Klagetråd

Hodepine, tett i nesen og føler meg hoven i hele kroppen:dead: skjer bare på kveldstid. Men litt godt også å kjenne at det skjer ting:hilarious:

Klager på hard mage, ømme og kløende bryst, men går ikke ann å klø tilfredsstillende, uggen på ettermiddagene og oppblåst... Trøtt og trøtt og trøtt :grumpy:

Klager på at jeg har blødd bittelitt idag også! Begynner å miste motet når jeg spotter og blør så mye :/ Selv om to ultralyder har vist liv i magen til tross for blødningene.. klarer ikke helt å tro at dette skal gå veien! Isåfall er det et mirakel.. krysser fingrene for et mirakel :Heartred

Klager på at jeg har blødd bittelitt idag også! Begynner å miste motet når jeg spotter og blør så mye :/ Selv om to ultralyder har vist liv i magen til tross for blødningene.. klarer ikke helt å tro at dette skal gå veien! Isåfall er det et mirakel.. krysser fingrene for et mirakel :Heartred

Krysser fingrene med deg. Ta det med ro og pass på deg selv.

Jeg spottet og småblødde nesten hele mitt svangerskap med førstemann, første blødning var såpass stor at jeg blødde en stooor rund flekk i senga, var sikker på at jeg mistet, dette var i uke 16, ringte legevakten di ville ikke ta meg inn og sa jeg mest sannsynlig spontanaborteter, mannen tok tlf fra meg og sa strengt, vi er der om 30 minutter skal du vite!! Ble sendt videre på ul og så en liten krabat som sprellt så fint, var en rift i morkaken og ble sykemeldt ut svangerskapet.... Så det går ann å blø uten at det er noe farlig som skjer :)

Kjenner jeg trenger å klage litt til noen som forstår.. er så sliten hele tiden. Har absolutt null energi, og vondt i ryggen, ømme bryster i tillegg. Som i dag er det lørdag. Alt jeg har gjort er å pakke litt. Kjøre i 45 min, sittet oppreist for å spise. Resten av dagen er brukt på å hvile i senga/sofaen. Og jeg er fortsatt sliten/øm i hele kroppen. Småkvalm om dagen og, så sliter med å få i meg nok mat

Er så lei av morgenkvalme og null matlyst, kombinert med ulvehunger. Det passer liksom ikke helt sammen :p

Dårlig samvittighet overfor frøkna som alltid har MAX ENERGI og er propell hele døgnet, mens jeg knapt klarer å stå på bena :sorry:

Dårlig samvittighet overfor frøkna som alltid har MAX ENERGI og er propell hele døgnet, mens jeg knapt klarer å stå på bena :sorry:
Samme her.. jenta mi på 11 mnd er i hundre, og jeg klarer nesten bare å ligge på sofaen :sorry: Men det blir forhåpentligvis bedre når vi kommer inn i 2.trimester :Heartred

Har så dårlig samvittighet for 2åring og:(

Dårlig samvittighet ovenfor fireåringen som nå er veldig oppmerksom på min dårlige form, og ytret til pappaen sin at: «det er noe farlig med mamma», siden jeg er så dårlig. :sorry::sorry::sorry: Skal på ny ultralyd til uken. Hvis alt er fint etter den kommer vi til å si det til han. Stakkars liten, han kan ikke gå rundt å tro jeg er døden nær :wideyed::arghh:

Samme her.. jenta mi på 11 mnd er i hundre, og jeg klarer nesten bare å ligge på sofaen :sorry: Men det blir forhåpentligvis bedre når vi kommer inn i 2.trimester :Heartred
Håper virkelig det! Er så fortvilende når man ikke har samboer som kan hjelpe til heller.

Ååå reagert på noe jeg har spist så hele magen føles som en sprekkeklar ballong. Så ubeskrivelig ubehagelig

Første fraværsdag ifm graviditeten i dag. Kvalm og orker ingen ting :( Hjelper ikke akkurat på at 3-4 års trassen er i fullt fres :sour:

Ser at flere er uggen og kvalm. Joiner klubben! Sover dårlig. Jeg føler at jeg sover, men samtidig så føler jeg at jeg ikke sover dypt nok. Også må jeg tisse flere ganger om natten. Ekstrem dårlig matlyst om morgen, som igjen fører til kvalme og mer uggenhet:meh: Jeg orker ingenting! Vil helst bare ligge på sofaen og sove eller se en serie. Har ikke dusjet på flere dager, har rett og slett ikke energi! :arghh:

Klager over at jeg konstant er bekymret for å miste spira vår, kjenner konstant på kroppen om noe er nytt eller vondt og blir bare redd

#Slitsomt

Ligget på sofaen siden kl 09 i dag. Kvalm og trøtt. Timene har bare rast av gårde. Manner meg opp til å hente frøkna i bhg nå. Er så dårlig form at jeg gruer meg :( fine jenta. Og jeg bare gruer meg til å lage middag, leke osv. Orker ingenting :(

Våknet med smerter i siden inatt. De går ikke bort og nå er jeg bare redd. Ultralyd tidlig onsdag

Back
Topp