Klagetråd

Er på jobb, gått masse. Å bekkenet sliter allerede!

Er jo bare 4+6 i dag :(
 
:(Jeg er så oppblåst at det gjør vondt :/ ugh
 
Last edited:
I dag 6+6 kom kvalmen kastende på meg:hungover: Hadde et lite håp om å slippe unna... vært sofaliggende hele dagen i dag. Føler med alle dere med-kvalme det ute:wtf: Får besøk av ei venninne i helga, men må jo bare være ærlig med henne. Håper jeg klarer være litt oppegående. Ikke kastet opp ennå, men har vurdert å springe til do flere ganger allerede.
 
Er så utrolig redd for at det skal gå galt.. Sover så dårlig på nettene for jeg ligger bare å tenker på om det går galt. Kjenner jeg noe i livmoren tenker jeg med en gang at det går galt. Ser på papiret hver gang jeg tørker meg, natt som dag.
Blir jo gal av dette :sad015
 
Huff, må bare si at jeg ikke er noe god på å være "kvalm gravid". Jeg blir så sutrete...kvalme er noe av det værste jeg vet... :meh:
 
Må klage litt på kvalme jeg å. Håper den er på det sterkeste nå og begynner å roe seg slik som i forje svangerskap.
 
Må klage litt på kvalme jeg å. Håper den er på det sterkeste nå og begynner å roe seg slik som i forje svangerskap.
Hvor lenge varte kvalmen sist?
 
Er så utrolig redd for at det skal gå galt.. Sover så dårlig på nettene for jeg ligger bare å tenker på om det går galt. Kjenner jeg noe i livmoren tenker jeg med en gang at det går galt. Ser på papiret hver gang jeg tørker meg, natt som dag.
Blir jo gal av dette :sad015

ikke tenke så mye over det. Jeg er selv livredd men prøver å ikke tenke mye. I min alder 1 av 5 ende i SA men som jordmoren sa til meg igår, det er 4 av 5 som ender bra :) så heng deg på den positive og tenk at det Går bra med de fleste, så du er en av dem :)

en stor klem
 
Til uke 14, men fra uke 9 klarte jeg å jobbe 50% frem til da var jeg sengeliggende. Hadde vært det nå også om jeg ikke hadde gått på kvalmestillende
Uff da, håper det blir bedre snart :)
 
Blæ! Så trøtt og uggen. Kjenner jeg flere ganger har lyst å brekke meg. Hvordan kan folk si det er stas være gravid :eek:
Gleder meg til uke 14. Forhåpentligvis kvitt kvalmen da
 
Blæ! Så trøtt og uggen. Kjenner jeg flere ganger har lyst å brekke meg. Hvordan kan folk si det er stas være gravid :eek:
Gleder meg til uke 14. Forhåpentligvis kvitt kvalmen da

Jeg syns ikke det er stas å være gravid, det er til tider bare grusomt :hilarious:
 
Forbanna forstoppelse :banghead: unnskyld språket. Men er bokstavligtalt dritt lei av å være forstoppet!
 
Er så utrolig redd for at det skal gå galt.. Sover så dårlig på nettene for jeg ligger bare å tenker på om det går galt. Kjenner jeg noe i livmoren tenker jeg med en gang at det går galt. Ser på papiret hver gang jeg tørker meg, natt som dag.
Blir jo gal av dette :sad015
jeg er også slik, etter å ha mistet flere ganger så er det vanskelig å glede seg og være positiv. Likevel så prøver jeg å ta en dag om gangen og være opptatt med jobb, hund, husarbeid og sånn.... for ellers så er det en altoppslukende frykt for å miste jeg kjenner meg igjen i
 
Klager litt over at jeg er på kveldsvakt og har pasienter på lista mi som røyker inne, sånn ordentlig damper uten å lufte. Og jeg lurer på hvordan i all verden jeg skal få unngå å gå der uten å fortelle om graviditeten enda, er jo kun 5+2:rolleyes:
 
Klager over manglende symptomer her, føler meg lite gravid.
 
Klager over en times søvn i natt. Sønnen har kasta opp 7 ganger mellom kl 23 og 06. Blir bekymret siden han kun har oppkast og feber og ikke diare også... :eek:
 
Klager over en times søvn i natt. Sønnen har kasta opp 7 ganger mellom kl 23 og 06. Blir bekymret siden han kun har oppkast og feber og ikke diare også... :eek:
Huffda! Guttungen sliter aldri med diaré under omgangsjuka.. men det gjør ikke jeg heller.. er vell bedre om det går kun en vei og ikke begge veiene? :eek:
 
Back
Topp