Klagetråd

Klager over kvalme og ekstremt mye oppkast hele døgnet. Tre ganger over doskåla bare i kveld. Kjenner jeg gleder meg til å dra til legen på mandag for å ta blodprøver, før dette kan umulig være bra for kroppen... har gått ned noen kilo bare på en uke nå. Jeg har aldri i mitt liv kjent på så ekstrem sultfølelse som jeg har nå, jeg vil ha maaaaaat i magen!!!
 
Må klage på at man har hatt hodepine i 3 dager i strekk! Kommer til og bli gal av dette:grumpy: Får ikke sovet den av meg heller.​
 
Klager over kvalme og ekstremt mye oppkast hele døgnet. Tre ganger over doskåla bare i kveld. Kjenner jeg gleder meg til å dra til legen på mandag for å ta blodprøver, før dette kan umulig være bra for kroppen... har gått ned noen kilo bare på en uke nå. Jeg har aldri i mitt liv kjent på så ekstrem sultfølelse som jeg har nå, jeg vil ha maaaaaat i magen!!!

sender deg mange klemmer! ❤️ Synes det er ekstremt slitsomt selv, ønsker helst å bare sove 24/7 for å slippe å kjenne på kvalmen og kaste opp. Har selv gått ned en del kilo nå, men legen kommenterte det ikke, tok kun vanlig blodprøver som jern og blodprosent (var da i uke 10+0 og jeg er slank fra før). Fosteret tar det den trenger men det er oss det går utover- hjelper ikke akkurat på energinivået når man ikke får i seg skikkelig med mat og drikke....
lever på knekkebrød og epler, både til frokost, lunsj og middag.. krysse fingrene for at det roer seg ned etterhvert ☺️ Du kan høre om du kan få noe kvalmestillende av legen? Jeg glemte å spørre, og vil helst klare meg uten, men er mange typer som skal være trygg under graviditet.
 
Syter litt over at jeg er kvalm hele tiden og at det er sinnsykt tøft på jobben for tiden! Har sååå lyst til å ta ut ei sykemelding, men det sitter så langt inne å gjøre det selv om legen sa at jeg kunne få det om jeg ønsket. Har aldri vært sykemeldt før og vet at alle kommer til å mistenke graviditet med en gang, selv om de også ser hvilket h****** jeg står i på jobb... Æsj, dette er vanskelig!
 
sender deg mange klemmer! ❤️ Synes det er ekstremt slitsomt selv, ønsker helst å bare sove 24/7 for å slippe å kjenne på kvalmen og kaste opp. Har selv gått ned en del kilo nå, men legen kommenterte det ikke, tok kun vanlig blodprøver som jern og blodprosent (var da i uke 10+0 og jeg er slank fra før). Fosteret tar det den trenger men det er oss det går utover- hjelper ikke akkurat på energinivået når man ikke får i seg skikkelig med mat og drikke....
lever på knekkebrød og epler, både til frokost, lunsj og middag.. krysse fingrene for at det roer seg ned etterhvert ☺️ Du kan høre om du kan få noe kvalmestillende av legen? Jeg glemte å spørre, og vil helst klare meg uten, men er mange typer som skal være trygg under graviditet.
Takk ❤️❤️ Det har blitt mange slitne tårer... jeg får ikke gjort så mye mer enn å ligge på sofaen. Har fått noen tabeletter av legen, men de funker dårlig. Jeg kaster opp mindre, men er like dårlig og blir ofte dårlig i magen i tillegg. Mister også all matlyst. Skal til legen i morgen, og er veldig spent på hvordan det her ser ut på prøver, for kroppen føles absolutt ikke bra. Sender klemmer tilbake til deg og håper vi straks føler oss litt bedre slik at graviditeten kan nytes istedet.. ❤️
 
Føler meg ikke gravid lenger jeg :/ føler alt jeg kjente der nede er borte. Hele kroppen føles lettere, syns magen er noe mindre og føler ikke på trykket i livmora lenger. Føler meg generelt veldig annerledes. Blir faktisk svært overrasket om det fortsatt er liv på neste tul om en uke.
 
Føler meg ikke gravid lenger jeg :/ føler alt jeg kjente der nede er borte. Hele kroppen føles lettere, syns magen er noe mindre og føler ikke på trykket i livmora lenger. Føler meg generelt veldig annerledes. Blir faktisk svært overrasket om det fortsatt er liv på neste tul om en uke.
Veldig merkelig, men føler på akkurat det samme! Håper følelsen er feil for oss begge :Heartred
 
Føler meg ikke gravid lenger jeg :/ føler alt jeg kjente der nede er borte. Hele kroppen føles lettere, syns magen er noe mindre og føler ikke på trykket i livmora lenger. Føler meg generelt veldig annerledes. Blir faktisk svært overrasket om det fortsatt er liv på neste tul om en uke.

Veldig merkelig, men føler på akkurat det samme! Håper følelsen er feil for oss begge :Heartred

Å, så leit dere føler det sånn! Det er vel veldig vanlig akkurat i denne perioden at symptomene letter litt og at man føler seg mindre gravid. Håper alt er bra hos dere begge ❤️
 
Å, så leit dere føler det sånn! Det er vel veldig vanlig akkurat i denne perioden at symptomene letter litt og at man føler seg mindre gravid. Håper alt er bra hos dere begge ❤️
Håper virkelig det ❤️ Kan ikke huske at det var sånn med storesøster. Jeg merker fortsatt litt kvalme noen ganger gjennom dagen, og litt ømme pupper, men den følelsen i mage/livmor er helt borte :/
 
Håper virkelig det ❤️ Kan ikke huske at det var sånn med storesøster. Jeg merker fortsatt litt kvalme noen ganger gjennom dagen, og litt ømme pupper, men den følelsen i mage/livmor er helt borte :/

Krysser fingrene for at det bare er fordi livmoren er strukket akkurat nok akkurat nå, og at det er derfor du ikke kjenner noe nå :)
 
Er det noe spesiell uke/periode at dette skjer...? :rolleyes:

Nei, det kan sikkert variere, men mange av appene jeg har (uff, har for mange :p), melder at mange symptomer avtar rundt uke 11 (10+0 og utover). Har merket det selv siste uken i form av hele dager uten symptomer, men så er de brått tilbake et par dager etterpå.

Og selv før den tid, er det jo vanlig at symptomer kan komme og gå :)
 
Klager fortsatt over kvalmen og at jeg aldri ser ut til å "komme ovenpå " igjen. Slapp og sliten og kaster opp og brekker meg flere ganger om dagen. I går toppet det seg med at jeg fikk vondt i hodet, typ spenningshodepine og kombinasjonen av å kaste opp med vondt i hodet er ikke kul :depressed: så i dag er jeg enda mer tappet for energi, ikke vondt i hodet med veldig kvalm. Min 100%sykemelding går ut på fredag. Lurer så på hva jeg skal gjøre videre. Kan virkelig ikke holde ut på jobb sånn. Men det føles så "feigt" å ta ut mer 100% sykemelding.. :depressed:(selv om jeg vet at det egentlig ikke er det)..
 
Så uendelig sliten. Forsatt mye overtid frem til jul. Fatter ikke hvordan jeg skal klare det
 
Føler meg ikke gravid lenger jeg :/ føler alt jeg kjente der nede er borte. Hele kroppen føles lettere, syns magen er noe mindre og føler ikke på trykket i livmora lenger. Føler meg generelt veldig annerledes. Blir faktisk svært overrasket om det fortsatt er liv på neste tul om en uke.
Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Back
Topp