Klagetråd

Ja. Samma som meg da:joyful: opp på do og for å drikke! Ja. Kjente det igjen fra sist jeg var gravid. Liksom ingen ting som hjalp. Det er min andre graviditet. Den første endte i spontanabort i uke 10. Nå har vi sett et bankende hjerte, så det er i hverfall positivt:) hva med deg?

så kjedelig at det ble spontanabort sist.. huff, man kan liksom aldri være sikker..
dette er min første graviditet. Var på ultralyd på onsdag og så et bankende hjerte. Da hadde jeg vært litt usikker på om det skulle gå for det kom litt gammelt blod i ro dager før ultralyden. Men, det gikk visst det, (så langt) :happy:
 
så kjedelig at det ble spontanabort sist.. huff, man kan liksom aldri være sikker..
dette er min første graviditet. Var på ultralyd på onsdag og så et bankende hjerte. Da hadde jeg vært litt usikker på om det skulle gå for det kom litt gammelt blod i ro dager før ultralyden. Men, det gikk visst det, (så langt) :happy:
Ja. Man må bare håpe at det går bra. Det er lite man kan gjøre med det. Men et bankende hjerte er i hverfall en veldig god start! Så flott at det gikk bra på u.l:)
 
Fryser jeg også, men det kan jeg leve medxsmile9 Det værste er kvalmen som er på besøk 24/7 og sliter med å få i meg mat, har brekninger og kaster opp(ikke mye) men slitsomt nok:spitoutdummy: Er 100% sykmeldt, greier jo ingenting men må jo ha energi til dattera på 1,5 år:) Var ikke så kvalm sist men det sies at er du kvalm i tidligere svangerskap så er det værre neste gang og håper kvalmen forsvinner altså for nå vil jeg nyte å være gravid:happy:
 
Har nå pådratt meg tidenes forkjølelse og øreverk :sad010:sad010:sad010
 
Må klage over å ha pådratt meg prolaps i nakken!
På toppen av kvalmen blir dagene (og nettene) veldig lange.
Får kun ta 500mg Paracet i døgnet, og det hjelper ikke mye. Ellers er det lite å få gjort, siden ingen av den medisinen som lindrer best er noe man kan ta når man er gravid :(
 
Ja. Man må bare håpe at det går bra. Det er lite man kan gjøre med det. Men et bankende hjerte er i hverfall en veldig god start! Så flott at det gikk
Ja. Man må bare håpe at det går bra. Det er lite man kan gjøre med det. Men et bankende hjerte er i hverfall en veldig god start! Så flott at det gikk bra på u.l:)

Veldig godt at det gikk bra på ul, gratulerer til deg ogsp med ditt bankende hjerte :happy:
 
Må klage over å ha pådratt meg prolaps i nakken!
På toppen av kvalmen blir dagene (og nettene) veldig lange.
Får kun ta 500mg Paracet i døgnet, og det hjelper ikke mye. Ellers er det lite å få gjort, siden ingen av den medisinen som lindrer best er noe man kan ta når man er gravid :(
Sitter her selv med prolaps i nakken - det ikke greit
 
Sitter her selv med prolaps i nakken - det ikke greit
Nei, det er virkelig ikke greit. Har du hatt det lenge? Noen tips? Fikk bare beskjed om å avlaste, være i ro og finne stillinger som er minst mulig smertefulle. Pluss Paracet, Max 500 mg i døgnet. Synes den smerte-tilværelsen uten søvn er helt ulidelig :(
 
Nei, det er virkelig ikke greit. Har du hatt det lenge? Noen tips? Fikk bare beskjed om å avlaste, være i ro og finne stillinger som er minst mulig smertefulle. Pluss Paracet, Max 500 mg i døgnet. Synes den smerte-tilværelsen uten søvn er helt ulidelig :(
Har sikkert hatt det lenge :( fant ut om det for nesten et år siden. Finn en hodepute som du trives med - gå turer - her hjalp det også når vi byttet bil til automat :p (det var ikke pga prolaps da) jeg går hos kiropraktor :)
 
Jeg har fått beskjed om at jeg har foranliggende morkake, og at den blokker livmorhalsen. Men morkaken kan visst flytte på seg etterhvert. Hvis den ikke gjør det så blir det keisersnitt :(
 
Det har jeg også klart å gjøre! Fy søren det er vondt og kjipt :(:sad010 Masse god bedring til deg:Heartred

Stakkars oss!!:sad015:sad010 Tusen takk! ❤️ God bedring til deg også❤️ skal ha bakedag i dag, så håper litt julestemning hjelper på humøret i det minste:angelic:
 
Back
Topp