Klagetråd

Jeg har masse masse strekkende og stikkende følelse i hele magen i dag, men spesielt nede under navlen. I natt var det så ille at jeg ble skikkelig kvalm av det. Heldigvis er det bedre nå :happy:

Sånn hadde jeg i går.. Syns ikke det var noe gøy, men det er nok ikke farlig..

Uff ikke si det engang!

Lykke til ute :hilarious:

nei, jeg hater huggorm, og er livredd for dem.. maser mye på ungene. Yngste eeelsker å gå i høyt gress...

Passet på å banke i bordet etterpå :p Turen med hundene gikk fint, nå tenker jeg tusle ned på stranda en tur og se om det kanskje frister med et bad, eller om det er for mye brennmaneter :happy:
Huggormen er heldigvis stort sett ufarlig, men man blir jo ikke noe mindre redd når man opplever så mange hoggormbitt rundt seg på så kort tid da. :nailbiting:

I dag har jeg vært så dårlig at jeg ikke har klart å levere optimalt på jobb, blir irritert på meg selv over at formen går utover hverdagen, samtidig som jeg irriterer meg over at kollegaer ikke tar tak i ting på jobb og forventer at jeg gjør det. Frista å bare ringe inn syk for å få litt ro og fred..

Jeg har telt ned til 12+0 og er endelig i mål, men forventet også (dumt nok antakeligvis...) at kvalmen skulle gitt seg helt nå... Noe bedre har de jo blitt, men langt fra borte.. :banghead::dead:

Jeg har telt ned til 12+0 og er endelig i mål, men forventet også (dumt nok antakeligvis...) at kvalmen skulle gitt seg helt nå... Noe bedre har de jo blitt, men langt fra borte.. :banghead::dead:

Jeg er 11+4 og kvalmen har først kommet nå de siste to ukene. Kommer som en bølge og forsvinner like fort som det kommer. Veldig slitsomt. Har tre barn fra før, og har ikke vært kvalm i de svangerskapene.

Må tisse, er sulten, får ikke sove... Ble enda en skikkelig gråteøkt i natt. Aldri hatt det så lett for å gråte som nå og jeg klarer nesten ikke stoppe når jeg er i gang. Har hørt at symptomene ofte er på topp i uke 9, gjelder det humørsvingninger og? :hilarious: Nesten alt annet føles bra, men gråter mer enn noen gang. Ofte ut av det blå.

Det er så slitsomt... blir tett i nesen av gråting, apoteket anbefalte bare havsaltspray, det funker ikke, gråter mer... blir mer tett; er en ond sirkel! :wideyed: Hjelpes! Nå spiser jeg igjen før jeg prøver å sove. Haha, for en tid.

Fikk plutselig kjempe vondt i kneet i går, er helt pyton å gå i trapper, eller bare ha en bøy på kneet. Og det har resultert i en helt elendig natt. Våknet 1 gang i timen fra midnatt og sett på klokken å lurt på når jeg kunne stå opp, og prøvd å finne en behagelig liggestilling.

Må tisse, er sulten, får ikke sove... Ble enda en skikkelig gråteøkt i natt. Aldri hatt det så lett for å gråte som nå og jeg klarer nesten ikke stoppe når jeg er i gang. Har hørt at symptomene ofte er på topp i uke 9, gjelder det humørsvingninger og? :hilarious: Nesten alt annet føles bra, men gråter mer enn noen gang. Ofte ut av det blå.

Det er så slitsomt... blir tett i nesen av gråting, apoteket anbefalte bare havsaltspray, det funker ikke, gråter mer... blir mer tett; er en ond sirkel! :wideyed: Hjelpes! Nå spiser jeg igjen før jeg prøver å sove. Haha, for en tid.

Du kan bruke otrivin altså. Det funker bare lokalt og vil ikke påvirke baby. Jeg var sånn ut hele svangerskapet mitt sist :sorry:

Du kan bruke otrivin altså. Det funker bare lokalt og vil ikke påvirke baby. Jeg var sånn ut hele svangerskapet mitt sist :sorry:
Jeg leste det på nett, så jeg spurte hun i kassen og hun sa nei den skal ikke gravide bruke. Klødde meg litt i hodet, men stolte på henne. Men det står overalt at Otrivin er safe... Tror jeg kjøper en da, for saltvannet åpnet ikke opp. :bored: Huff ja, er ikke lett dette! :oops:

Er sååå sliten og lei nå. Har brukt egenmelding hele uka fordi jeg ikke orker noe..og det er jo greit nok det, men dagene blir så lange! Og jeg blir bare kvalmere for hver dag som går. Har lyst å spise hele tiden, men er matlei og drikkelei, og klarer ikke å finne en balanse mellom sult og metthet:arghh: Hva skal jeg fylle dagene med for å glemme det hele litt??

Jeg leste det på nett, så jeg spurte hun i kassen og hun sa nei den skal ikke gravide bruke. Klødde meg litt i hodet, men stolte på henne. Men det står overalt at Otrivin er safe... Tror jeg kjøper en da, for saltvannet åpnet ikke opp. :bored: Huff ja, er ikke lett dette! :oops:

Jeg bruker Otrivin nå, og gjorde det i de to forrige svangerskapene også. Har i alle fall gått helt fint :P

Jeg bruker Otrivin nå, og gjorde det i de to forrige svangerskapene også. Har i alle fall gått helt fint :p
Så bra! Blir definitivt å kjøpe nå, jeg har gresspollenallergi og sliter med tett og rennende nese i tillegg til at gråting nå og da tetter den enda mer igjen! :laughing002

Husk å ikke bruke otrivin i mer enn max ti dager også ha minst ti dager opphold igjen.
Og å ikke bruke comp versjonen.

Hilsen apotektekniker ;)

Tett nese her også - slet med ddt samme forrige svangerskap, fra uke 6 til fødsel! Brukte otrivin hele tiden (men vekslet mellom for barn og voksne). Funket gull sist, fjnker gull nå også :P

men fyyyy er så oppblåst! Ser ut som
Jeg er 7 måneder på vei :(

Back
Topp