannfolk altså!!:banghead:
 
Ble en natt tur til legevakten med 1,5 åringen . Svigermor hadde nøtter i en dessert og han fikk sikkelig reaksjon. Glad det gikk bra men litt urolig for nøtteallergi nå fremover. :nailbiting:
 
Hvorfor må vi forsatt stille klokken :BangHead
 
Tiden går såå saaaaakte. :confused::eek:
 
Helgene går alt for fort!
 
Er skikkelig dårlig stemning i huset.. vært det i nærmere en uke. Husker ikke en gang hvordan det begynte :sorry::smiley-angry017
 
Kan man klage på at man ikke føler seg gravid?:bored:
 
Klager fordi jeg er så siiiinsykt trøtt hele tiden.. Og søvnen er bånn i bøtta. Våkner hele tiden, og drømmer helt crazy for tiden.
Har dårlig samvittighet for ungene og jobb, vil egentlig bare gå i dvale til juni.. Null livsgnist!
Oog, ryggsmertene eskalerer for hver dag :(
Heldigvis klarer jeg å kontrollere kvalmen med mat :hungover:
 
Vondt rett ved halebein, kvalm til tider (dog bedre nå), syyykt trøtt, klexane gjør vondt , alt er ett ork
 
Back
Topp