Klagetråd

Jeg er konstant sulten. Jeg har lyst til å spise hele tiden... :bored: helst vil jeg spise burgere, potetgull og sjokolade. Det kan jeg ikke spise pga fare for svangerskapsdiabetes (hadde det sist). Godt det finnes en klagetråd:arghh:

Sliten å oppblåst i magen..

Helt totalt utslitt! Legger meg tidlig, hviler hver ettermiddag og tar det rolig. Likevel er hver arbeidsdag en kamp pga trøttheten

trenger energii

Forrige svangerskap var jeg plaget med tett nese - (slimhinner ute av kontroll).. håpet jeg slapp unna drt denne gangen.. Neiii da :( Er også blitt tett og forkjølet, veldig oppblåst og puppene kan du få billig av meg akkurat nå :P

Sovet hele natta, men våkna og føler meg helt skutt. Orka såvidt gåturen med bikkje og mann på morran, og nå er jeg helt utslått. Begynte å grine fordi jeg sølte saft da jeg skvalpa med glasset, før jeg ble morderisk sinna fordi mannen er komplett ute av stand til å skynde seg (han skulle komme med et papir, og seeeeg over gulvet som en jævla isbre)....

Hatt noen tøffe dager på jobb hvor det skal omstruktureres. Jeg trives veldig godt der jeg er nå, så syns det er veldig trist. Prøver å være åpen og positiv til det nye.

Ellers er jeg sinnsykt sliten og kvalm, og vurderer å ta en telefon til legen snart... Hvor går grensa liksom? Jeg kaster ikke opp, jeg kommer meg gjennom dagen. Til hvilken pris? I dag så er jeg tom. Jeg klarer ikke å yte 100%, jeg sliter, og jeg har ingenting igjen når jeg kommer hjem. Det er ikke rettferdig for frøkna og mannen, men så vil jeg så gjerne klare å stå i jobb. Hvor mye av dette skyldes omstruktureringene, og hva skyldes svangerskapet?

Jeg sover to og en halv time hver ettermiddag etter normale arbeidsdager. Mannen min jobber lange dager og minstebarnet ser tv mens jeg er i koma. Det er grusomt. Men jeg har det helt fint på jobb og er ikke trøtt før rett etter middag, -hver ukedag.

Jeg passer INGEN bukser jeg har lenger, får de ikke over hoftene, og hvis jeg gjør det er magen for oppblåst/tjukk til å kneppe igjen. :arghh: Jeg skjønner jo hvorfor, men akkurat nå føler jeg meg bare større generelt uten noe babymage. Føler meg tung overalt!

Kjøper dere større vanlige klær eller mammaklær? Er bare 7+6. Det er så tidlig enda, men kroppen har begynt å endre seg allerede kjenner jeg. Bruker kun joggebukser akkurat nå! :oops:

Jeg passer INGEN bukser jeg har lenger, får de ikke over hoftene, og hvis jeg gjør det er magen for oppblåst/tjukk til å kneppe igjen. :arghh: Jeg skjønner jo hvorfor, men akkurat nå føler jeg meg bare større generelt uten noe babymage. Føler meg tung overalt!

Kjøper dere større vanlige klær eller mammaklær? Er bare 7+6. Det er så tidlig enda, men kroppen har begynt å endre seg allerede kjenner jeg. Bruker kun joggebukser akkurat nå! :oops:

Jeg kjøper litt av hvert. På sommeren kjøper jeg vanlige klær i større størrelse eller med stretch. Bruker mye kjoler og skjørt da, jeans er jo verre så det unngår jeg en stund før jeg kjøper gravid versjonen :)

Jeg kjøper litt av hvert. På sommeren kjøper jeg vanlige klær i større størrelse eller med stretch. Bruker mye kjoler og skjørt da, jeans er jo verre så det unngår jeg en stund før jeg kjøper gravid versjonen :)
Lurt! :happy: Ja tror det er lurt å vente med jeans.

Tok på meg kjole i dag, men strømpebuksen som jeg bør ha på pga at det ikke er så varmt er for trang den og... :laughing002 På tide med større klær! Samboer vil bli med meg på shopping i dag, han synes synd på meg som ikke får på meg klærne mine og vil hjelpe med å finne nye. :hilarious: Blir nok noe stretchy tights og overdeler tenker jeg.

Lurt! :happy: Ja tror det er lurt å vente med jeans.

Tok på meg kjole i dag, men strømpebuksen som jeg bør ha på pga at det ikke er så varmt er for trang den og... :laughing002 På tide med større klær! Samboer vil bli med meg på shopping i dag, han synes synd på meg som ikke får på meg klærne mine og vil hjelpe med å finne nye. :hilarious: Blir nok noe stretchy tights og overdeler tenker jeg.

Høres lurt ut :P
Jeg har ikke prøvd de vanlige klærne mine siden kvalmen slo inn. Orker ikke noe som strammer...

Høres lurt ut :p
Jeg har ikke prøvd de vanlige klærne mine siden kvalmen slo inn. Orker ikke noe som strammer...
Huff nei trange klær/jeans frister ikke når man er kvalm. Ja, alt som strammer gjør det bare verre. :meh:

Fant forresten helt vanlige/nøytrale klær på Cubus som er mykt, tynt og stretchy - akkurat det jeg letet etter nå. Måtte opp en str. Vil gjerne ha noe mer fint å ha på også, men får finne det når jeg trenger det. Er for det meste hjemme uansett. :happy: Så hvis noen ønsker enkle og myke klær anbefaler jeg å se der.

Huff nei trange klær/jeans frister ikke når man er kvalm. Ja, alt som strammer gjør det bare verre. :meh:

Fant forresten helt vanlige/nøytrale klær på Cubus som er mykt, tynt og stretchy - akkurat det jeg letet etter nå. Måtte opp en str. Vil gjerne ha noe mer fint å ha på også, men får finne det når jeg trenger det. Er for det meste hjemme uansett. :happy: Så hvis noen ønsker enkle og myke klær anbefaler jeg å se der.

Takk for tips! Bodde i yoga buksene fra Cubus sist graviditet :P

Skulle tømme søpla, siden mannen ikke gadd å gjøre det denne gangen heller (han tror 1/10 er det samme som annenhver gang tror jeg)... men fyyy søren det var lettere sagt enn gjort! Holdt på å gå skikkelig gæli, for det var ett eller annet som luktet virkelig ille nedi der :hungover: Brakk meg mange ganger, klarte til slutt å få roet det uten å spy, endte med å holde pusten mens jeg ordnet med søpla så gikk det akkurat :depressed:
Har vært kvalm siden!
Akkurat da var det utrolig kjipt at mannen er på kveldsvakt og ikke kunne ta det for meg. :wacky:

Back
Topp