Klagetråd

Gjett hvem som fikk ulyd i nybilen igår??

Kupévifta er ødelagt. Prata med verksted, det er ikke forventet at noe sånt skal ryke på en så ny bil. Bilselger mener vi skal ta regninga 50/50. Så da ringer jeg forbrukerrådet. De tar heldigvis min side men jeg oppretter ikke sak helt enda. Så da slutter bilselger å ta tlf så jeg smeller avgåede en VELSIG klartekst (men hyggelig) mail.

Over helga er kanskje ikke tonen like hyggelig lengre.
Herre så uheldige dere har vært! Er helt utrolig!

Gjett hvem som fikk ulyd i nybilen igår??

Kupévifta er ødelagt. Prata med verksted, det er ikke forventet at noe sånt skal ryke på en så ny bil. Bilselger mener vi skal ta regninga 50/50. Så da ringer jeg forbrukerrådet. De tar heldigvis min side men jeg oppretter ikke sak helt enda. Så da slutter bilselger å ta tlf så jeg smeller avgåede en VELSIG klartekst (men hyggelig) mail.

Over helga er kanskje ikke tonen like hyggelig lengre.
Det der er ikke innafor :mad:

Æsj...hadde tenkt å ta en cb digital med ukeindikator jeg hadde igjen og teste i dag... Ble noe feil med testen så kom aldri noe opp...:facepalm:

Æsj...hadde tenkt å ta en cb digital med ukeindikator jeg hadde igjen og teste i dag... Ble noe feil med testen så kom aldri noe opp...:facepalm:
Nei, så kjedelig! Det koster jo litt å få kjøpt disse, og en vil jo ikke bruke alt for mange kroner på tester hele tiden.

Nei, så kjedelig! Det koster jo litt å få kjøpt disse, og en vil jo ikke bruke alt for mange kroner på tester hele tiden.

Nei, det var skikkelig irriterende! Men nå MÅ jeg nesten ut å kjøpe en ny nå etterpå...fikk liksom for meg at det jinxa det og at noe er galt... :facepalm: takk meg for alle bekymringene som kommer og går...

Hvis denne kvalmen skal fortsette på denne måten så vet jeg ikke om jeg kommer fra dette med vettet i behold.

Ble det ikke bedre etter turen på sykhuset? :bag: er utrolig mange rare medisiner, råd og tips. Håper noe skal funke for deg
Det ble bedre med tanke på at jeg ikke er like dehydrert lengre, men kvalmen og spyinga gir seg ikke. Jeg har ikke tid til dette. Jeg vil på jobb, jeg vil pynte til jul, jeg vil gjøre ferdig!

Det ble bedre med tanke på at jeg ikke er like dehydrert lengre, men kvalmen og spyinga gir seg ikke. Jeg har ikke tid til dette. Jeg vil på jobb, jeg vil pynte til jul, jeg vil gjøre ferdig!
Skjønner deg jævlig godt. Livet blir helt ødelagt når man er så dårlig. Men husk hva legeme sa, ikke nøl med å ta kontakt. Si dem nøyaktig hvor ille det er. Plutsellig finner de et triks de ikke har prøvd enda.
Og er det ikke ofte sånn at den værste kvalmen gir seg rundt 12 uker?

Skjønner deg jævlig godt. Livet blir helt ødelagt når man er så dårlig. Men husk hva legeme sa, ikke nøl med å ta kontakt. Si dem nøyaktig hvor ille det er. Plutsellig finner de et triks de ikke har prøvd enda.
Og er det ikke ofte sånn at den værste kvalmen gir seg rundt 12 uker?
De sier den avtar for de fleste ja, håper jeg er heldig nok til å være en av dem. Har gått ned 3 kilo nå bare pga spying.

Føler med deg:(. Har vært sykemeldt 2 uker nå pga veldig kvalme og er generelt helt utslått. Blir sprø av disse dagene.:yuck:
Det høres rart ut, men har du prøvd sjokolademelk? Jeg klarte plutselig å sitte oppreist for første gang på en uke etter å ha drukket sjokolademelk!

Fryser en del jeg å men det værste er det er den h*******s kvalmen som jeg har nesten 24/7 :spitoutdummy:
Ingenting kommer opp men bare følelsen med å være kvalm og at du kjenner den i halsen:( Kan ikke huske forige svangerskap var så ille, skal høre med jm på torsdag om det finnes noe som minsker kvalmen

Kjørte hjem fra svingermor, skulle over saltfjellet for å komme oss hjem. Ble stående med to trailere fast forran og to bak oss. I begge kjørefelt. De hadde prøvd å tatt løs også sklidd over i feil kjørebane. Og der sto vi!
Så kom det en 18åring som ikle klarte å stoppe, sp han prøvde å komme i mellom trailerne da. Traff begge og ødela bilen. Vi hadde panoramautsilt til kræsjen.
Gikk bra med alle da, ingenting skjedde vår bil. Max flaks og uflaks på samme tid.
Jævla idiot-trailere som legger over fjell uten gode sko.

Da spydde jeg akkurat. Nå forsvant tvilen min for å si det sånn. Har spydd en gang på 15 år, og det var pga paralgin forte. Nå kjører vi mot Trondheim til TUL imorgen tidlig, og takk for at vi fikk en pose på Shell før vi begynte ferden:hilarious::hungover:

Jeg er varmere om natten, jeg er sulten hele tiden og en intens hodepine.
Samtidig jobber jeg med smått i barnehage og har en liten en selv også. Håper kvalmen holder seg unna!

Back
Topp