Haha - jeg ba sambo ta med tykt ull/fleeceteppe som jeg hadde over meg i tillegg til vinterdyne. Pluss pysj og sokker - såklart.Sov med to dyner i natt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha - jeg ba sambo ta med tykt ull/fleeceteppe som jeg hadde over meg i tillegg til vinterdyne. Pluss pysj og sokker - såklart.Sov med to dyner i natt![]()

Lagt meg litt nå jegTenkte jeg skulle sove litt, men så fant naboen ut at de skulle sette opp et gjerde rett utenfor soveromsvinduet vårt![]()
Ja akkuratHaha - jeg ba sambo ta med tykt ull/fleeceteppe som jeg hadde over meg i tillegg til vinterdyne. Pluss pysj og sokker - såklart.![]()
er jo iskaldt overalt føler jeg 
Helt enig - jeg var ikke sånn (som jeg kan huske) med første mens nå er jeg konstant kald. Skrur opp ovnene rundt omkring og har alltid tykke sokker og teppe tilgjengelig. Samboer går i joggeshorts og t-skjorte. Hjelper litt med te - har veldig dilla på den fra London fruit and herbal company med smak av blackcurrant. Fruktte, varmer godt nå.Ja akkurater jo iskaldt overalt føler jeg
![]()
Hadde det heller ikke med første, men nå er jeg så kald! Har tykk genser på, og jeg pleier alltid gå. I T-skjorte inne! Er digg med varm te og kakaoHelt enig - jeg var ikke sånn (som jeg kan huske) med første mens nå er jeg konstant kald. Skrur opp ovnene rundt omkring og har alltid tykke sokker og teppe tilgjengelig. Samboer går i joggeshorts og t-skjorte. Hjelper litt med te - har veldig dilla på den fra London fruit and herbal company med smak av blackcurrant. Fruktte, varmer godt nå.
Hvordan skal dette gå når det VIRKELIG blir kaldt ute?!Hadde det heller ikke med første, men nå er jeg så kald! Har tykk genser på, og jeg pleier alltid gå. I T-skjorte inne! Er digg med varm te og kakao![]()

Det kommer bare ikke til å funkeHvordan skal dette gå når det VIRKELIG blir kaldt ute?!![]()

Lov å klage på mann generelt....Lov å klage litt på syk mann?![]()

Haha braLov å klage på mann generelt....![]()
han er litt ekstra plagsom som syk
ingen har så vondt som han har!Min mann har stått opp tidlig for jobb hver dag denne uken (men det har jo jeg også pga barnehage og unge) så jeg er sur for at han skulle være den som fikk sove i dag (og ikke jeg som gror ett menneske liksom...)Haha brahan er litt ekstra plagsom som syk
ingen har så vondt som han har!
som egentlig bare er tøysete. Det er lov å være sur daMin mann har stått opp tidlig for jobb hver dag denne uken (men det har jo jeg også pga barnehage og unge) så jeg er sur for at han skulle være den som fikk sove i dag (og ikke jeg som gror ett menneske liksom...)som egentlig bare er tøysete.
Mannfolk som er syke er det verste - har han faktisk feber eller er det manflu?
Jeg gikk han til å levere i barnehagen også la jeg meg igjen Jeg leverte i barnehagen og har sitti å sett på at han har bretta klær nå.. haha! Stakkars mannfolk!Det er lov å være sur daJeg gikk han til å levere i barnehagen også la jeg meg igjen
han har vondt i bihulene, så det er jo synd i såklart... men likevel
![]()
Mens jeg bare soverJeg leverte i barnehagen og har sitti å sett på at han har bretta klær nå.. haha! Stakkars mannfolk!
må være litt goder når en gror fram baby Har ingen solskinnshistorie, men syns dette var trasig lesing. Men jeg har lest flere plasser der folk har trodd de mistet pga for lav HCG-stigning, men den kan være kjempeforskjellig fra svangerskap til svangerskap. Ikke ta sorgene på forskudd! Krysser fingrene for deg.Klager på at jeg fortsatt fikk 2-3 på digital i går tidlig (var da 5+6)... Sist graviditet fikk jeg 3+ da jeg var 5+0 eller noe. Vet at alle graviditeter er forskjellige, at egget kan ha festet seg sent osv, men har en utrolig dårlig følelse. Har googlet som en gal de siste par dagene og har ikke vært så veldig aktiv her da jeg er redd jeg må melde meg ut snart. Er såpass nervøs at jeg tok HcG-prøve i går og skal ta ny i morgen. Får svar på mandag. Takler egentlig ikke tanken på å miste en gang til. Det blir en lang helg
Edit: solskinnshistorier mottas med takk!![]()
Har ingen solskinnshistorie, men syns dette var trasig lesing. Men jeg har lest flere plasser der folk har trodd de mistet pga for lav HCG-stigning, men den kan være kjempeforskjellig fra svangerskap til svangerskap. Ikke ta sorgene på forskudd! Krysser fingrene for deg.
Krysser alt jeg har for at jeg kan fortsette å henge her med dere!Fikk blod på papiret en gang igår ettermiddag og var rett i tutinga. Svangerskapet føles så utrolig skjørt i starten. Heldigvis har vi en flott termingruppe her med mye støtte å finneTusen takk, SjokoladeKrysser alt jeg har for at jeg kan fortsette å henge her med dere!

Fikk blod på papiret en gang igår ettermiddag og var rett i tutinga. Svangerskapet føles så utrolig skjørt i starten. Heldigvis har vi en flott termingruppe her med mye støtte å finne![]()