Klagetråd

Veldig lei meg over å ha fått enda en blødning ikveld. Har ingen smerter og det kom ingen klumper i blodet, men magefølelsen er ikke god :sorry: Legevakten ba meg om å prøve å ikke tenke på det, og at jeg må prøve å slappe av... ja, det er jo veldig enkelt når man ikke aner hvorfor man blør..:facepalm:
 
Veldig lei meg over å ha fått enda en blødning ikveld. Har ingen smerter og det kom ingen klumper i blodet, men magefølelsen er ikke god :sorry: Legevakten ba meg om å prøve å ikke tenke på det, og at jeg må prøve å slappe av... ja, det er jo veldig enkelt når man ikke aner hvorfor man blør..:facepalm:

Uff, så fælt å oppleve igjen. Håper alt fremdeles er fint, selv om jeg skjønner det er skummelt ❤️
 
Uff, så fælt å oppleve igjen. Håper alt fremdeles er fint, selv om jeg skjønner det er skummelt ❤️
Ja, det er ikke noe gøy i det hele tatt :( har bare lyst til å få vite om dette er uskyldige blødninger eller ikke.. hvis jeg mister så hadde det vært kjekt å vite det slik at man kan prøve å forsone seg med det.. å leve med denne usikkerheten er til å bli sprø av :sorry:
 
Det skjønner jeg er slitsomt :( når begynte kvalmen?
Det er veldig slitsomt ja. Men er jo glad for symptomer og.;):hungover:
Den begynte sånn ordentlig da jeg var 6 uker, ganske nøyaktig. Så har "bare" vart i 2 uker:arghh: men ser jo at det fort blir noen flere uker..:depressed:
 
Ja, det er ikke noe gøy i det hele tatt :( har bare lyst til å få vite om dette er uskyldige blødninger eller ikke.. hvis jeg mister så hadde det vært kjekt å vite det slik at man kan prøve å forsone seg med det.. å leve med denne usikkerheten er til å bli sprø av :sorry:

Skjønner det veldig godt. Får du tatt en ny ultralyd? ❤️
 
Det er veldig slitsomt ja. Men er jo glad for symptomer og.;):hungover:
Den begynte sånn ordentlig da jeg var 6 uker, ganske nøyaktig. Så har "bare" vart i 2 uker:arghh: men ser jo at det fort blir noen flere uker..:depressed:
Det er sant. Jeg håper jeg slipper unna denne gangen da jeg var skikkelig kvalm forrige svangerskap
 
Jeg er sykt kvalm, oppblåst og trøtt hele tiden. I tillegg våkner jeg flere ganger i løpet av natta og sover dårlig..
 
E de lov å klaga øve at det endo berre er Oktober? Har allerede "synda" og drukket 2 julebrus, spist pepperkaker og sett 1 julefilm! :hilarious: såååå klar for JUL!!!:greet008:greet008
P.s eg skylder på butikkene som tar inn julepynt i begynnelsen av Oktober, lure det stakkars hode mitt til å tru at julo e reeett rundt hjørnet! Men neida! 1 heil mnd til me kan pynte!
 
E de lov å klaga øve at det endo berre er Oktober? Har allerede "synda" og drukket 2 julebrus, spist pepperkaker og sett 1 julefilm! :hilarious: såååå klar for JUL!!!:greet008:greet008
P.s eg skylder på butikkene som tar inn julepynt i begynnelsen av Oktober, lure det stakkars hode mitt til å tru at julo e reeett rundt hjørnet! Men neida! 1 heil mnd til me kan pynte!
Haha:) Her har vi hatt julebrus i hus i noen dager, og kjøpte pepperkaker i går (noe som ikke var helt bra for min kvalme mage:D)
Men jul er jeg klar for :smiley-bounce022:smiley-bounce022:smiley-bounce022:santa:greet008:greet008:greet008
 
Må klage litt over fraværet av symptomer. Vet jeg egentlig burde være glad for det, men stresser likevel med at det glimter med sitt fravær :bored::bored:
Om ikke annet håper jeg at jeg kan bli beroliget på TUL om 9 dager, og nyte lite symptomer etter det (hvis det holder seg da:p).
 
Vondt i hodet, svimmel og syyykt trøtt.... :rolleyes:
 
Uansett hva jeg spiser så har jeg sur smak i munnen, konstant! Har ikke ettersmak av mat lenger, kun sure smaken. Ekkel smak! Blir kvalm av det. :meh:
 
Ja, samme her:( HATER metallsmaken. Den forsvinner aldri synes jeg :(
Metallsmaken har jeg om morgen når jeg er oversulten. Sånn bitter smak i munnen. Men så fort jeg spiser så endrer den seg til å bli sur. Kjennes litt surt i magen også. Hadde det sist gang også i samme periode
 
Metallsmaken har jeg om morgen når jeg er oversulten. Sånn bitter smak i munnen. Men så fort jeg spiser så endrer den seg til å bli sur. Kjennes litt surt i magen også. Hadde det sist gang også i samme periode
Åå, trodde kanskje du mente metallsmaken jeg. Er jo litt vanskelig å beskrive den :D
 
Prøver å bake til datteren min sin feiring i morgen, men må legge meg ned på sofaen fordi jeg blir svimmel og kvalm!! :depressed::depressed::depressed: Må manne meg opp til å sette i gang igjen nå.... :grumpy:
 
Klager over å være innmari kvalm. Kjedelig å være hjemme. Får ikke sove på natta fordi kommende storebror er forkjøla og hoster. Heldigvis er det mannen min som går inn til han, men våkner fortsatt.
Gleder meg til tidlig ultralyd om 2,5 uker.
 
Har hatt vondt i ryggen /siden i hele dag. Måtte bli hjemme siden Jeg ikke klarte å kjøre XD Helt håpløst også når mini på 1,5 år vil bæres hele tiden. Håper jeg får sove og det er bedre i morgen men tviler
 
Er så sinnsykt trøtt og uggen nå. Hjelper ikke at man jobber overtid hver dag og opp x antall ganger om natten for å gå på do.
 
Back
Topp