Klagetråd

Lite symptomer, men av og til slår det noe gjennom korsrygg/hofter/bekken. Håper jeg ikke blir plaget med det så tidlig. Da vil svangerskapet bli langt.

Trodde jeg var 7+5 idag, ble satt tilbake med ca 2 uker [emoji849] trodde ikke det var mulig å bomme så mye en gang jeg [emoji1]

Jeg har rosacea å den har virkelig bynt å blomstre. Så ene kinnet mitt å haka er rød/blå å panna, nesa å andre kinnet rødt. Syns det bynner å bli grusomt å har ikke lyst til å ut blandt folk. Å sminke over det gjør at huden svir å etterpå blir det enda verre.
Men får ikke gjordt noe med det før svangerskap å amming er over.
Hadde aldri bytta bort en baby for å slipp unnav men kjenne det tærer på [emoji17]

Forkjølelsen har forverret seg kraftig. Jeg hoster konstant, er svimmel, har hodepine og et kritisk søvnunderskudd. Cosylan hjelper ingenting. Symptomene på graviditet er nesten borte. Jeg vet ikke hvor lenge jeg må vente på svar om jeg har stille lungebetennelse, og ser fryktelig mørkt på alt nå. :(
Hvordan går det med deg nå?

Min klage: hvorfor i all verden sjal jeg være lys våken (og sulten) kl halv sju på en fridag (?!) Må vel traske opp på kjøkkenet alene da, både man og barn sover nok en stund til. ....

Det går bedre. På natta hoster jeg fremdeles til jeg brekker meg. Det har igjen ført til syre gjennom lukkemuskelen, noe som gir meg magesmerter. Men nå hoster jeg ikke konstant, så jeg håper det er på rett vei. Jeg har ikke fått svar enda på om det er stille lungebetennelse.
I går var jeg på privat UL. Da fikk jeg se hjertet som banket :Heartred. Så selv om mange av graviditetssymptomene nesten har forsvunnet, så har babyen det bra.

Kjenner meg igjen med uvanlig søvn. Men nå har det vært spesielt den siste uka da, med minimalt med søvn.

Det går bedre. På natta hoster jeg fremdeles til jeg brekker meg. Det har igjen ført til syre gjennom lukkemuskelen, noe som gir meg magesmerter. Men nå hoster jeg ikke konstant, så jeg håper det er på rett vei. Jeg har ikke fått svar enda på om det er stille lungebetennelse.
I går var jeg på privat UL. Da fikk jeg se hjertet som banket [emoji813]red. Så selv om mange av graviditetssymptomene nesten har forsvunnet, så har babyen det bra.

Kjenner meg igjen med uvanlig søvn. Men nå har det vært spesielt den siste uka da, med minimalt med søvn.

Så godt at UL viste at spiren har det bra iallefall [emoji173]
Og bra at hosten er litt redusert i omfang! Håper du blir bedre raskt og slipper å bekymre deg

Sååå trøtt hele dagene... føler jeg går rundt som en zombie dagen lang:yuck:
Men om det er alle plager, så kan jeg vel ikke klage:stop:

Murring, dårlig søvn og føler meg superalene, redd og deprimert [emoji52]. Slitsomt. Skulle ønske kjæresten var her, kjipt å bo i to forskjellige land (enn så lenge).

Trodde jeg var 7+5 idag, ble satt tilbake med ca 2 uker [emoji849] trodde ikke det var mulig å bomme så mye en gang jeg [emoji1]
Hvordan er det mulig egentlig? At syklus er mye lenger enn antatt eller ikke henger på greip? Huske feil ang siste mens ? Skjønner ikke helt, føler meg dum[emoji23]

Blødningen har stoppet nå. Det var rødt og friskt, men mindre enn en mensblødning. Jeg håper det bare er er blodkar som har bristet, føler meg roligere når jeg våknet og så at det ikke hadde kommet mer i natt.

Hvordan er det mulig egentlig? At syklus er mye lenger enn antatt eller ikke henger på greip? Huske feil ang siste mens ? Skjønner ikke helt, føler meg dum[emoji23]

Siste mens er jeg sikker på(har en app), men har sikkert hatt veldig sein eggløsning [emoji1] testet jo ikke positivt før i syklusdag 38 [emoji849][emoji1]

Blødningen har stoppet nå. Det var rødt og friskt, men mindre enn en mensblødning. Jeg håper det bare er er blodkar som har bristet, føler meg roligere når jeg våknet og så at det ikke hadde kommet mer i natt.

Jeg hadde også en blødning med frisk rødfarge dagen før TUL, men gyn sa jeg hadde en polypp på livmortappen, og det var sikkert den som hadde blødd for inni livmoren var det fine små hjerteslag [emoji4] så krysser fingrene for at det er noe lignende hos deg [emoji4]

Sulten, men vi har INGENTING i hus som er spisende! Snart vet jeg kvalmen kommer fordi jeg ikke orker å spise noe av det jeg normalt sett ville spist...... [emoji13] verken pålegg, brød, knekkebrød, middagsrester eller frukt frister. Kan faktisk ikke komme på noe som helst jeg vil ha, men magen romler....... [emoji29]

Skiftet bleie på misten til brodern som er 3 uker og holdt på å kaste opp av lukten av bleiebøtta deres! Godt jeg var alene med henne, enda to uker til vi kommer til å si noe:D

Back
Topp