Klagetråd

Forbanna søster! Ja jeg har lagt på meg. Er jo termin til søndag så skulle bare mangle. Men fader altså man må bruke ord med omhu. Hu presterte å kalle meg feit. Nå Er du blitt skikkelig feit Marte. Fy fillern å lei meg jeg ble. Hadde hun sagt nå er du blitt stor så hadde jeg ikke tenkt over det for ja stor er jeg blitt men feit er jeg ikke jeg er høygravid!!!! Drittkjærringa har vist glemt hvordan det er å være gravid, hun selv som fikk depresjoner fordi hun gikk så mye opp med siste kid

Er det mulig.. hva feiler det folk? Hadde aldri i verden falt meg inn å si det til en annen person, gravid eller ikke! :eek: Nei da tror jeg at jeg hadde svart ganske hardt tilbake altså.. det der er ikke OK!

Blodtrykket mitt er helt på grenseland til innleggelse :/ heldigvis ingen andre symptomer på svangerskapsforgiftning. Men måtte ta kontakt med fødestua hvis det ble symptomer som hodepine og kvalme og slapphet.. :)

Har hatt vondt i korsryggen I hele dag og helt jævlig nå! . Og mye kynnere og til tider vondt i magen. Har lagt meg for "dagen". Tror noen at det skjer noe? [emoji32]

Har hatt vondt i korsryggen I hele dag og helt jævlig nå! . Og mye kynnere og til tider vondt i magen. Har lagt meg for "dagen". Tror noen at det skjer noe? [emoji32]

Masse lykke til [emoji173]️

Får stadig mer vann i kroppen. Hender og føtter begynner å bli rimelig hovne. Glad det nærmer seg slutten nå!

Og da var det å sitte oppe igjen da... halsbrann/sure oppstøt i fra helvete..... er så lei!!! Kan man ikke ha en natt rett før bebis kommer, som er helt overkommelig og grei?

Og da var det å sitte oppe igjen da... halsbrann/sure oppstøt i fra helvete..... er så lei!!! Kan man ikke ha en natt rett før bebis kommer, som er helt overkommelig og grei?

Har du prøvd å drikke vann med natron oppi?
Det var redninga mi da jeg fikk skikkelig halsbrann..
Merker jeg antydning til halsbrann nå tar jeg et glass med det så gir det seg fort..
Blanda i litt saft sist for å dempe salt smaken:p
En liten t-skje til et glass:)
Håper det roer seg slik at du får sove:)

Har du prøvd å drikke vann med natron oppi?
Det var redninga mi da jeg fikk skikkelig halsbrann..
Merker jeg antydning til halsbrann nå tar jeg et glass med det så gir det seg fort..
Blanda i litt saft sist for å dempe salt smaken:p
En liten t-skje til et glass:)
Håper det roer seg slik at du får sove:)
Jeg bruker Omeprazol tabl. mot det, men nå funker ikke det heller.... kanskje jeg skal teste ut det med natron, jeg vet natron gjør underverker for så mye annet også :)
Merkelig nok er jeg ikke så trøtt heller... er jo B-menneske til tusen... men får straffen min i morgen rundt 11-12 vel :p godt man ikke skal annet enn å ruge og gjør seg mentalt klar.

Er så lei nå. Vil bare ha ut lillesøster.
Men alt er fint på kontrollene, så ingen grunn til at hun må ut.
Bare mamma’n som er sliten og utålmodig.

Er så lei nå. Vil bare ha ut lillesøster.
Men alt er fint på kontrollene, så ingen grunn til at hun må ut.
Bare mamma’n som er sliten og utålmodig.
Er også kjempe lei. Dårlig nattesøvn, halsbrann, stiv og støl og full av væske. Er skikkelig hoven på føtter og hender. Høyt blodtrykk og tungt og gå opp trappa. Jordmor sa på kontroll at selv om han hadde det bra der inne kunne han godt være snill med meg og komme ut nå. :) har termin neste mandag og ser ikke ut som han har tenkt og komme enda. :/ men er jo lov å håpe. :)

Baah.. nå gruer jeg meg til fødsel. Skikkelig gruer meg. Gruer meg til smertene og gruer meg til hvor lang tid det kan ta. Føler meg plutselig ikke klar i det hele tatt mentalt. :/ håper det bedrer seg når fødselen faktisk starter :)

Baah.. nå gruer jeg meg til fødsel. Skikkelig gruer meg. Gruer meg til smertene og gruer meg til hvor lang tid det kan ta. Føler meg plutselig ikke klar i det hele tatt mentalt. :/ håper det bedrer seg når fødselen faktisk starter :)
Føler med deg, men forhåpentligvis forsvinner man inn i fødebobla å bare jobba sammen med kroppen....det e verfall mitt håp...er d ditt første barn?

