Lite symptomer, men av og til slår det noe gjennom korsrygg/hofter/bekken. Håper jeg ikke blir plaget med det så tidlig. Da vil svangerskapet bli langt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg nå?Forkjølelsen har forverret seg kraftig. Jeg hoster konstant, er svimmel, har hodepine og et kritisk søvnunderskudd. Cosylan hjelper ingenting. Symptomene på graviditet er nesten borte. Jeg vet ikke hvor lenge jeg må vente på svar om jeg har stille lungebetennelse, og ser fryktelig mørkt på alt nå.![]()
. Så selv om mange av graviditetssymptomene nesten har forsvunnet, så har babyen det bra. Det går bedre. På natta hoster jeg fremdeles til jeg brekker meg. Det har igjen ført til syre gjennom lukkemuskelen, noe som gir meg magesmerter. Men nå hoster jeg ikke konstant, så jeg håper det er på rett vei. Jeg har ikke fått svar enda på om det er stille lungebetennelse.
I går var jeg på privat UL. Da fikk jeg se hjertet som banket [emoji813]red. Så selv om mange av graviditetssymptomene nesten har forsvunnet, så har babyen det bra.
Kjenner meg igjen med uvanlig søvn. Men nå har det vært spesielt den siste uka da, med minimalt med søvn.
Tusen takkSå godt at UL viste at spiren har det bra iallefall [emoji173]
Og bra at hosten er litt redusert i omfang! Håper du blir bedre raskt og slipper å bekymre deg

Hvordan er det mulig egentlig? At syklus er mye lenger enn antatt eller ikke henger på greip? Huske feil ang siste mens ? Skjønner ikke helt, føler meg dum[emoji23]Trodde jeg var 7+5 idag, ble satt tilbake med ca 2 uker [emoji849] trodde ikke det var mulig å bomme så mye en gang jeg [emoji1]
Mye? *krysser for bare normal blødning og at alt er ok*Nei, nå blør jeg. Søren altså!
Nei, nå blør jeg. Søren altså!

Krysser fingrene og håper dette går braNei, nå blør jeg. Søren altså!

Nei, nå blør jeg. Søren altså!
Hvordan er det mulig egentlig? At syklus er mye lenger enn antatt eller ikke henger på greip? Huske feil ang siste mens ? Skjønner ikke helt, føler meg dum[emoji23]
Blødningen har stoppet nå. Det var rødt og friskt, men mindre enn en mensblødning. Jeg håper det bare er er blodkar som har bristet, føler meg roligere når jeg våknet og så at det ikke hadde kommet mer i natt.