Klagetråd

Må klage litt i dag.
For nå er jeg skikkelig sliten. Føler jeg er gravid på så dårlig timing med tanke på jobb. Er helt krise der nå med sykmeldinger og jeg blir jo tusen ganger mer sliten av dårlig bemanning nå når jeg er gravid. Har lagt meg kl 21 hver kveld denne uka og våkner dautrøtt.
Og nå har ikke en gang kvalmen starta. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut hvis den kommer nå snart sånn som i forrige svangerskap. Og jeg skjønner ikke hvordan jeg da eventuelt skal kunne ha samvittighet til å sykmelde meg om det skulle skje...

Sånn, måtte bare skrive det en plass!
Huff, skjønner deg godt. Ikke lett det der.. men kanskje ta en dag om gangen og ta det litt derifra :) også må du bare lytte til kroppen når nok blir nok.
 
Huff, skjønner deg godt. Ikke lett det der.. men kanskje ta en dag om gangen og ta det litt derifra :) også må du bare lytte til kroppen når nok blir nok.
Ja må prøve det, og legge bort tanker om jobb når jeg er hjemme. Lov å håpe kvalmen melder seg senere denne gangen også:shy:
 
Ja må prøve det, og legge bort tanker om jobb når jeg er hjemme. Lov å håpe kvalmen melder seg senere denne gangen også:shy:
Ja, høres ut som en god plan :) og er jo lov å håpe at du slipper kvalmen også ;)
 
Jeg klager på den helvetes drittkvalmen:arghh:
 
Har hatt fri i dag, ikke gjort en dritt, og føler meg allikevel utslitt!
 
Jeg skulle på TUL kommende tirsdag. Fikk nå melding fra jordmorhuset om at de holder stengt pga corona viruset:sorry::sorry::sorry:

Jeg er egentlig veldig enig i deres avgjørelse om å holde stengt der, meeeeen ble veldig skuffet likevel.. hadde jo gledet meg så til å se om knøttet i magen har det bra:( dagens klaging..
 
Back
Topp