Klagetråd

Huffda! Guttungen sliter aldri med diaré under omgangsjuka.. men det gjør ikke jeg heller.. er vell bedre om det går kun en vei og ikke begge veiene? :eek:

Ja er det.. men fy så dårlig han er. Han pleier aldri å bli syk nesten så det er ekstra ekkelt. Han veier lite fra før av så bør passe litt ekstra på..
 
Ja er det.. men fy så dårlig han er. Han pleier aldri å bli syk nesten så det er ekstra ekkelt. Han veier lite fra før av så bør passe litt ekstra på..
Aww! Jaa, viktig å følge med.. Jeg pleier å gi en t-skje med vann/saft/cola uten kullsyre hver femte minutt hos guttungen når det står på som verst for å unngå dehydrering :)
 
Aww! Jaa, viktig å følge med.. Jeg pleier å gi en t-skje med vann/saft/cola uten kullsyre hver femte minutt hos guttungen når det står på som verst for å unngå dehydrering :)

Smart. Kjøpte eplejuice nettopp på butikken så håpe han får ned noe :woot: skulle gjerne tatt hans plass nå :shy:
 
Har en magefølelse på at det ikke går veien denna gangen:(
 
Kan jeg spørre hvorfor?

Jeg sitter med samme følelse, men mulig det bare er frykten som snakker..

Aner ikke?:confused013
Føler bare på meg at det ikke kommer til å gå bra:( Skal bestille TUL til uka. Må det siden jeg er refertilisert, så må sjekke det ikke er en ex.u og spiren sitter på rett plass.
 
Håper alt viser seg å være som det skal :Heartred

Takk:Heartred Har du mistet mange ganger før? Det som bunner i din uro? Eller er det "bare" en ekkel magefølelse?:sorry: Skal du på TUL?
 
Nei, bare mistet én gang. Hadde en MA i høst, så livredd for at historien skal gjenta seg :sorry: Ja, skal på tul. Men har ikke bestemt meg for når, gruer meg sånn..

Huff, MA er jo noe av det verste, da man er helt uvitende og tror alt er bare bra:sorry::arghh: Krysser fingrene for at lille spiren har det bra og trygt inni magen din:Heartred
 
Huff, MA er jo noe av det verste, da man er helt uvitende og tror alt er bare bra:sorry::arghh: Krysser fingrene for at lille spiren har det bra og trygt inni magen din:Heartred
Ja, det er ikke noe gøy. Takk, håper det for oss begge :Heartred Var hos legen nå og han virka positiv til å henvende meg til tul hos gyn. Så håper han gjør det når jeg skal dit neste uke. Godt og vite uansett, hvordan det står til der inne. Om det går dårlig igjen vil jeg gjerne få vite det så fort som mulig.
 
Jeg vil klage over å være kvalm fra jeg åpner øynene om morgenen til jeg sovner om kvelden :hungover: og at jeg må sove etter jeg har spist for å ikke spy det opp igjen :wtf:
 
Må klage over at eg syns tiden går så utrolig sakte... og eg er så fryktelig trøtt. At om eg fikk lov. Hadde eg bare sove i 8 mnd til.
 
Ja, det er ikke noe gøy. Takk, håper det for oss begge :Heartred Var hos legen nå og han virka positiv til å henvende meg til tul hos gyn. Så håper han gjør det når jeg skal dit neste uke. Godt og vite uansett, hvordan det står til der inne. Om det går dårlig igjen vil jeg gjerne få vite det så fort som mulig.

Nei, det er fryktelig:( Håper du får bare gode nyheter på TUL og at du da greier å senke skuldrene litt etter det. Her drar jeg på TUL i uke 6+ett eller annet. Så igjen i uke 13 på organrettet ul hos Lundring. Håper alt går rette veien for oss begge og alle andre snuppene innpå her:Heartred
 
Bumper denne opp da jeg har behov for å klage litt:wacky:

Jeg er sååååå lei av å være sliten heeeele tiden. Bare det å ta seg en dusj er jo blitt en times arbeid da jeg må ha pause hele tiden:laughing002 også vil jeg klage over kombinert konstant sult og kvalme, som ikke samsvarer med hverandre....
det hjalp jaggu å klage litt!

Noen andre med behov for å klage i dag?:happy:
 
Bumper denne opp da jeg har behov for å klage litt:wacky:

Jeg er sååååå lei av å være sliten heeeele tiden. Bare det å ta seg en dusj er jo blitt en times arbeid da jeg må ha pause hele tiden:laughing002 også vil jeg klage over kombinert konstant sult og kvalme, som ikke samsvarer med hverandre....
det hjalp jaggu å klage litt!

Noen andre med behov for å klage i dag?:happy:
Må klage på dårlig form. Selv med medisiner kaster jeg opp :( Er møkk lei
 
Uff, klem til deg❤️ så medisiner har ikke hjulpet deg noe? Langt på vei nå?:)
Det hjelper nok litt, har «bare» kastet opp to ganger i motsetning til 7 pluss.. Jeg er 9+1 i dag. Hva med deg? :)
 
Det hjelper nok litt, har «bare» kastet opp to ganger i motsetning til 7 pluss.. Jeg er 9+1 i dag. Hva med deg? :)
Bra det hjelper litt hvertfall! Får krysse fingrene for at det snart gir seg for din del:) da er vi ikke langt unna hverandre i løypa, jeg er 9+4 i dag:angelic:
 
Må klage litt i dag.
For nå er jeg skikkelig sliten. Føler jeg er gravid på så dårlig timing med tanke på jobb. Er helt krise der nå med sykmeldinger og jeg blir jo tusen ganger mer sliten av dårlig bemanning nå når jeg er gravid. Har lagt meg kl 21 hver kveld denne uka og våkner dautrøtt.
Og nå har ikke en gang kvalmen starta. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut hvis den kommer nå snart sånn som i forrige svangerskap. Og jeg skjønner ikke hvordan jeg da eventuelt skal kunne ha samvittighet til å sykmelde meg om det skulle skje...

Sånn, måtte bare skrive det en plass!
 
Back
Topp