Klagetråd

Åhh, blitt forskjøla, nettopp tatt koronatest.. Vondt i rygg og armer, hodepine, feber også er jeg såååå kvalm, trøtt hele tiden, gleder meg såpp til energien kommer tilbake :(
 
Heiv inn en fiskekake i microen til guttungen i dag, der ligger den fortsatt for å si det sånn :hungover: skikkelig trigger lukt :hungover:
 
Brygger på en ny forkjølelse jeg og:arghh: sånn er det vel når man har barnehagebarn :meh: ungen drar med seg hjem virus. men blir jo litt bekymret for den lille i magen når man har gjentatte virusinfeksjoner
 
Sitter i test kø for covid 1 9 etter guttungen og vi er blitt syke og anntatt smittet på avdelingen. Styr!!
 
Last edited:
Selvfølgelig er dagen jeg har fått OUL den ene dagen det er planleggingsdag i bhg :shifty: skal ringe i morgen og bytte, så får jeg bare håpe den blir fremskyndet og ikke enda senere.
 
Jada, fikk så klart OUL dagen etter :wacky: hadde egentlig håpt på i romjula, men det får gå. Vil da være 19+4 ved OUL.
 
Føler jeg ikke kan klage fordi jeg ikke spyr, men klager allikevel litt er dritt lei av å være uggen og små kvalm konstant omtrent og trøtt som fy... men ja har det bedre enn mange siden jeg enda ikke spyr som sagt...
 
Selvfølgelig er dagen jeg har fått OUL den ene dagen det er planleggingsdag i bhg :shifty: skal ringe i morgen og bytte, så får jeg bare håpe den blir fremskyndet og ikke enda senere.

Du snakke om oul jeg har ikke bestilt lege time til føste kontroll enda... er på slutten av uke 7 og tenker jeg får vente til uke 12 med det
 
Kjøpt en sånn stor ingerfær shot med eple og lime nå så kanskje jeg kan klare meg igjennom en dag til....
 
Kjøpt en sånn stor ingerfær shot med eple og lime nå så kanskje jeg kan klare meg igjennom en dag til....

Å, ikke for å ødelegge, men gravide bør unngå store mengder ingefær:
Gravide og kvinner som planlegger å bli gravide bør unngå ingefærshots og kosttilskudd med ingefær. Bakgrunnen er dyreforsøk som viser at store mengder ingefær kan gi økt risiko for abort.

(https://www.helsenorge.no/gravid/mat-og-drikke-som-gravide-ikke-bor-spise)
 
Å, ikke for å ødelegge, men gravide bør unngå store mengder ingefær:
Gravide og kvinner som planlegger å bli gravide bør unngå ingefærshots og kosttilskudd med ingefær. Bakgrunnen er dyreforsøk som viser at store mengder ingefær kan gi økt risiko for abort.
(https://www.helsenorge.no/gravid/mat-og-drikke-som-gravide-ikke-bor-spise)

ja jeg vett og skal ikke forsette med ingefær shot etter denne så blir det liksom ikke mere av det så tror om jeg pøser i meg 5 del hvor det innebærer 25 5 ingerfær saft så er det ikke det som det er snakk om... stod mellom det eller cola men koffein skal vi også unngå
 
ja jeg vett og skal ikke forsette med ingefær shot etter denne så blir det liksom ikke mere av det så tror om jeg pøser i meg 5 del hvor det innebærer 25 5 ingerfær saft så er det ikke det som det er snakk om... stod mellom det eller cola men koffein skal vi også unngå

Ja, det bestemmer du selvfølgelig helt selv. Er jo innafor retningslinjene med et par glass cola da :)
 
Du snakke om oul jeg har ikke bestilt lege time til føste kontroll enda... er på slutten av uke 7 og tenker jeg får vente til uke 12 med det
Nå er jeg en del lenger enn deg da og er både ferdig med lege og tul.
 
Må bare klage litt på jobben. Er en person som har fått avslag på en søknad som ikke vil slutte å klage på avslaget! Nå er vi på 15 mail (som alle er 2 sider lange) om hvor inkompetente vi er og hvorfor vi har feil (noe vi ikke har).

Kjenner jeg er så drittlei. Har bare lyst til å begynne å grine :banghead:
 
Jobber i utgangspunktet kun nattevakter, men har fått tilpasset arbeid nå i graviditeten så jeg får gå dag/kveld, vært sykemeldt fram til nå pga utmattelse og tretthet. I dag har jeg min første seinvakt, etterfulgt av tidligvakt i morgen. Skjønner IKKE hvordan jeg skal komme meg gjennom dette. Jobb til 22.15 i kveld, (har lagt meg lenge før det de siste ukene) og på igjen 7.45 i morgen (har pleid å sovet etter jeg har levert mini i barnehagen). Kommer til å ligge rett ut når vakten er ferdig 15.15 i morgen!
 
Jobber i utgangspunktet kun nattevakter, men har fått tilpasset arbeid nå i graviditeten så jeg får gå dag/kveld, vært sykemeldt fram til nå pga utmattelse og tretthet. I dag har jeg min første seinvakt, etterfulgt av tidligvakt i morgen. Skjønner IKKE hvordan jeg skal komme meg gjennom dette. Jobb til 22.15 i kveld, (har lagt meg lenge før det de siste ukene) og på igjen 7.45 i morgen (har pleid å sovet etter jeg har levert mini i barnehagen). Kommer til å ligge rett ut når vakten er ferdig 15.15 i morgen!

slike vakter er tunge når enn ikke er gravid, Pff kjenner jeg er trøtt selv ble tolv timer på jobb i går:/
 
slike vakter er tunge når enn ikke er gravid, Pff kjenner jeg er trøtt selv ble tolv timer på jobb i går:/
Liker i utgangspunktet sein-tidlig, men vært spent nå i graviditeten, nå er jeg heeeelt ferdig :hungover: Håper 2. trimester kommer FORT!!! Bare 5 uker igjen :angelic:
 
Kvalmen min gikk til ganske håndterbar til kraftig kvalme 24/7

for å kunne være i best mulig form må jeg spise litt hvert 10-15 minutt

ene eggstokken min nekter å gå tilbake til vanlig størrelse så jeg får omtrent ikke lov til å gjøre noe..da jeg må ta det veldig med ro
 
Klager på at jeg hver bidige kveld ved leggetid får en slags følelse av at jeg er stappmett. Typ julaften-stappmett... :greet008
Blir det selvom det er timer siden jeg spiste sist, og det er så sykt ubehagelig :fart005
 
Back
Topp