Klagetråd

Lei lei lei.. tydeligvis ingen effekt av stripping på torsdag. Kroppen blir mer og mer sliten og psykisk blir det også tyngere for hver dag nå. Og termindato er ikke før i morgen. Hver dag jeg våkner å ingenting har skjedd blir jeg nesten sint. [emoji23] dårlig søvn, stive ledd, full av væske.. i tillegg gruer jeg for turen til sykehuset. Fikk beskjed av jordmor at vi må ta første stopp på helsesenteret 40 minutter herfra når fødselen starter. For sjekk i tilfelle jeg må ha følge med av lege. Og da blir det ambulanse derfra. [emoji14] litt over 2 timers kjøring fra helsesenteret til sykehuset. Har nesten litt lyst å dra til sykehuset i dag. For å være sikker på å få føde på sykehuset og ikke i ambulansen.. [emoji14]

Oi. Det va lang tur [emoji15]
Skjønne godt du vil reis inn no da ja. Æ hadd faktisk ikke rukke den turen uten å født æ [emoji85]
 
Oi. Det va lang tur [emoji15]
Skjønne godt du vil reis inn no da ja. Æ hadd faktisk ikke rukke den turen uten å født æ [emoji85]
Ikke sikkert jeg heller når det. Fødsel nr 1 hadde gått mye fortere hvis ikke lillemor hadde ligget med hode på snei. 10 minutter med pressrier den gang og hun var ute. Jordmora fikk panikk den gangen for hun regnet med 1 time ca når jeg begynte å presse og så gikk det plutselig veldig fort. Men det går nok bra. [emoji14] eller jeg håper det. [emoji14]
 
Føler nesten det er litt ille at jeg klager når det er så mange som fortsatt ikke har fått sin lille, men her kommer det uansett!

Rett etter fødsel fikk jeg voldsomme rygg og nakkesmerter, og så kom omgangssyke når hun var 5 dager gammel... når dette endelig slapp ble en talgkjertel på siden av brystvorten betent og mye puss( type krater i kjertelen)! Nå er den endelig nesten grodd, og da kommer feber på 39 grader!
Nå har jeg fått nok, og hun er bare 19 dager:banghead::confused3 Eg vil bli friiiiisk
 
Føler nesten det er litt ille at jeg klager når det er så mange som fortsatt ikke har fått sin lille, men her kommer det uansett!

Rett etter fødsel fikk jeg voldsomme rygg og nakkesmerter, og så kom omgangssyke når hun var 5 dager gammel... når dette endelig slapp ble en talgkjertel på siden av brystvorten betent og mye puss( type krater i kjertelen)! Nå er den endelig nesten grodd, og da kommer feber på 39 grader!
Nå har jeg fått nok, og hun er bare 19 dager:banghead::confused3 Eg vil bli friiiiisk
Sniker fra Desember. Du har all grunn til å klage,HALLO hvor mye skal en person tåle liksom :( masse god bedring :smug:
 
Føler nesten det er litt ille at jeg klager når det er så mange som fortsatt ikke har fått sin lille, men her kommer det uansett!

Rett etter fødsel fikk jeg voldsomme rygg og nakkesmerter, og så kom omgangssyke når hun var 5 dager gammel... når dette endelig slapp ble en talgkjertel på siden av brystvorten betent og mye puss( type krater i kjertelen)! Nå er den endelig nesten grodd, og da kommer feber på 39 grader!
Nå har jeg fått nok, og hun er bare 19 dager:banghead::confused3 Eg vil bli friiiiisk
Er lov å klage i en slik situasjon. Har akkurat vært innlagt på akutten og kirurgisk for undersøkelser etter kraftige magesmerter og lillebror måtte være med bare 12 dager gammel. Det verste var å være borte fra storesøster på 3. På 12 dager har jeg vært borte fra henne i 5 døgn til sammen.. helt unormalt og fryktelig tungt.
 
Back
Topp