Klagetråd

Takk som spør ❤️ Føler meg i grunn lik. Annerledes. Men har litt mer «strøm/støt» følelse bak symfysen, så håper det bare betyr at noe vokser ❤️
Godt å høre! Har kjent litt jeg også, så håper det bare er psykisk at vi ikke føler/følte oss gravid :Heartred
 
Klager på alle doturene på natten:bored::bored: Skulle ønske jeg hadde et provisorisk kateter på nettene ;)
 
Klager over en urolig natt pga kommende storebror brått har blitt forkjølet og sportlunch sjokoladen jeg har drømt om i to dager og lovet meg selv i dag blir satt på vent når vi nå må holde oss hjemme :(:hilarious::hilarious:
 
Klager over at kvalmen startet allerede tidlig i dag. Til vanlig starter den etter lunch og varer resten av dagen, mens nå kom den allerede tidlig i dag :grumpy: kjenner jeg er litt lei av å være kvalm og føle meg uggen hver dag... alt kjennes ut som et ork. Spesielt husarbeidet. Og ble litt skuffa i dag fordi de ringte å sa de ikke kan ha meg inn på ultralyd i dag, måtte utsette timen til uka.
 
føler med deg. Samboeren min er på jobb igjen, og da blir alltid datteren vår veeeldig trass og emosjonell mot meg:sorry: skjønner jo hvorfor, men er tungt å være tålmodig
Det er helt forferdelig :yuck: her er hver dag, spesielt ettermiddager og legging et sant mareritt! Bare surving, sparking, skriking og masse tull. Blir gal!!
 
Ikke nok med at jeg har bekkenlåsning på høyre side bak så er løsningen femme begynt for fullt og er bare 8+2 I dag. Hvor skal dette ende :sad015
 
Klager over at alt lukter dårlig for meg nå, spesielt såpe/vaskepulver/ sjampo... :hungover: uansett hva, eg kunne ikkje dusje uten å være helt kvalme/svimmel pga lukter, må bruke helt nøytral vaskemidler nå:hilarious:
 
Måtte dra for å kjøpe noen nye bukser og topper.. finner ingenting :arghh::arghh: kjøpt meg litt mat da:hilarious::oops:
 
Vennegjengen til meg og gubben vet om graviditeten, men nå har en av de vært skikkelig spydige og kommet med mange stygge kommentarer.. Vil ikke nevne eksplisitt hva han har sagt, men det omhandler MA og SA.. Så nå har jeg bestilt meg enda en ultralyd neste uke, da er jeg 12+4, for å se at alt er bra med lille :sorry::sorry:

Klarer ikke legge fra meg tanken om at noe kan være galt :sorry:
 
Vennegjengen til meg og gubben vet om graviditeten, men nå har en av de vært skikkelig spydige og kommet med mange stygge kommentarer.. Vil ikke nevne eksplisitt hva han har sagt, men det omhandler MA og SA.. Så nå har jeg bestilt meg enda en ultralyd neste uke, da er jeg 12+4, for å se at alt er bra med lille :sorry::sorry:

Klarer ikke legge fra meg tanken om at noe kan være galt :sorry:
Men i alle dager! Hva er dette for en venn sier jeg bare..:sorry: sender deg en god klem:Heartred
 
Er så lei av folk som røyker på offentlig sted!! :cussing

I likhet med mange andre hadde jeg lyst til å nyte denne fine soldagen, og fant meg en uteservering i sola. Fatter ikke at noen helt skamløst velger å forpeste luften vi alle skal puste inn. Det er så ufattelig egoistisk å tvinge alle andre til å puste inn giftige kjemikalier, som attpåtil lukter helt grusomt og setter seg i hår og klær.

Nå går jeg rundt med dårlig samvittighet for at jeg har utsatt spiren for passiv røyking, men det er røykerne som burde skamme seg! :grumpy: Æsj
Dette er så dårlig! Jeg røyket før og er det andre til stede så går du bort, eventuelt spørr de rundt om det er greit før du tenner opp.
Satt på en benk å spiste lunsj sist jeg var høygravid, så kom det to damer å satte seg ved siden av og tente opp to sigaretter på rappen! Angrer så på at jeg ikke turte å si ifra til dem:mad: ble helt paff. Skyntet meg å spise ferdig og gikk.
 
Vennegjengen til meg og gubben vet om graviditeten, men nå har en av de vært skikkelig spydige og kommet med mange stygge kommentarer.. Vil ikke nevne eksplisitt hva han har sagt, men det omhandler MA og SA.. Så nå har jeg bestilt meg enda en ultralyd neste uke, da er jeg 12+4, for å se at alt er bra med lille :sorry::sorry:

Klarer ikke legge fra meg tanken om at noe kan være galt :sorry:

Nei men hva i alle dager? Høres ikke ut som en veldig god venn om vedkommende kan finne på å komme med stygge kommentarer om slikt i en sårbar situasjon. Blir nok fint å få den UL timen for å se at baby har det bra ❤
 
Vært våken 12 1/2 timer nå blir godt med leggetid :hilarious::hilarious: men blir sikkert ingen tv titting uansett men rett i seng selv :(:hilarious:
 
Flere som sliter med å fordøye kjøtt?
Det jeg har lyst på er kjøtt ala biff, hamburger, spaghetti og kjøttdeig.
Men det klarer jeg ikke å holde på. Spyr av det uansett
 
Heiet sånn på Nate i Skal vi danse. Var sikker på at han kom til å vinne. Så ble noen tårer her nå :arghh: Andreas var også verdig vinner, men personlig syns jeg Nate var den beste danseren av de to.. blæææ..
 
Heiet sånn på Nate i Skal vi danse. Var sikker på at han kom til å vinne. Så ble noen tårer her nå :arghh: Andreas var også verdig vinner, men personlig syns jeg Nate var den beste danseren av de to.. blæææ..
100% enig! Andreas har jo vært flink og hatt en utvikling, men Nate har definitivt vært best og var det ikveld også! Litt sur nå :laughing021
 
Back
Topp