Klagetråd

Er så tett i nesa! :hungover: Hadde glemt fra første at det kunne være en sånn gravidgreie...ikke kommer jeg på om det etter hvert gikk over eller om det var slik til ungen var ute... :arghh:

Er så tett i nesa! :hungover: Hadde glemt fra første at det kunne være en sånn gravidgreie...ikke kommer jeg på om det etter hvert gikk over eller om det var slik til ungen var ute... :arghh:

Oi.. kan det være en gravidgreie? Greit å vite :P Trodde jeg var forkjøla sånn typ alt for lenge..

Klager fordi det var bursdager og dåp i helga, og jeg hadde tenkt til å være sammen med familien min hele helgen, og så har mini kastet opp :sad010

Er så sliten etter shopping, føler meg helt ferdig hver kveld. Itillegg sliter jeg ned haard mage (går på jerntabeletter, noe som gikk helt fint frem til nå... :grumpy:)

Er lei av å være trøtt når det ikke passer, for så å være helt våken når jeg burde sove.. :rolleyes:

Er så sliten etter shopping, føler meg helt ferdig hver kveld. Itillegg sliter jeg ned haard mage (går på jerntabeletter, noe som gikk helt fint frem til nå... :grumpy:)

Jerntabletter er kjipt!! Men det finnes typer man ikke blir så hard av. Skulle bare ønske jeg husket hva de het. :oops: Fikk fra legen min sist.

Tenkte jeg skulle være flink jente å ta gravid vitaminer, men smaker tran tablettene halve dagen:meh:

Jeg går med en behagelig sports-bh døgnet rundt. Ekstra digg å sove med den for da gjør ikke brystvortene vondt i løpet av natten :joyful:

Har vært lite plaget med kvalme til nå, men er skikkelig kvalm nå i kveld! Skal det fortsette slik vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :depressed:

Gjett hvem som fikk ulyd i nybilen igår??

Kupévifta er ødelagt. Prata med verksted, det er ikke forventet at noe sånt skal ryke på en så ny bil. Bilselger mener vi skal ta regninga 50/50. Så da ringer jeg forbrukerrådet. De tar heldigvis min side men jeg oppretter ikke sak helt enda. Så da slutter bilselger å ta tlf så jeg smeller avgåede en VELSIG klartekst (men hyggelig) mail.

Over helga er kanskje ikke tonen like hyggelig lengre.

Back
Topp