Klagetråd

Jeg har begynt på zofran nå, legen nølte ikke ett sekund siden jeg ikke kunne ta afipran. Sa at det er alt for viktig å behandle HG til å dvele ved å gi medisiner, og hun sjekket opp på relis sine sider mens jeg satt der og fant bare artikler som sa det var trygt og ikke bare kan, men skal brukes ved HG når annet ikke virker eller gir bivirkninger.
Legen min sier det samme, hun mener også jeg bør ta det. Problemet mitt er at i høst da jeg hadde Ma gikk jeg på zofran og har derfor litt dårlig magefølelse på det, selv om jeg har lest overalt at det ikke skulle være noen sammenheng

Legen min sier det samme, hun mener også jeg bør ta det. Problemet mitt er at i høst da jeg hadde Ma gikk jeg på zofran og har derfor litt dårlig magefølelse på det, selv om jeg har lest overalt at det ikke skulle være noen sammenheng
Skjønner deg. Jeg har selv ikke tatt zofran. Ble utrolig svimmel og uvel av det, så klarer ikke ta det. Må bare pine meg igjennom dette. :arghh: Fikk væske før helgen, men må nok inn igjen om noen dager.

Klikker for meg!! Jobbsituasjon er så sinnsykt styr fortiden. Vet ikke hvordan dette kommer til å ende. Livredd for å havne ut av jobb om noen uker pga svangerskapet.

Klikker for meg!! Jobbsituasjon er så sinnsykt styr fortiden. Vet ikke hvordan dette kommer til å ende. Livredd for å havne ut av jobb om noen uker pga svangerskapet.
Er det pga kvalme? ❤️

Er det pga kvalme? ❤️
Kan være jeg blir så dårlig ja. Sist gang klarte jeg holde meg i jobb selv om jeg brak meg uendelig mange ganger. Men frykter og svangerskaps diabetes og ved insulin får jeg ikke jobbe mer. Så jobber for at langtidsblodsukkeret må være lavt. Har time basert lønn selv om det er fulltid og akkurat np er det veldig dårlig periode så har ikke råd havne ut før jeg har fått jobbet opp godt grunnlagt igjen og trenger 3 mnd pga teite regler til nav. Før kunne vi regne lengre bak i tid så det ble realt.

Jeg vil klage på alle kilo jeg har gått opp. Døyver kvalmen med mat.. Pluss at jeg er et hormontroll om dagen.. Sint og trist omhverandre:-/

Når man blir kvalm av stress og jobber i helsevesenet :laughing021 snakk om å være fucked

Klager fordi eg ikkje klarer å slutte å bekymre meg. Bekymrer meg for ALT! Mest av alt bekymrer eg meg for en til MA...

Jeg klager over at tiden går så sakte til uke 13... bekymrer meg for alt.. og at vi skal på ferie til Florida.. noe jeg gleder meg til, men litt blanda følelser og

Jeg klager fordi jeg har ikke fått sove i natt pga ligamentsmerter og oppkast! + jeg må ta bussen til legen fordi mannen har bilen :(

Åh. Kvalmen er blitt så ille, mannen er vekke noen dager og det er slitsomt å aktivisere hun på 6 måneder alene.

Åh. Kvalmen er blitt så ille, mannen er vekke noen dager og det er slitsomt å aktivisere hun på 6 måneder alene.

Å, gud jeg føler med deg! Her ligger jeg stort sett ubrukelig på sofaen mens mannen lager mat og tar seg av 3-åringen.

Å, gud jeg føler med deg! Her ligger jeg stort sett ubrukelig på sofaen mens mannen lager mat og tar seg av 3-åringen.
Er akkurat det jeg helst kunne tenke meg å gjøre! Men ved hjelp av postafen har jeg og mannen med god hjelp klart å kjøre 55 mil×2 pyntet og gjennomført barnedåp, ryddet og feiret to bursdager. Så er sliten nå. Er nok derfor kvalmen er ekstra ille

Er akkurat det jeg helst kunne tenke meg å gjøre! Men ved hjelp av postafen har jeg og mannen med god hjelp klart å kjøre 55 mil×2 pyntet og gjennomført barnedåp, ryddet og feiret to bursdager. Så er sliten nå. Er nok derfor kvalmen er ekstra ille

:gen014 Bøyer meg i støvet :)

Vil klage fordi jeg hater å lyve! Er mye kvalm og klarer derfor ikke være med på diverse, og må derfor finne på andre unnskyldninger siden jeg enda ikke kan fortelle venner og familie hvorfor jeg er dårlig:rolleyes:

Jeg er helt tett i nesen og det suser i ørene. Har kjøpt nesespray, men føler bare det renner ned halsen :(

Hadde en helt forferdelig tur på butikken nå nettopp! :hungover: Alt av mat i hyllene gjorde meg kvalm...gikk bare å svelget og svelget gjennom butikken... Hadde håpet at noe skulle friste som jeg kunne kjøpt med meg... Kjøpte med meg en lolipop-is da...det fikk jeg lyst på :happy:

Hadde en helt forferdelig tur på butikken nå nettopp! :hungover: Alt av mat i hyllene gjorde meg kvalm...gikk bare å svelget og svelget gjennom butikken... Hadde håpet at noe skulle friste som jeg kunne kjøpt med meg... Kjøpte med meg en lolipop-is da...det fikk jeg lyst på :happy:
Nam, no fekk eg lyst på lolipop-is:D

Back
Topp