Klagetråd

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Det er ikke bare fryd og gammen å være gravid. Vi er veldig heldige, men det må være lov til å få klage litt også :)

Her klager jeg fordi jeg nettopp har hatt første oppkast :puke_r:sick006 har også blitt dårlig i magen :( Veldig rart, mulig det er postafenen?
 
Da vil jeg klage siden jeg er på trening med guttungen men brekker meg ofte pga alle luktene :(
 
Denne tråden fortjener vi fordi selv om vi vet hvor heldige vi er, hjelper det litt å få klage litt.

jeg klager fordi i dag har jeg ikke fått i meg noen ting, alt kommer opp, til og med en litt slurk med vann. Tom mage er ikke akkurat noe som hjelper på kvalmen, men hva skal man gjøre når alt bare kommer opp igjen:puke
 
Jeg klager fordi jeg har så lite symptomer og da bygger bekymringene seg opp..o_O
 
Tror jeg er 4+1 beregnet ut fra lengste syklus og ikveld er jeg dritkvalm. Hatt HG i tidligere graviditeter. Så nå er det vel ikke lenge til jeg ligger å kliner og omtrent har samleie med doen:pale:puke_l:pukeVil ha én graviditet uten kvalme:stop
 
Jeg vil også klage litt.

Sinnsykt sliten i dag. Kvalm, liten matlyst og holdt på å besvime på jobb :bag: Føler spying bare er et par dager unna nå :arghh:
 
Klage litt jeg også. Bekkenet dreper meg. Venter til neste ule før jeg bestiller time til fysio. Kvalmen er også på plass
 
Er så lei av alle bekymringer! Skulle ønske jeg var en helt normal gravid, uten all bagasjen slik at jeg kunne nyte svangerskapet. Har ikke ord for hvor mye jeg ønsker dette skal bli en baby.
 
Jeg klager fordi jeg er så sykt kvalm og dårlig. Var hos fastlegen i dag og skårte maks på skjemaet som vurderer alvorlighetsgrad av svangerskapskvalme. Har fått zofran og skal på sykehus for saltvannsbehandling, og skal ta b6 og postafen i tillegg. Men alikevel klager jeg, for jeg ser så mørkt på di neste to månedene :sorry: Håper zofran vil hjelpe på kvalmen også, ikke bare oppkast.
 
Denne tråden fortjener vi fordi selv om vi vet hvor heldige vi er, hjelper det litt å få klage litt.

jeg klager fordi i dag har jeg ikke fått i meg noen ting, alt kommer opp, til og med en litt slurk med vann. Tom mage er ikke akkurat noe som hjelper på kvalmen, men hva skal man gjøre når alt bare kommer opp igjen:puke
Har du tatt zofran du hadde liggende? (Hvis jeg husker rett her?)
Pass på! Jeg fikk beskjed om at dem er bekymra allerede etter 1-2 døgn når vi kaster opp absolutt alt. Viktig å få stoppa oppkast, ihvertfall noe av det. Legen sa til meg i dag at hvis jeg med hjelp av medisinene klarer å holde nede 1/3 av det jeg får i meg, så er det greit.
 
Har du tatt zofran du hadde liggende? (Hvis jeg husker rett her?)
Pass på! Jeg fikk beskjed om at dem er bekymra allerede etter 1-2 døgn når vi kaster opp absolutt alt. Viktig å få stoppa oppkast, ihvertfall noe av det. Legen sa til meg i dag at hvis jeg med hjelp av medisinene klarer å holde nede 1/3 av det jeg får i meg, så er det greit.
Har tatt afipran men det kom opp sammen med vannet jeg drakk:( har enda ikke tatt zofran nei, kvier meg litt for å da det, men kryper vel til korset ganske snart
 
Jeg klager fordi hat hatt hodepine og migrene oftere noensinne siden jeg ble gravid :(
Henger meg på denne! Vert helt sykt dei to siste ukene! Og så fortvilende å ikke kunne ta noe! Kjøpte forever living sin heat lotion, for å dempe.. Håper det går bra med deg!
 
Jeg er så tett i nesen og kjenner det begynner å suse i ørene. Håper jeg ikke blir syk :(
 
Henger meg på denne! Vert helt sykt dei to siste ukene! Og så fortvilende å ikke kunne ta noe! Kjøpte forever living sin heat lotion, for å dempe.. Håper det går bra med deg!

ja det er det verste at ikke kan ta mine migrene medisiner. Det jeg gjør er å drikke masse vann og prøve å slappe av tankene. Menikke alltid funker.
Jeg har også prøvd tidligere en slags heat lotion men ihvertfall på meg funker ikke, håper du har bedre lykke enn meg med det
 
Er så lei av alle bekymringer! Skulle ønske jeg var en helt normal gravid, uten all bagasjen slik at jeg kunne nyte svangerskapet. Har ikke ord for hvor mye jeg ønsker dette skal bli en baby.

Føler akkurat det samme som deg. OM dette går bra er jeg spent på når jeg faktisk tør å glede meg over det. Oul kanskje? Senere? Etter fødsel? :yuck:
 
Klager over kvalme jeg også. Er så slitsomt når jeg også har en baby på 6 måneder som jeg skal ivareta
 
Har tatt afipran men det kom opp sammen med vannet jeg drakk:( har enda ikke tatt zofran nei, kvier meg litt for å da det, men kryper vel til korset ganske snart
Jeg har begynt på zofran nå, legen nølte ikke ett sekund siden jeg ikke kunne ta afipran. Sa at det er alt for viktig å behandle HG til å dvele ved å gi medisiner, og hun sjekket opp på relis sine sider mens jeg satt der og fant bare artikler som sa det var trygt og ikke bare kan, men skal brukes ved HG når annet ikke virker eller gir bivirkninger.
 
Back
Topp