Klagetråd

Fikk fenalår i gave av foreldrene mine. Jeg eeeelsker fenalår, og kommer nok til å sutre over at jeg ikke kan spise helt til det er oppspist:arghh:
 
Kjørte hjem fra svingermor, skulle over saltfjellet for å komme oss hjem. Ble stående med to trailere fast forran og to bak oss. I begge kjørefelt. De hadde prøvd å tatt løs også sklidd over i feil kjørebane. Og der sto vi!
Så kom det en 18åring som ikle klarte å stoppe, sp han prøvde å komme i mellom trailerne da. Traff begge og ødela bilen. Vi hadde panoramautsilt til kræsjen.
Gikk bra med alle da, ingenting skjedde vår bil. Max flaks og uflaks på samme tid.
Jævla idiot-trailere som legger over fjell uten gode sko.

Herregud, så skremmende. Godt det gikk bra med alle involverte. Mye trailere som ikke er skodd for norske forhold der ute dessverre...
 
Fikk fenalår i gave av foreldrene mine. Jeg eeeelsker fenalår, og kommer nok til å sutre over at jeg ikke kan spise helt til det er oppspist:arghh:

Åja, det som er så godt! Forstår veldig godt sutringen :). Spekemat er noe av det jeg synes er leit å oppgi som gravid.
 
Hode mitt er all over the place :facepalm: må egentlig lese og forberede til eksamen - men sitter på BV og insta og face og snap og ser også gjennom alle tilbudsavisene som lå i postkassa :bag:
 
Kjørte hjem fra svingermor, skulle over saltfjellet for å komme oss hjem. Ble stående med to trailere fast forran og to bak oss. I begge kjørefelt. De hadde prøvd å tatt løs også sklidd over i feil kjørebane. Og der sto vi!
Så kom det en 18åring som ikle klarte å stoppe, sp han prøvde å komme i mellom trailerne da. Traff begge og ødela bilen. Vi hadde panoramautsilt til kræsjen.
Gikk bra med alle da, ingenting skjedde vår bil. Max flaks og uflaks på samme tid.
Jævla idiot-trailere som legger over fjell uten gode sko.
Har opplevd at noen av dem ikke er spesielt gode sjåfører heller, i alle fall ikke på vinterføre. Sikkert fra land der de ikke har snø/is. Sto i kø en gang pga en trailer som sto på tvers over veien, den kom seg ingen vei. Til slutt spurte en som sto i kø om å få prøve, han klarte det uten noe problem :hilarious:
 
Har opplevd at noen av dem ikke er spesielt gode sjåfører heller, i alle fall ikke på vinterføre. Sikkert fra land der de ikke har snø/is. Sto i kø en gang pga en trailer som sto på tvers over veien, den kom seg ingen vei. Til slutt spurte en som sto i kø om å få prøve, han klarte det uten noe problem :hilarious:
Ja nettopp, null erfaring også begir de seg ut på norske veier!! Livsfarlige!!
 
Hatt det helt forferdelig på jobb i dag :arghh: kjempe kvalm, og utrolig travelt! Tungt løft som gjorde at jeg fikk murringer i lang tid etter! Sovet på sofaen i et par timer da jeg var helt utslitt:sorry:
Skal til fastlegen på torsdag, og håper sååå jeg får en gradert sykemelding! Vet ikke hvordan jeg skal holde ut hvis ikke:sorry:
 
Hadde endelig fått en etterlengtet fridag i dag, og hadde sååå mange planer for dagen.. men endte opp superkvalm og utslått på sofaen fra morgen til kveld :( Skikkelig drittdag. Håper ikke dette blir trenden framover!
 
Jeg er så trøtt at jeg kunne sovet hele tiden. Hadde PT time kl 9.00 i morges. Noe som var veldig bra til tross for dårlig form. Men sov i 2 timer etterpå og nå skal jeg på seinvakt! Er7+4 i dag og lurer på hvordan jeg skal holde ut full arbeidsuke neste uke. Hurra for klagetråd:)
 
Back
Topp