Har så lite symptomer at jeg begynner å bli nervøs. Godt jeg skal på tul om fire dager! I tillegg får snuppa toårsjeksler så mye sutring og forstyrret søvn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Hvor langt er du?Har så lite symptomer at jeg begynner å bli nervøs. Godt jeg skal på tul om fire dager! I tillegg får snuppa toårsjeksler så mye sutring og forstyrret søvn.
Er 9+2 i dagSamme her! Hvor langt er du?
Jeg jobber også nattevakt, og sliter også med å sove. Og så våkner jeg etter noen få timer, og da merker jeg at jeg må tisse, og at jeg er sulten. Ikke noe gøy å jobbe nattevakter nå nei, blitt mye værre med graviditeten!Jobber som nattevakt å får ikke sove de nettene jeg har fri, sovner mellom 03-06 tiden og sover da til sånn kl 14.. utrolig irriterende.. klarer ikke å snu døynet, har blitt enda verre siden jeg ble gravid.
er i uke 9+. Hadde en god dag i går , så jeg trodde at jeg var over det verste....men idag har formen vært helt motsatt av igår....fryser, er kvalm, ingen lyst på mat, det lille jeg prøver å spise smaker ikke godt, magen er som en ballong. Mest lyst å ligge under teppe/dyna og sove det bort. Men jeg er så heldig at jeg har to barn til som krever sitt og en mann på jobbreise i Brasil....så for å komme meg gjennom ettermiddag/kveld har husarbeidet blitt nedprioritert og det ser helt forferdelig ut her

Ble lagt inn i dag med lungebetennelse som jeg har hatt i snart to uker [emoji40]
Takk [emoji173]️Huff... God bedring [emoji4]
Ble lagt inn i dag med lungebetennelse som jeg har hatt i snart to uker [emoji40]
Uff, masse god bedring til deg!Ble lagt inn i dag med lungebetennelse som jeg har hatt i snart to uker [emoji40]
Takk [emoji173]️Uff, masse god bedring til deg!håper du blir raskt frisk !
![]()