Klagetråd

Please do tell!!
Vanskelig å forklare - glemmer heldigvis fort! men det var skummel film altså men likevel var det noen sånne absurde senere som nesten ble komiske :bag: the “bad guy” var utkledd som noe og måtte se folk inni øynene for å få de til å gjøre livsfarlige ting. Det var en “helt” og et samfunn som var plaga av hann den vonde.
 
Fungerer ikke etter kl 15-16, kroppen vil bare hvile og sove. Skal slepe kroppen på butikken nå for ukehandel :hungover:
 
Bihulebetennelse i svangerskap ... herregud, merker så vidt at jeg sliter med kvalmen da dette er så enormt mye verre! Også toåring i hus, og samboer som jobber sent. Wow :smug:
 
Hode mitt er all over the place :facepalm: må egentlig lese og forberede til eksamen - men sitter på BV og insta og face og snap og ser også gjennom alle tilbudsavisene som lå i postkassa :bag:

Jeg gjør akkurat det samme! Og sover litt innimellom utrolig kjedelig å skrive oppgave når man har noe i magen som vokser!
 
Jeg er skikkelig tørst om dagen og huden min kjennes veldig tørr! Er det andre enn meg som kjenner det? Har kanskje ikke noe med graviditeten å gjøre? :p
 
Blitt syk og er ganske så slapp:meh:
 
Jeg er skikkelig tørst om dagen og huden min kjennes veldig tørr! Er det andre enn meg som kjenner det? Har kanskje ikke noe med graviditeten å gjøre? :p
Jeg er også veldig tørst. Var værst de første ukene. Var faktisk sånn jeg fant ut at jeg var gravid kun 5 dager etter insett(ivf). Er blitt litt bedre, men har noen drikkeperioder ila dagen. klarer ikke sove uten ei vannflaske ved senga!
 
Jeg er også veldig tørst. Var værst de første ukene. Var faktisk sånn jeg fant ut at jeg var gravid kun 5 dager etter insett(ivf). Er blitt litt bedre, men har noen drikkeperioder ila dagen. klarer ikke sove uten ei vannflaske ved senga!

jeg må også ha vannflaske ved senga. Våkner for å gå på do og for å drikke Så gøy at du kjente det så kjapt! Er det din første graviditet?
 
jeg må også ha vannflaske ved senga. Våkner for å gå på do og for å drikke Så gøy at du kjente det så kjapt! Er det din første graviditet?
Ja. Samma som meg da:joyful: opp på do og for å drikke! Ja. Kjente det igjen fra sist jeg var gravid. Liksom ingen ting som hjalp. Det er min andre graviditet. Den første endte i spontanabort i uke 10. Nå har vi sett et bankende hjerte, så det er i hverfall positivt:) hva med deg?
 
Back
Topp