Føler med deg, men forhåpentligvis forsvinner man inn i fødebobla å bare jobba sammen med kroppen....det e verfall mitt håp...er d ditt første barn?
Nei det er mitt andre. Har ei datter på 3 år :) hun lå skjevt med hodet under store deler av fødselen så det gjorde skikkelig vondt. Hun presset sånn på nervene i ryggen at jeg ikke klarte å ligge på rygg før hun hadde snudd på hode. Heldigvis gikk det veldig fort etter at hun snudde hodet. :) de satt epidural, men den rakk aldri og funke før hun var ute :) veldig heldig til førstegangsfødende med pressriene. Fra jeg kunne presse til hun var ute gikk det kanskje 10 minutter [emoji14]

Off det høres ikkje godt ut, men kjangsen for at det skjer nå er vel minimal, så kanskje du denne gangen får en drømmefødsel [emoji173] men klarer du å huske riene? Hvor vonde de var ? Jeg har ikke kjangs til å huske noen ting. Så er redd for at jeg kommer til å få panikk, fordi jeg har romantisert min forrige fødsel slik [emoji50]

Off det høres ikkje godt ut, men kjangsen for at det skjer nå er vel minimal, så kanskje du denne gangen får en drømmefødsel [emoji173] men klarer du å huske riene? Hvor vonde de var ? Jeg har ikke kjangs til å huske noen ting. Så er redd for at jeg kommer til å få panikk, fordi jeg har romantisert min forrige fødsel slik [emoji50]
Husker selvfølgelig bare at det var kjempe vondt. Men ble plaget med gallesteins anfall etter fødselen, og det var verre.. [emoji14] sa hver gang at jeg heller ville tatt en fødsel til enn gallestein [emoji14] det blir jeg ikke plaget med denne gangen da jeg opererte bort galleblæra for 2 og 1/2 år siden ;p
Har vært så plaget med alt annet i svangerskapet at jeg krysser fingrene for en drømmefødsel nå [emoji14]

Husker selvfølgelig bare at det var kjempe vondt. Men ble plaget med gallesteins anfall etter fødselen, og det var verre.. [emoji14] sa hver gang at jeg heller ville tatt en fødsel til enn gallestein [emoji14] det blir jeg ikke plaget med denne gangen da jeg opererte bort galleblæra for 2 og 1/2 år siden ;p
Har vært så plaget med alt annet i svangerskapet at jeg krysser fingrene for en drømmefødsel nå [emoji14]
Ja no satser vi på drømmefødsel [emoji16] [emoji106]

Snuppa er 3 dager gammel, men Gud så vanskelig å tilfredsstille mat-messig. Hun har et ENORMT sugebehov, så smokker er et must her. Får ikke ammet pga bryst reduksjon, så hun får mme av de på sykehuset her... men... får bare 15-20 ml hver 3-4 time... hun blir ikke fornøyd. De har jo ikke store matsekkene, men er fælt å se hun vil ha mer, klager og blir hysterisk. Da hjelper ikke smokken en gang. skjønner ikke helt det der, hadde jeg ammet hadde hun jo faktisk fort risikert å fått i seg mer en 15-20 ml på en gang....

Lei lei lei.. tydeligvis ingen effekt av stripping på torsdag. Kroppen blir mer og mer sliten og psykisk blir det også tyngere for hver dag nå. Og termindato er ikke før i morgen. Hver dag jeg våkner å ingenting har skjedd blir jeg nesten sint. [emoji23] dårlig søvn, stive ledd, full av væske.. i tillegg gruer jeg for turen til sykehuset. Fikk beskjed av jordmor at vi må ta første stopp på helsesenteret 40 minutter herfra når fødselen starter. For sjekk i tilfelle jeg må ha følge med av lege. Og da blir det ambulanse derfra. [emoji14] litt over 2 timers kjøring fra helsesenteret til sykehuset. Har nesten litt lyst å dra til sykehuset i dag. For å være sikker på å få føde på sykehuset og ikke i ambulansen.. [emoji14]

Back
Topp