Klagetråd

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Tenkte at vi må ha en klagetråd. Hvor vi kan får tømt vår frustrasjon.


Jeg fryser så sinnsykt for tiden. Gjorde det sist svangerskap også. Ah! Gleder meg til å kommer lengre på vei, da pleier temperaturen å stige!
 
Tenkte at vi må ha en klagetråd. Hvor vi kan får tømt vår frustrasjon.


Jeg fryser så sinnsykt for tiden. Gjorde det sist svangerskap også. Ah! Gleder meg til å kommer lengre på vei, da pleier temperaturen å stige!
I feel yah! Fryser noe ekstremt!! Brrr:coldfeet:
 
Signerer under på frysing ja! Og så er jeg så utrolig emosjonell og frynsete, føler jeg har så lite kontroll over meg selv. Gleder meg til hormonene er litt mer balanserte... for ikke å snakke om trøtt til alle døgnets tider.
 
Signerer under på frysing ja! Og så er jeg så utrolig emosjonell og frynsete, føler jeg har så lite kontroll over meg selv. Gleder meg til hormonene er litt mer balanserte... for ikke å snakke om trøtt til alle døgnets tider.
Er helt lik!!
 
Tenkte at vi må ha en klagetråd. Hvor vi kan får tømt vår frustrasjon.


Jeg fryser så sinnsykt for tiden. Gjorde det sist svangerskap også. Ah! Gleder meg til å kommer lengre på vei, da pleier temperaturen å stige!

Ååååh, jeg også! Fryser hele tiden. Ligger med ull fra topp til tå på natta, under ei skikkelig vinterdundyne:joyful:
 
Jeg fryser også!!! Og er såååå sulten!! Jeg vil helst unngå å gå opp 35 kg som sist:wideyed::laughing002
 
Jeg fryser også!!! Og er såååå sulten!! Jeg vil helst unngå å gå opp 35 kg som sist:wideyed::laughing002
Så eeeeenig!!!!
Hva motiverer deg? :Heartredjeg har begynt å trene to ganger i uken. Men hjelper lite når jeg spiser som en hest....
 
Så eeeeenig!!!!
Hva motiverer deg? :Heartredjeg har begynt å trene to ganger i uken. Men hjelper lite når jeg spiser som en hest....

Jeg skal prøve å komme tilbake i gode rutiner med trening jeg også. Skal prøve yoga for første gang i morgen og er spent på det :D og så skal jeg prøve å dra på spinning 1-2 ganger i uka. Det er skånsomt for en kropp som fort får vondt i ryggen i svangerskap :p
Hvordan trener du? :)
 
Jeg skal prøve å komme tilbake i gode rutiner med trening jeg også. Skal prøve yoga for første gang i morgen og er spent på det :D og så skal jeg prøve å dra på spinning 1-2 ganger i uka. Det er skånsomt for en kropp som fort får vondt i ryggen i svangerskap :p
Hvordan trener du? :)
Blir spinning, av samme grunner som seg. Pluss at jeg fikk helt vilt vondt i bekkenet sist, og håper litt trening skal holde det gående lengre. Og da skal jo sykkel være bra? Får bare være forsiktig å ikke ta så hard i når jeg begynner å bli stor og tung. :)
 
Kvalm, trøtt, svimmel, hodepine, eneste jeg hadde lyst på var cheeseburger (jeg vet, det er sykt å ville ha det når man er kvalm), så det fikk jeg av mannen. Og nå har jeg dårlig samvittighet for det, (men tenker samtidig at drittmat er bedre enn ingen mat). Og så skulle jeg trene denne gangen og ikke gå opp 35 kg, men nå kan jeg ikke for mitt bare liv skjønne hvor jeg skal hente krefter fra. Hjelp.
 
Jeg fryser også!!! Og er såååå sulten!! Jeg vil helst unngå å gå opp 35 kg som sist:wideyed::laughing002
Jeg også, unngå vektoppgang altså! Klarte aldri å gå ned samme vekta etter forrige svangerskap så jeg må nok begrense vektoppgang denne gangen. Kjenner det er skammelig ass... sukk
 
Jeg skal prøve å komme tilbake i gode rutiner med trening jeg også. Skal prøve yoga for første gang i morgen og er spent på det :D og så skal jeg prøve å dra på spinning 1-2 ganger i uka. Det er skånsomt for en kropp som fort får vondt i ryggen i svangerskap :p
Hvordan trener du? :)
Blir spinning, av samme grunner som seg. Pluss at jeg fikk helt vilt vondt i bekkenet sist, og håper litt trening skal holde det gående lengre. Og da skal jo sykkel være bra? Får bare være forsiktig å ikke ta så hard i når jeg begynner å bli stor og tung. :)
Ble anbefalt slyngetrening av venninna mi som er fysioterapeut, det er perfekt for gravide og for bekkenplager i følge henne. Hun skrev bachelor om temaet :happy:
 
Kvalm, trøtt, svimmel, hodepine, eneste jeg hadde lyst på var cheeseburger (jeg vet, det er sykt å ville ha det når man er kvalm), så det fikk jeg av mannen. Og nå har jeg dårlig samvittighet for det, (men tenker samtidig at drittmat er bedre enn ingen mat). Og så skulle jeg trene denne gangen og ikke gå opp 35 kg, men nå kan jeg ikke for mitt bare liv skjønne hvor jeg skal hente krefter fra. Hjelp.
Hadde craving på McDonald’s forrige svangerskap, heldigvis bodde jeg i Nord-Norge da og der var det ikke McDonald’s :hilarious::hilarious:
 
Tro meg, I know. Er egentlig fra Oslo, så var hel rystet når jeg flytta hit. Men ja. Nøden lærer naken kvinne å spinne etc.
Stakkar deg, medfølelse herfra :confused:

nå bor jeg bare 10 minutter unna McDonald’s, håper ikke jeg får samme craving :hilarious:
 
Blir spinning, av samme grunner som seg. Pluss at jeg fikk helt vilt vondt i bekkenet sist, og håper litt trening skal holde det gående lengre. Og da skal jo sykkel være bra? Får bare være forsiktig å ikke ta så hard i når jeg begynner å bli stor og tung. :)

Samme her, fikk bekkenløsning i uke 13 sist..og jeg var veldig dårlig hele svangerskapet og kasta opp hver dag frem til uke 35 typ. Men jeg spiste og spiste for å døyve kvalmen og for å ha noe å kaste opp. Så hvis jeg blir dårlig igjen må jeg bare unngå de mengdene mat som sist og satse på å gå litt ned i vekt istedet :p men håper formen kan være grei denne gangen, så jeg får trent og hatt et ok svangerskap :p
 
Jeg fryser også kjempe mye, og særlig på henda! I tillegg dominerer svimmelheten og hatt «mensenmurringer» flere ganger om dagen de siste to dagen :grumpy:
 
Tenkte at vi må ha en klagetråd. Hvor vi kan får tømt vår frustrasjon.


Jeg fryser så sinnsykt for tiden. Gjorde det sist svangerskap også. Ah! Gleder meg til å kommer lengre på vei, da pleier temperaturen å stige!
Jeg også!! Må sove med to dyner :hilarious:
 
Back
Topp