Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som vi fryser hele gjengenFryser!! Kom masse snø igår og idag kom kuldegraderne. Frister IKKE å gå tur idag! Også sovnet jeg selvfølgelig på sofaen så hele ettermiddagen forsvant....

"Den kalde fine tida" jau hepp! Eneste som er fint er jula, så kan sommeren komme igjen!Ser ut som vi fryser hele gjengen![]()
Såååå enig!! Hjalp heldigvis å flytte sørover igjen etter 6 år nordpå"Den kalde fine tida" jau hepp! Eneste som er fint er jula, så kan sommeren komme igjen!
Åååh litt sjalu!! Jeg og samboeren har mer enn en gang fantasert høyt om å flytte sørover. Sommerne er jo aldri varme her, vinterne er uendelige. Hvor flyttet dere fra?Såååå enig!! Hjalp heldigvis å flytte sørover igjen etter 6 år nordpå![]()
Jaa, enig! Synes bare det var vinter der oppeÅååh litt sjalu!! Jeg og samboeren har mer enn en gang fantasert høyt om å flytte sørover. Sommerne er jo aldri varme her, vinterne er uendelige. Hvor flyttet dere fra?![]()
Oi dæven. Vært i Tromsø flere ganger og de snyskavlene kan skremme hvem som helstJaa, enig! Synes bare det var vinter der oppeBodde først i Alta og deretter Tromsø, nydelige steder begge to, men ikke helt meg
![]()

Ja, akkuratOi dæven. Vært i Tromsø flere ganger og de snyskavlene kan skremme hvem som helst![]()

Er så glad vi flyttet! Hører det er rene snøhelvete der i år Ånei... typisk det derI dag startet dagen med at el-bileb ikke hadde ladet i natt. Kan vel si det sånn at kaos morgen ble det!
Stakkar degÅåååh. Så ulidelig kvalm. Ligger fremdeles i vater og har så smått fått i meg et knekkebrød og noen slurker farris på to timer. Føles som alt skal komme opp når som helst. ORKER IKKEEE.
God bedringÅåååh. Så ulidelig kvalm. Ligger fremdeles i vater og har så smått fått i meg et knekkebrød og noen slurker farris på to timer. Føles som alt skal komme opp når som helst. ORKER IKKEEE.
Stakkar degførste dagen med ordentlig kvalme?
Huff, det er tøft altså... har bare hatt en sånn kvalmerunde, det holder for dette svangerskapet synes jegAndre egentlig. Var ille i går også, men ikke fullt så ille som i dag. Håper det går fort over. Er jo ikke duganes til noe nå.

Sov med to dyner i nattÅåååh - det er så kaldt i dag! Fryser som besatt. Ser det er flere her. Håper den frysinga gir seg snart

Skal lage lakseform med ungene på jobb i dag og jeg synes fisk lukter helt jævlig disse dager