Klagetråd

Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet og måtte rote meg gjennom flere esker for å finne linfrø i kveld. Ber til høyere makter om å få la meg få en fin bomelom i morgen. :taunt005
 
Heiet sånn på Nate i Skal vi danse. Var sikker på at han kom til å vinne. Så ble noen tårer her nå :arghh: Andreas var også verdig vinner, men personlig syns jeg Nate var den beste danseren av de to.. blæææ..
100% enig! Andreas har jo vært flink og hatt en utvikling, men Nate har definitivt vært best og var det ikveld også! Litt sur nå :laughing021
Neeei, Andreas for evig og alltid :cool05 Verdige vinnere begge to:smiley-bounce016
 
Når man ikke får sove igjen etter do besøk og poden våknet og måtte ha fullt bleieskift og ny nattikk etter bleie uhell. Arg!!
 
Klager over at formen fortsatt er elendig. Er godt inn i uke 12 nå. Fikk påvist uvi på tirsdag (noe jeg aldri har hatt før) så går på antibiotika og mistenker at den gjør meg mer kvalm. Vanskelig å drikke så mye som jeg burde når alt kommer opp igjen :depressed:
 
I dag er jeg ekstra tappet kjenner jeg! Vært en tøff dag psykisk med begravelse til en nydelig person som gikk bort altfor tidlig :Heartred:Heartred
 
Klager over hodepine, mageknip og fortsatt kvalme. Håper iallfall kvalmen gir seg snart :dead::banghead:
 
Har kastet opp på vei til jobb 2 ganger denne uken. Så 2 av 3 dager. Per i dag er jeg 12+6. Skulle ikke dette vært overstått allerede *le sigh*
 
Håper det óg, har altså ikke vært noe særlig ille, men ganske så irriterende. Kan ikke tenke meg hvor tungt det hadde vært å få hyperemesis, så jeg er nok glad for at det ikke er værre. Klager uansett
 
Håper det óg, har altså ikke vært noe særlig ille, men ganske så irriterende. Kan ikke tenke meg hvor tungt det hadde vært å få hyperemesis, så jeg er nok glad for at det ikke er værre. Klager uansett
Lov å klage! Er alltid noen som har det verre, men det hjelper ikke på formen din. Du har jo det som du har det uansett :Heartred
 
Klager over daglig smerter i livmor :( liker ikke dette..
 
Uff, vet du hva som forårsaker det?
Nei :( men tror det kanskje er at det strekker og vokser. Er andregangs og det kan være vanlig hos de som har født før. Så jeg håper det er det :)
 
Nei :( men tror det kanskje er at det strekker og vokser. Er andregangs og det kan være vanlig hos de som har født før. Så jeg håper det er det :)
Jeg har også mye ubehag i livmoren om dagen. Tolker det som at det strekker :) Andregangs, 14+2 i dag!
 
Har begynt å bli så kvalm på kveldene...:sour: selvfølgelig glad for at jeg ikke lenger er kvalm på morgen/formiddag meeeen må klage litt uansett :rolleyes:
 
Jeg sitter i skoletimen (arbeider på skole) og er fryktelig kvalm. Uutholdelig. Får lyst å spise, men da blir elevene sjalu. What to do!!! Jeg burde spise for å dempe kvalmen......
 
Back
Topp