Klagetråd

Åååh litt sjalu!! Jeg og samboeren har mer enn en gang fantasert høyt om å flytte sørover. Sommerne er jo aldri varme her, vinterne er uendelige. Hvor flyttet dere fra?:)
Jaa, enig! Synes bare det var vinter der oppe :confused: Bodde først i Alta og deretter Tromsø, nydelige steder begge to, men ikke helt meg :p

I dag startet dagen med at el-bileb ikke hadde ladet i natt. Kan vel si det sånn at kaos morgen ble det!

Ååååh. Så ulidelig kvalm. Ligger fremdeles i vater og har så smått fått i meg et knekkebrød og noen slurker farris på to timer. Føles som alt skal komme opp når som helst. ORKER IKKEEE.

Ååååh. Så ulidelig kvalm. Ligger fremdeles i vater og har så smått fått i meg et knekkebrød og noen slurker farris på to timer. Føles som alt skal komme opp når som helst. ORKER IKKEEE.
Stakkar deg :( første dagen med ordentlig kvalme?

God bedring ☺️ føler så med deg ☺️

Skal lage lakseform med ungene på jobb i dag og jeg synes fisk lukter helt jævlig disse dager

Andre egentlig. Var ille i går også, men ikke fullt så ille som i dag. Håper det går fort over. Er jo ikke duganes til noe nå.
Huff, det er tøft altså... har bare hatt en sånn kvalmerunde, det holder for dette svangerskapet synes jeg :bag:

Ååååh - det er så kaldt i dag! Fryser som besatt. Ser det er flere her. Håper den frysinga gir seg snart

Tenkte jeg skulle sove litt, men så fant naboen ut at de skulle sette opp et gjerde rett utenfor soveromsvinduet vårt :sour:

Back
Topp